De Mooiste Katana gezocht.

Nieuws:

 

Auteur Topic: De Mooiste Katana gezocht.  (gelezen 3710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *
5 feb 2015, 09:43
Beste Katana liefhebbers,

In het forum introducties heb ik mijzelf al even voorgesteld, dus ga ik meteen van start.

Dit jaar zal er op de Motorbeurs Utrecht (26feb t/m 1mrt) een stand komen, welke geheel in het teken zal staan van de Classic Superbikes. Dit project wordt deels door mijzelf als zijnde Team Classic Superbike Meeting georganiseerd, en deels door Jon Tober, organisator/Journalist.

Het idee is om de mooiste, en meest bijzonder Superbikes bij elkaar te brengen en deze vier dagen lang te tonen aan de duizenden bezoekers.
Op dit moment hebben we 10 motoren beschikbaar van allerlei soorten en merken.

Echter ontbreekt er nog een SUZUKI KATANA. Gezien het feit dat ook deze motorfiets vroeger heeft meegestreden in het AMA Kampioenschap vinden wij eigenlijk dat deze motor niet mag ontbreken op onze stand.

Dus: Ben je in het bezit van een Mooie en vooral bijzondere Katana en vind je het leuk om deze samen met een paar andere bijzondere motoren ten toon te stellen,
Neem dan contact op met:

renebotman@hotmail.com of
jontober@hetnet.nl

In het mailcontact wat volgt zullen we je op de hoogte brengen van zaken als beveiliging, transport, parkeren,vrijkaarten en dergelijke.

Wie weet tot ziens op de Motorbeurs !

Groet,
Rene Botman.


  • *****
5 feb 2015, 19:36
Dan zit je hier goed, iedereen hier heeft een mooie Katana  8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
5 feb 2015, 21:22
Rene,

Dank voor de uitnodiging! (..hoeveel Katana's kun je kwijt?  ;D )

Tja.. Halen&brengen? (Velen mogen van minister Melanie sowieso tot eind februari niet eens de weg op..  ::) )
Zelf ben ik trws nog wat het sleutelen, maar de mijne is sowieso geen originele- of tot replica-racer omgebouwde Kataan (en is officieel eigenlijk niet eens een "echte")..
Maar:

Dan zit je hier goed, iedereen hier heeft een mooie Katana  8)

 :D Dat weet ik niet, maar het aanbod is iig behoorlijk..  ;)
Ik hoop hoedanook dat het gaat lukken min. 1 Katana op de beursstand toe te voegen.. Dus mensen: Heb je de tijd, en zin voordien nog even een poetsdoekje over je paradepaardje te halen, neem dan contact op met Rene of Jon..

(Btw Rene, het is niet zo handig om emailadressen in je bericht te plaatsen (tenzij je provider een onfeilbaar spamfilter heeft?) Contacteren per PB is als alternatief wellicht beter..)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *
5 feb 2015, 21:41
Bedankt voor juliie aandacht !

Één Katana is genoeg.. liefst met nr 34 erop  ;)

Verder zul je denk ik met een aanhanger of busje moeten komen..
De meeste motoren op onze stand moeten dat, want deze zijn niet meer voorzien van een kenteken.
Ik heb vandaag trouwens even proef gereden met de ES, maar was blij dat ik weer terug was...

Ben benieuwd ! ::)

  • *****
7 feb 2015, 19:56
Jos had toen mijn katana gekocht, die was mooi en origineel, ik weet niet of hij hem nog heeft?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
28 feb 2015, 20:41
Donderdag op de motorbeurs geweest (lekker rustig, i.t.t. vrijdag hoor ik..), en de CSM stand zag er goed uit.. Helaas ontbrak er een Katana, maar wellicht past geen van de in NL rijdende Katana's echt bij het gekozen AMA-thema.. (al eerder werd geconstateerd dat eigenlijk geen van de forumleden een "race-replica" bezit)..

Anyway.. Een paar uur rondgestruind, en daarbij vele zitproeven gedaan (zelfs op een h*nda  :-[ ), verkopers beziggehouden met gefakete interesse, de mannen van MOTOME gespot, m'n pa cheapo handschoenen laten kopen, dure koffie met duur stukje taart genuttigd, en uiteindelijk ook weer met nattigheid in de trein naar huis gestapt..
                                        .. . . .  .  .   .