'SUPER' Katana 1135R Prototype - roddels uit Japan...

Nieuws:

 

Auteur Topic: 'SUPER' Katana 1135R Prototype - roddels uit Japan...  (gelezen 2128 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *
27 mei 2019, 19:23
Dit kwam voorbij en wilde ik toch even delen!


https://www.morebikes.co.uk/58524/check-this-out-gorgeous-cgi-from-japan-of-a-super-katana-1135r-thats-rumoured-to-be-on-the-horizon/?fbclid=IwAR0MZfnID6g5OZgthe9rdVxicsMhVMHyI5NZEhRcOj3OY9eQpG2Mx7taxXQ

Toch wel een stuk mooier dan 'de nieuwe Katana'. Heb 'm laatst bekeken bij Motoport Rotterdam. Zit beter dan het origineel maar die kont...  [smart]

Zouden ze....?

  • *****
5 jun 2019, 18:01
Tja, een alleraardigste photoshop ongetwijfeld geïnspireerd op de -werkelijk bestaande- Yoshimura Katana 1135R, maar w.m.b. niet direct een verbetering van de new new Katana.



Verder vind ik sowieso de keus voor de "kleur" zwart niet bepaald voordelig om het vormenspel van een motor (of 4-wielblik) mee op te sieren, omdat je daarmee eigenlijk het alleen het silhouet overhoudt.
Het kontje van de new new Kat vind ik trws niet eens zo verkeerd, afgezien van de beperkte afmeting ervan. Maar een gecoupeerde kont lijkt de standaard te zijn voor moderne motorfietsen..  :-\
Let op: de echte 1135R heeft nog wel een full-size kont!  ;D
                                        .. . . .  .  .   .