Projectje voor bij de kachel

Nieuws:

 

Auteur Topic: Projectje voor bij de kachel  (gelezen 4108 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • **
8 nov 2016, 17:34
Koud he?
Is het in de schuur of garage net iets te fris om te sleutelen, dan is dit een leuk alternatief voor in de  winter.

Als je handen jeuken om met een Katana bezig te zijn, kun je op www.super-hobby.nl goed terecht voor Tamiya modellen schaal 1:12 of zelfs 1:6.

Typ in het zoekvak Katana in en er komen 3 modellen tevoorschijn. Het leuke van de site is dat je de inhoud van de doos en de bouwhandleiding alvast kunt bekijken, waardoor je kunt lezen welke verfnummers je nodig hebt.

Dit is een Poolse webwinkel (helemaal in het Nederlands), het kan dus even duren voor je bestelling thuis is. De Tamiya verf is op deze site stukken goedkoper dan in Nederland, en als je de verf samen met het model bestelt blijven de verzendkosten ook acceptabel.

Voor een unboxing filmpje op Youtube:https://www.youtube.com/watch?v=vwn3C2zWr4c


Ik heb zelf de "New Katana" van Tamiya (14034) gekocht, maar die is niet meer in productie, waardoor ik moest uitwijken naar Griekenland: http://www.e-kalfakis.gr/scale--model-kits-road-vehicles-motorcycles-tamiya-14034,-1/12-suzuki-gsx750s-newkatana-p-3530.html. Als je bestelt, moet je eerst een prijsopgave van de verzendkosten opvragen (shipping quote). Zodra je het bedrag doorgekregen hebt via mail kun je de bestelling plaatsen.

En weet je wat het leuke is?
Alle onderdelen en stickers zitten er bij! Geen speurtocht naar knipperlichten of linker spiegels  ::)

Voor mensen met tijdgebrek is dit misschien niet zo'n goed idee.
Hell bent for leather

  • *****
9 nov 2016, 22:17
katana kan ook in de woonkamer staan om aan te sleutelen, dan heb je het 1:1 model, en minder gepriegel ;D

Ik zit er toch weer sterk over na te denken 1 in de woonkamer te zetten [yes]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
9 nov 2016, 23:28
Ha, die Tamiya bouwpakketten.. Welke Katana-fan is er niet groot mee geworden?  :D

Ik zit er toch weer sterk over na te denken 1 in de woonkamer te zetten [yes]

Plek zat en wrs warmer dan de garage, toch..?  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
12 nov 2016, 17:03
Plek zat en wrs warmer dan de garage, toch..?  ;)

Plek zat sowieso!
Heb nu ook een nieuwe garagedeur laten plaatsen, geen koude garage meer dus kan lekker verder bouwen [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL