tip voor een motorhotel in de Eifel/Hunsrück

Nieuws:

 

Auteur Topic: tip voor een motorhotel in de Eifel/Hunsrück  (gelezen 2993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
10 aug 2014, 20:38
Ik ben afgelopen 4 dagen met de katana in Duitsland wezen sturen, en dat was erg geslaagd!
We zaten in dit motorhotel: http://www.motorhotelgus.com/
Goed voer, vriendelijke mensen, motorstalling binnen, goede prijs kwaliteitverhouding .

Je kon in het hotel routes krijgen op je GPS krijgen, en je was de hele dag zoet.
Zat geen enkel recht stuk in de weg daar.

De katana hield het op zich goed vol, maar had er in de bergen goed last van dat ie wat te rijk staat afgesteld, dat moet ik maar ff snel oplossen!

hier wat foto's









GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
11 aug 2014, 19:38
Ha.. Ik krijg al langer een nieuwsbrief van dit motorhotel (geen idee waaron trws) en vroeg me steeds af of het nou idd wel een redelijke overnachtingsplek zou zijn.. (Als iets met de kreet met "motor-" wordt aangeprijsd is het meestal ook een stuk duurder..  ::) ) Maar jouw beoordeling klinkt iig positief..  :)
Gezien ook de mooie foto's ligt dat hotel redelijk gunstig en dicht bij allerlei streken/gebergten waar lekker gestuurd kan worden.. Is dat de Moezel?

Was de Beemer-eenpitter trws nog een beetje bij te benen in de haarspeldbochten?  :P
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
11 aug 2014, 21:20
Dat is inderdaad de moezel Arnout, we hadden een rit gedaan rond dat stukkie water. veel berg op, berg af met haarspeldbochten.
En uiteraard met een bootje de Moezel over.

Dat hotel was erg goed, voor 3 overnachtingen, 3 diners, 3 x ontbijt en incl het bier wat ik weg heb gedronken daar was ik 170 euro kwijt.

Je kan het nog goedkoper doen door een kamer te regelen met gedeelde sanitaire voorzieningen.
Maar dat hadden wij mooi op de kamer zelf, en dus ffies duurder.

En anders misschien volgend jaar een katanaritje regelen daar met iedereen die mee wil van de club?

De jongedame op de BMW kon ik soms niet bijhouden op de smalle haarspeldbochten, ik heb wat een grote draaicirkel, en mijn bedrading van mijn contactslot maakt kortsluiting als ik te ver naar links stuur haha. (net gewisseld voor de rit)
En doordat de klapkat niet zo goed onder de 4000 rpm loopt in de bergen en een hoop stotterde moest ik hem goed op toeren houden de hele tijd.
Al met al wel goed gereden, zodra ik weer in NL was, hield het stotteren ook op,, ijle lucht op een zeker weten te rijk mengsel?

maar ff mee aan de gang ;D

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL