Facebook..?

Nieuws:

 

Auteur Topic: Facebook..?  (gelezen 6951 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
18 nov 2011, 22:02
right.. heb een mailtje uit Australie gehad van iemand van de Katana Club aldaar (http://www.suzuki-katana.net/) waarin gevraagd wordt om de medemerking bij het opzetten van een soort internationale Katana Facebook -pagina..

nou begrijp ik niks van FB (en wil evenmin iets te maken hebben met dergelijke dingen als my hypes en my spacebook, of hoe 't danook moge heten..  ::)) MAAR.. wellicht zijn er hier mensen die daar wel wat van snappen, en het wel aardig vinden om 'ns te kijken op wat voor manier KatanaClub.nl daar een aandeel in zou kunnen hebben..

hier is de bewuste FB-pagina: http://www.facebook.com/katanaworld
geen idee wat er te zien is trws, want je kunt er niet bij zonder aanmelding op FB..

ik begrijp dat het vooral de bedoeling is om wat katclub-groepsfoto's ofzo uit verschillende landen online te zetten..
dusss.. als je het leuk vind om daar aan mee te werken (wrs niet veel werk), dan effe melden hier of via een PB of email..

voor 't plaatsen van foto's van KatanaClub.nl (en forum) graag wel eerst effe met mij checken voordat ze op FB geplaatst worden.. (al is het meeste fotomateriaal ook niet eens van mij, dus moet daar dan ook eerst achteraan..)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
19 nov 2011, 21:31
Citaat
al is het meeste fotomateriaal ook niet eens van mij, dus moet daar dan ook eerst achteraan
En het schijnt dat ze de foto's op facebook zonder je toestemming kunnnen gebruiken voor bv reclame doeleinden.??? Iets met kleine lettertjes zeg maar.
Katana ni rei

  • *****
19 nov 2011, 23:42
En het schijnt dat ze de foto's op facebook zonder je toestemming kunnnen gebruiken voor bv reclame doeleinden.???

ach.. yuk..  >:( het weer 'ns niet..  ::)
goed dat je 't even meldt trws, thnks..

Peterrr heeft trws aangegeven om aan het FB-gebeuren wat aandacht te besteden..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
20 nov 2011, 16:28
Er is ook nog een Suzuki Classic 750 1000 1100 facebook, die is wat uitgebreider maar gaat vooral om plaatjes kijken van andere katanabezitters denk ik
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
26 nov 2011, 13:18
Ik ben gevraagd om wat katanaclub foto´s te leveren voor een katana facebook pagina.
Heeft iemand er problemen mee als zijn of haar foto op facebook komt?
kentekens poets ik weg, en eventueel kan ik gezichten ook wegpoetsen.
Ik heb wat mooie foto's van jullie originele en verbouwde katana's die ik daar voor wil gebruiken.
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
26 nov 2011, 22:46
Ik heb wat mooie foto's van jullie originele en verbouwde katana's die ik daar voor wil gebruiken.

ik heb er voor mezelf geen bezwaar tegen, maar wellicht regeert niet iedereen die op de foto's in kwestie te zien is.. in dat geval zul je (als je het idd helemaal "officieel" wilt doen) die mensen zelf moeten contacteren voor toestemming.. (of desnoods bij voorbaat wegblurren)
desondanks blijft ik het eerder genoemde mogelijke gebruik door FB (verlies van eigendom??) een kwalijke zaak vinden..  :-\

in het verlengde hiervan is het wellicht ook hoog tijd na te denken over het gebruik/eigendom van de foto's op dit forum en de site.. het handigste zou natuurlijk zijn om dit punt op te nemen in het voorwaarden-verhaal dat je accoord moet klikken bij registratie op het forum..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
27 nov 2011, 00:20
Citaat
Heeft iemand er problemen mee als zijn of haar foto op facebook komt?
.
Zolang het alleen de Kat is niet. Ondanks dat het facebook heet, wil ik er zelf niet bij staan (met foto of naam). Voor de rest zeg ik go your gang  :)
Katana ni rei

  • *****
27 nov 2011, 10:39
Misschien het beste idee als ik het alleen op mijn persoonlijke foto's hou, die ik zelf heb gemaakt in de loop der jaren, zonder mensen er op, en alleen de katana's die ik op de foto heb genomen met onzichtbare kentekenplaten.
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
27 nov 2011, 21:29
Misschien het beste idee als ik het alleen op mijn persoonlijke foto's hou, die ik zelf heb gemaakt in de loop der jaren, zonder mensen er op, en alleen de katana's die ik op de foto heb genomen met onzichtbare kentekenplaten.

tja.. ik vind het moeilijk inschatten in hoeverre alle voorzichtigheid nou werkelijk terecht is..  :-\
wellicht idd voorlopig eerst alleen foto's van de Katana's, want groepsfoto's met weggeblurde koppen is ook geen porem..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
28 nov 2011, 09:34
gaan we doen :)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • **
15 dec 2011, 19:23
BROMMER
In motoplus nr 24 15 dec. aandacht voor de popup
Sensei