Saab vs Katana... 1 - 0

Nieuws:

 

Auteur Topic: Saab vs Katana... 1 - 0  (gelezen 3984 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
11 nov 2011, 16:31
Zo,, sta ik met de popup kat voor de haaientanden van een grote rotonde te wachten tot ik er op kan rijden, word ik van achter aangereden door een vrouwtje in een Saab,,, die mij dus niet zag staan,, :( :( :( >:( >:( >:(
Kon de motor gelukkig wel rechtop houden



Er is achter het nummerbord nog wat plastic kapot wat ik ook niet zo 1 2 3 thuis heb liggen  :-\
Dus weer op onderdelenjacht!

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
11 nov 2011, 17:14
aiii.. :(
da's minder.. maar toch nog relatief goed weggekomen zo lijkt het? (Saab-projectiel reed niet al te hard?)
tja, er bekruipt me vaak het gevoel "word ik wel gezien?" in een dergelijke situatie (vooral als laatste in een file) ..dus veel in de spiegels loeren en veel knipperen met remhendel/remlicht totdat er een 4-wielig object achter tot stilstand gekomen is..  :-\
naja.. het gescheurde plastic (spatbord?) is wellicht tijdelijk weer vast te zetten (gaatjes aan weerszijden boren en tiewrapje er door).. (nummerbord is eenvoudig weer recht te buigen)
verder zou ik even een afspraak bij de spekzevers maken voor het Saabvrouwtje.. het zal de eerste niet zijn die uit ijdeltuiterij niet aan de bril wil..  ::)
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • **
11 nov 2011, 18:22
Hoi Peter
Met Johan een van mijn vrienden is een tovenaar in het herstellen van plaatwerk vooral plastic en is een kei in spuiten in de juiste kleur dat is zijn beroep.
Als ik kan helpen
Hoor van je.
SENSEI 

  • No avatar
  • **
11 nov 2011, 18:31
brommer.
Binnen kort komt de popup in motoPlus onder de aandacht in de rubriek mijn motor en ik.
En zij toonden interesse om een artikel over de popup te schrijven.
Hou jullie op de hoogte.
Sensei

  • ***
11 nov 2011, 20:26
Zo.... das mooi lelijk. Inderdaad mazzel dat je niet om gegaan bent. Ook mazzel dat je achterlicht unit door die tik niet uitelkaar gespetterd is.
Citaat
het gescheurde plastic (spatbord?) is wellicht tijdelijk weer vast te zetten (gaatjes aan weerszijden boren en tiewrapje er door)
Klopt, ik ken in Engeland nog wel iemand die een tovenaar is met tiewraps, heb z'n e-mail adres hier nog ergens. :P
Citaat
het zal de eerste niet zijn die uit ijdeltuiterij niet aan de bril wil.. 
of een aanrdijding veroorzaakt omdat het make uppie even bijgewerkt moet worden (daar was die spiegel toch voor?) ;D
Katana ni rei

  • **
11 nov 2011, 21:59
Daarom nooit met de motor achterin de rij gaan staan...maarja, gaat lastig bij een rotonde...

Maar Peterrr, je had toch een pop-up voor onderdelen  ::)
Valt allemaal nog iets mee, lijkt het? Blijft kut.
Aan de andere kant, wees blij dat het een Schaab was en geen 4x4 bus ofzo  ;D

Stefan

  • *****
12 nov 2011, 11:04
Ja gelukkig ben ik er goed afgekomen en is de motor niet al te veel beschadigd.
Alleen dat kapje wat over mijn kentekenplaat verlichting zit is gescheurd bij de bevestiging voor zover ik kon zien, het plastic spatbord waar tevens ook dat achterlicht aan vast zit (is 1 geheel) is aan de onderkant een beetje verbogen, niet gescheurd (gelukkig)
Ben blij dat het achterlicht niet uit elkaar is gescheurd, dat was de enige die ik nog had, die andere die ik heb liggen is van een canadese versie met de knipperlichten zwart gemaakt.
Ik heb een hele verzameling onderdelen ondertussen, maar DAT nou net weer niet.. :-\
Maar ik wacht nog even op de verzekering, voordat ik het ga herstellen, was ook even bij een motorzaak geweest voor een schatting van het schadebedrag en ik weet niet of de tegenpartij nog een mannetje langs stuurt van de verzekering om de schade te bekijken..
Wat een gedoe allemaal :-[
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
17 nov 2011, 15:22
Pfff, kom je gelukkig mooi mee weg! :o
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190