2017 Katana Treffen Germany

Nieuws:

 

Auteur Topic: 2017 Katana Treffen Germany  (gelezen 8043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *
13 feb 2017, 19:44
Here's a link to the KOC forum, where I placed some infos:

http://www.katanaownersuk.club/forum/viewtopic.php?f=19&t=7149&p=49824#p49824

I know you want it!  [whip]

« Laatst bewerkt op: 1 mei 2017, 18:33 door arnout »

  • *****
14 feb 2017, 21:52
Hi Pedda, thanks for your notification once again.  [tu]




If no address is available of the venue, rather than having to go by "Ausschilderung" I think it would be useful if GPS coordinates were supplied?  [smart]
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • *
4 mrt 2017, 17:50
Hey mannen,

Ben te lang niet meer op de clus-site geweest. I feel very sorry.

Graag zou ik deze zomer een keer met een grote groep Katana's een ritje maken door Nederland ( liefst Noord Holland ).

Gewoon een keer op een zondagochtend alle ballen verzamelen ergens in een kroegie, en daarna een rondje door het landschap scheuren zonder te veel poespas.

Lijkt me heel gaaf. We kunnen ter plaatse altijd nog kijken waar we daarna belanden.

Ik hoor graag van jullie "vrienden".

Groetjes Ludwig Loos


     

  • *****
5 mrt 2017, 16:33
Hoi Ludwig (welkom terug!)

Graag zou ik deze zomer een keer met een grote groep Katana's een ritje maken door Nederland ( liefst Noord Holland ).

Dit topic gaat eigenlijk over het jaarlijkse Duitse Treffen dat we soms bezoeken. Onze eigen meetings (meestal 2 per jaar) zijn veel kleinschaliger, en daarbij is de toerrit een belangrijk deel.
Lees graag even terug in de topics van afgelopen meetings om daarvan een idee te krijgen. En hou dit forumgedeelte ook in de gaten voor aankondiging (meestal op korte termijn!) van een nieuwe meeting.
Zo'n grote groep Katanarijders als bij de Ausfahrt op de Duitse treffens zul je niet in NL kunnen verwachten. Record van 13 Katana's in 2004 is alweer lang geleden.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
6 mrt 2017, 20:45
Ik ben ook altijd wel te porren voor een ritje [tu]

dat recordaantal van 13 katana's moeten we een keer kunnen verbreken dacht ik zo?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
8 mrt 2017, 19:20
Ik ben ook altijd wel te porren voor een ritje [tu]

dat recordaantal van 13 katana's moeten we een keer kunnen verbreken dacht ik zo?
Wellicht met meerdere Katana's tegelijk leren rijden Peter?  :D
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
11 mrt 2017, 21:40
Ik ben ook altijd wel te porren voor een ritje [tu]

dat recordaantal van 13 katana's moeten we een keer kunnen verbreken dacht ik zo?
Wellicht met meerdere Katana's tegelijk leren rijden Peter?  :D

haha zou jij ook kunnen proberen Kees! ;)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
30 apr 2017, 22:45
Ach.. [no] Een datum erbij vermelden is msschn ook wel handig..  ::)
Treffen is dus van 16 t/m 18 juni 2017, en in de buurt van Heidelberg (geen postadres)..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
1 mei 2017, 18:38
Ik ben wel te porren voor een ritje Duitsland met jullie [tu]

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
14 jun 2017, 20:59
Right.. Zoals uit de stilte in dit topic wrs al duidelijk was, zijn er dit keer vanuit de Katclub geen plannen gesmeed om het Duitse treffen te gaan bezoeken. Desalniettemin zou het leuk zijn als individuele Katanisten zich daardoor niet laten weerhouden om toch naar Heidelberg te trekken.
Ik zelf zit trws in de lappenmand na een inschattingsfout van de snelheid van een (stilstaande) auto op mijn pad..  :-X Dus kan voorlopig sowieso een tijdje even niet rijden..  :(
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
15 jun 2017, 18:32
Citaat
Ik zelf zit trws in de lappenmand na een inschattingsfout van de snelheid van een (stilstaande) auto op mijn pad..   Dus kan voorlopig sowieso een tijdje even niet rijden.. 
Zo, da's k*t, niet al te veel kapot in het lijf hoop ik.
Katana ni rei

  • ***
15 jun 2017, 21:56
En hoe is het dan met de motor , of was je fietsen  ;D

  • *****
15 jun 2017, 23:19
Zo, da's k*t, niet al te veel kapot in het lijf hoop ik.

Valt erg mee.. Wat ribben en schouderblad gebroken.. Dus iig geen gips..

En hoe is het dan met de motor , of was je fietsen  ;D

Schade aan de Kat beperkt zich gelukkig tot krassen in de lak, krom stuur, buts in tank, voetsteun, en uiteraard een kapot dynamodeksel (want linkerkant).. M'n rvs-beschermplaatje echter heeft wel kunnen voorkomen dat het deksel niet is open gebarsten waardoor gelukkig de meeste olie in het blok is blijven zitten..

Die trapfiets daar ben ik eerder dit jaar al 'ns vanaf gedonderd.. (ribben andere kant..  :( )
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
16 jun 2017, 15:54
Sterkte Arnout met je herstel en herstelwerk...

Ik heb zelf ook wat tegenslag met de Popup:
parkeerschade aan tank, spiegel en spiegelbevestiging, choke, door een dronken tor die na een feestje met zijn auto niet goed uitkeek bij het achteruitrijden.
Tot overmaat van ramp ben ik een week geleden bij warm weer gestrand langs de A1 bij Amersfoort met waarschijnlijk stukke dynamo of spanningsregelaar.

Geen Katanatreffen voor mij in Duitsland dus dit jaar. Ik vond het ook wel een eind weg voor mijn oude gebakje.
Ondertussen mijn GSX750EF uit de winterslaap aan het halen om weer vervoer te hebben.
Hell bent for leather

  • *****
16 jun 2017, 23:22
..door een dronken tor die na een feestje met zijn auto niet goed uitkeek bij het achteruitrijden.

Altijd weer die autorijders!  >:(

..waarschijnlijk stukke dynamo of spanningsregelaar.

Vaste prik met oude Suzuki's.. Vooral niet opnieuw een standaard Suzuki spnnngsrglr monteren om herhaling te voorkomen.. (erg goed: Shindengen FH-serie of SH775, wel fysiek iets groter..)

Ik vond het ook wel een eind weg voor mijn oude gebakje.

Yup.. Aan de ene kant is 't een roteind rijden om Katana's te bekijken die je meest al kent, maar aan de andere kant is het juist een doel om 'ns ergens te komen waar je anders nooit zo snel naartoe zou rijden.. De vorige keren hebben we vaak iig de heenreis de autobahn-rit onderbroken met "binnendoor" stukken, om zo een compromis tussen tijdwinst en lekker rijden te sluiten..
                                        .. . . .  .  .   .