nieuw oldskoolsuzuki forum

Nieuws:

 

Auteur Topic: nieuw oldskoolsuzuki forum  (gelezen 2700 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
22 apr 2013, 20:57
Ik kreeg via facebook deze link, nieuw en volgens mij tijdelijk forum, maar ik vraag me af of de oude ooit nog terugkomt.

Maargoed, voor de liefhebber

http://old-skool-suzuki.proboards.com/

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
22 apr 2013, 21:30
Laten we hopen dat de oude site met alle info over Suzuki`s wel weer terugkomt
Daar staat zoveel info dat zelfs een motorleek interesse krijgt om zijn of haar motor te verbouwen

Goeie tip trouwens Peterr

  • *****
24 apr 2013, 22:21
aha.. blijkt het oldskoolsuzuki-initiatief toch nog niet overleden te zijn..
het lijkt idd op een tijdelijk (gratis) forum.. maar ik vind het ongelofelijk hoezeer ze niet in staat blijken te zijn die oude site te onderhouden/aantepassen..  ::)
"how many OSS-ers does it take to screw in a light bulb..?"  :D [devil]

de domeinregistratie was trws onlangs nog verlengd kort voor de afloopdatum zag ik.. was kort in de verleiding gebracht om een aanschaf te doen..  [devil]

maar het gaat erom dat de info van het oude forum gered of tenminste toegankelijk gemaakt kan worden.. ondanks de erg verouderde Perl-technologie waarop het forum draaide zou de boel toch nog geconverteerd kunnen worden naar een database en een forum dat op PHP draait.. Dat is, als er tenminste FTP-toegang is (waarover er de nodige onduidelijk heerst..)

naja.. ze zien maar.. posten op dit tijdelijke forum lijkt echter wat onzinnig omdat dit -als het goed is- t.z.t. weer zal verdwijnen wanneer een def. forum werkend is gemaakt..  :-\
                                        .. . . .  .  .   .