Clubshirts!

Nieuws:

 

Auteur Topic: Clubshirts!  (gelezen 5269 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
17 aug 2018, 23:38
Onlangs moest ik een vraag van een buitenlandse Katana-liefhebber die zijn geliefde KatanaClubNL T-shirt tot op de draad heeft afgedragen ("zijn d'r nog elletjes?") negatief beantwoorden.
Alleen nog een paar shirts in de maat XL, die al wat jaartjes op de plank liggen, zijn nog beschikbaar. Omdat de suggestie om over te stappen op een wat meer verzadigend dieet niet in goede aarde viel, heeft zich het idee postgevat opnieuw een serie clubshirts te laten maken. Dit keer naast meer gangbare maten  :-[, wellicht op verzoek ook andere uitvoeringen. (Dames T-shirt, hoodie, sweater?)

Insteek is om de prijs T-shirts opnieuw rond de 15 euro te houden, maar dat is afhankelijk van de grootte van de uiteindelijke bestelling. Voor andere kledingstukken is de prijs nog niet duidelijk, maar ook daarvoor geldt: hoe meer van 1 type, hoe goedkoper.

model Arnout showt hier de basis KatanaClub creatie van 165grams katoen in effen zwart en tweekleuren opdruk in ketchup-rood en helder-wit

Graag evt. belangstelling (of vragen) d.m.v. een reactie op dit topic laten blijken. Ik zal dan gedurende enige tijd een bestellijstje bij gaan houden. 

LIJSTJE
T-shirt    standaard    L    3   (Peterrr[1], Mike[2])
T-shirt    standaard    M    4   (Tomcat/Kees[2], Arnout [2])
Baseball cap -onder voorbehoud-  2 (10 min.)   (Tomcat/Kees[1], Peterrr[1])


« Laatst bewerkt op: 29 sep 2018, 20:15 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
18 aug 2018, 14:33
Voor mij ook een elletje!  ;D
Het shirt wat ik heb is al lekker faal aan het worden  8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
20 aug 2018, 22:29
Kijk dat is leuk!! Eh, 2 t shits ik denk maat M? 1,78m en 65kg zijn mij specs
Misschien is een baseballpet met clublogo ook wel erg leuk.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
21 aug 2018, 16:17
Kijk dat is leuk!! Eh, 2 t shits ik denk maat M? 1,78m en 65kg zijn mij specs

Ik heb vergelijkbare "specs" en zit eigenlijk tussen een M en L in. Op de foto draag ik een shirt met maatje L en dat valt wat ruim. Ik ga nu een emmetje proberen.

Misschien is een baseballpet met clublogo ook wel erg leuk.

Ah.. helaas past daar het huidige zeefdruk-logo niet op. De printshop heeft overigens wel caps maar alleen voor enkele kleur afdrukken (geen idee waarom). Er zou dan een nieuw logo gemaakt moeten worden. Maar wellicht valt er in overleg met de printshop wel een mouw aan te passen. Ik zal t.z.t. hierover navraag doen.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
21 aug 2018, 19:52
petjes... cool! [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
22 aug 2018, 19:43
Citaat
 Maar wellicht valt er in overleg met de printshop wel een mouw aan te passen. 

Volgens mij ziet dat er wel apart uit, een petje met een mouw.
Mn Shirt is nog steeds okee maar mochten er ander kledingstukken (kollletje misschien?) komen, doe wel mee  ;D
Katana ni rei

  • *****
23 aug 2018, 16:16
petjes... cool! [tu]

Ik kan je toevoegen aan de voorlopige/ondervoorbehoud bestellijst hiervoor?


Volgens mij ziet dat er wel apart uit, een petje met een mouw.

Ha.. Ik zat al op dat inkoppertje te wachten..!  ;D

..kollletje misschien?

Helaas geen kolletjes beschikbaar. Op zich een goed idee, maar vraag me af of zo'n zeefdruk wel kan (heel blijft) op zulk stretcherig materiaal.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
23 aug 2018, 19:09
Jahoor, zet me maar op de voorlopige voorbehoudlijst voor de petjes.
Dankjewel Arnout [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
27 aug 2018, 18:07
Right.. Heb effe nagevraagd. Baseball caps (honkbalpetjes?) kunnen tòch wel in meerdere kleuren. Ik moet echter wrs wel het logo aanpassen/versimpelen t.b.v. verschaling en om vervloeien tegen te gaan
"Eigen textiel" (zoals colletjes, sjaals, watnot) laten bedrukken kan in principe ook. Men wil dan echter wel eerst een proefdruk doen. Sowieso een minimum bestelling van 10 stuks vereist.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
5 sep 2018, 20:59
Goed.. het clubshirt-gebeuren is even blijven liggen door aandacht voor andere Katana-zaken (Eifel-ritje), maar wil een bestelling binnenkort toch wel doorzetten.
Ik zit nog te wachten op een bevestiging van Mike, maar daarna gaat de shirt-bestelling iig naar de printshop.
W.b. overige artikelen (m.n. caps) zijn de aantallen helaas te laag. Printshop stelt nu plots 50 stuks als minimum te hanteren. En die ga ik nooit kwijt raken, dus blijf dan met een forse verliespost zitten..  :-\
Dusss.. Alleen nieuwe shirts..

Wordt vervolgd.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
13 sep 2018, 18:52
Right.. Bestelling is de deur uit.
Lang zitten twijfelen over het totaal te bestellen shirts, want hoe groter de bestelling hoe lager de stuksprijs.
Omdat met de huidige aantallen op de bestellijst die stuksprijs nogal fors zou worden, heb ik toch maar gegokt op een tamelijk optimistische toekomstige T-shirt-vraag, en dus een (veel) grotere bestelling gedaan.
Desalniettemin wil ik de oorspronkelijke stuksprijs toch wat verhogen om die investering binnen redelijke termijn iig weer deels terug te kunnen vangen.
Alles wordt duurder, en zo ook de KatanaClub T-shirts  :-X.
Nieuwe prijs wordt 16,50 eurootjes.

Met overige artikelen (caps, sjaals, wotnot) wordt het risico me te hoog, of ik zou daarvoor een absurd hoge stuksprijs moeten vragen. Ander bezwaar w.b. bedrukken caps is dat i.v.m. de vorm het geen zeefdruk kan zijn, dus kwalitatief minder goed. En w.b. andere artikelen een gok of een opdruk daadwerkelijk goed hecht aan het materiaal. Borduren in dan wellicht een betere optie w.b sjaals/collen.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
29 sep 2018, 20:23
Shirts zijn binnen!



De printkwaliteit lijkt weer dik in orde, dus missie geslaagd w.d.b.
Voordat ik eenieder die een bestelling heeft gedaan een mail stuur t.b.v. bevestiging van de gegevens als adres/totaalprijs/stuks/maten, wil ik zelf eerst nog even nader bekijken hoe de emmetjes qua grootte uitvallen t.o.v. de elletjes.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
30 sep 2018, 20:14
Crap.. Bij het passen van een emmetje (yes, valt als reguliere M en past mij dus) gemerkt dat de stof van de nieuwe T-shirts wat dunner is dan die van de oude shirts.. Dit was dus niet de bedoeling, en na wat gepuzzel ontdekt waar ik de fout heb gemaakt in de bestelling.  [knife]
Om deze misser te compenseren heb ik maar besloten de oude prijs van 15 euro te handhaven.
Mensen die nog niet eerder een clubshirt hadden merken natuurlijk geen verschil, en als je wellicht de oude shirts te dik vond is het zelfs een verbetering.  ;D

[update]
Contact gehad met de shirtbedrukkert, en die stelt dat nieuwe T-shirts gewoon hetzelfde type zijn als de oude shirts. Verschil in stof ligt aan variaties in de productiebatches. Dus geen bestelfout gemaakt, verschil komt door inconsistentie T-shirtfabrikant.  :-\
[/update]
« Laatst bewerkt op: 1 okt 2018, 18:07 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
1 okt 2018, 11:02
Mooi. Geweldig werk weer!!  [tu] [tu]
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".