Suzuki GSX 1100 S Katana 1982 by Holographic Hammer

Nieuws:

 

Auteur Topic: Suzuki GSX 1100 S Katana 1982 by Holographic Hammer  (gelezen 3442 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
11 jan 2014, 20:22
De Franse motorfietsdesigner Sylvain Berneron heeft met z'n FB-pagina (Holographic Hammer) een plek gevonden om zijn in Photoshop uitgewerkte ideeën voor m.n. caferacers de wereld in te sturen.
Kort geleden heeft hij echter ook in een 1100 Katana nog voldoende mogelijkheden gezien voor her-vormgeving.


Mooi..? Het heeft zonder twijfel kwaliteiten, maar "interessant" is wellicht het meest geschikte woord hier voor..  ;)
Afdrukken in allerlei formaten van deze Kat en van andere ontwerpen van HolographicHammer zijn trws hier te bestellen.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
12 jan 2014, 15:50
Als ik zo de foto`s en tekeningen zie die hij reeds heeft gemaakt komt er erg veel in terug wat ooit al eens is gedaan.
Neemt niet weg dat vele van ons hier en daar nog wat leuke ideen kan opdoen

Gave site geeft veel inspiratie , zet me wel aan het denken

  • *****
13 jan 2014, 19:28
Yep.. Het is vooral een knippen&plakken van bestaande onderdelen..
Aardig gevonden is echter wel dat de kenmerkende duovoetsteundriehoe kjes zijn uitvergroot tot een drag bike-achtige "solid" rear end..  :D
Maargoed, het is gewoon wat spelen met vormen en ideeen.. Niet echt bedoeld om daadwerkelijk uit te gaan voeren (geloof ik?)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
25 jan 2014, 22:13
Denk dat een purist kramp in z'n borst krijgt van deze kat .... maar ik vind um wel kicke  [tu]