Classicsuperbikemeeting Noordeloos

Nieuws:

 

Auteur Topic: Classicsuperbikemeeting Noordeloos  (gelezen 9298 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • No avatar
  • **
2 jul 2014, 17:14
Brommer.
Ga dit weekand weer naar Francorchaps en neem mee de kat 1000 en de Norton f1 hoop weer vele Suzuki katana aan de start te zien.Aan het weer zal het niet liggen Sta vermoedelijk weer boven als je aankomt dan staat de koffie of fris voor je klaar.
Tot ziens in spa.
Sensei
 

  • ***
24 aug 2014, 14:22
Als ik op tijd terug in Nederland ben kom ik nog even buurten. Gaat erom spannen  [knife]
Katana ni rei

  • *****
24 aug 2014, 15:47
Ik ga het helaas niet halen om daarheen te gaan dit keer...
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
24 aug 2014, 19:50
Ik ga het helaas niet halen om daarheen te gaan dit keer...

Da's jammer.. (effe uitschrijven bij Rene medunkt?) Ik ga proberen er zelf wel bij te zijn..  d.w.z. 'smiddags, opening 9.00h is mij wat te vroeg.. 

Gaat erom spannen  [knife]

Ook w.b. het weer trws..  :-\  Hoop dat het graslandje in Noordeloos gedraineerd is..  :-X
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • **
29 aug 2014, 17:51
brommer
Ga er heen met de Norton F1 wankel dit op verzoek Nol wil er graag op rijden
Tot morgen
Sensei

  • *****
30 aug 2014, 21:24
En alweer terug..  8)
Eerst nog even lafjes de buien afgewacht op buienradar  :-[ "na die wolk gaan we op pad.. nee, na die wolk.. of toch die ook nog even laten passeren.."
Maar na een kleine omweg (nu we er toch zijn, effe de dijkweg pakken..  :) ) toch in Noordeloos aangekomen..
Mooi georganiseerde meeting met grote schuiltent, en de opkomst viel me gezien de nattigheid eigenlijk niet eens zo tegen.. Hoorde dat er diverse Katana's zijn geweest maar nu was mijn Kat nog de enige..
Daarentegen toch nog wel aardig wat (ex)-katanisten gesproken..

Pics or it didn't happen:



Ga er heen met de Norton F1 wankel dit op verzoek Nol wil er graag op rijden

Maakt nog best wel wat rook als je zo'n koud wankel-blok meteen op toeren jaagt..  [no]
« Laatst bewerkt op: 30 aug 2014, 21:34 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .