Seabird?

Nieuws:

 

Auteur Topic: Seabird?  (gelezen 3107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
5 sep 2020, 09:37
Op motorforum zag ik zojuist deze fraaie foto van een Katana 750.

Nickname Seabird uit Steenbergen. Iemand van hier?
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
5 sep 2020, 20:00
..
Nickname Seabird uit Steenbergen. Iemand van hier?

Jazekers.. -> Seabird
Is echter al even niet meer actief hier (of tenminste niet ingelogd) trws..

De fraaie Kat is overigins een 1100SD. Staat 'ie te koop ofzo op motorforum? Of is wellicht als "brik" gespot ergens?

Oh btw.. Heb even je bericht afgesplitst van het topic waar je het oorspronkelijk had gepost.  ;)
« Laatst bewerkt op: 5 sep 2020, 20:02 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
6 sep 2020, 11:45
Nee staat niet te koop, maar op plaats waar iedereen een foto kan posten die ze met een smartphone hebben gemaakt. En waar anderen dan weer commentaar op kunnen leveren. En zo'n fraaie Katana valt (mij) dan natuurlijk direct op.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • **
6 sep 2020, 13:57
Bedankt voor het delen van mijn foto. Ik heb deze kat al lang in mijn bezit en zeker niet van plan om te verkopen. 😃 Ik rij er af en toe op en verbaas me elke keer weer hoe fijn het rijdt! Maar... helaas heb ik de foto genomen nadat ik geconstateerd had dat de koppakking lek was 😕 Dus ik heb weer wat te doen aankomende wintermaanden. Eerst een GS1000 opknappen. Hee Arnout hoe is het met jou? Ik kijk met regelmaat even in het forum, maar log dan niet in inderdaad. Grt Bert
Big boys, big toys.

  • *****
6 sep 2020, 20:59
Hee die Bert! Je houdt de boel hier dus idd nog in de gaten. [tu]

Lekke koppakking is een bummer, maar zeker geen ongewoonheid. Mocht je er zin in hebben of om advies van anderen verlegen zitten, dan zien we anders t.z.t. berichten over de reparatie daarvan hier wel verschijnen.

[chatmodus]
Hiero alles prima (na herstel van een hernia) maar krijg het steeds drukker met werk waardoor tijd en aandacht voor motorknutselen en website-onderhoud er nogal bij inschieten..  :(
En you? Heb je die Calvalcade ook nog in bezit?
[chatmodus/]
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
14 sep 2020, 10:28
Ha Arnout, advies is altijd welkom. Het wordt wel een winterklusje denk ik. De Cavalcade is inmiddels verkocht. En jij? Je gestolen kat nooit teruggevonden? Heb je nu een katana en een EFE?
Grt Bert.

ps. beetje laat met reageren maar ik was lekker met vakantie.
Big boys, big toys.

  • *****
14 sep 2020, 20:28
Aha.. Cavalcade inmiddels weg.

M'n gestolen Kat is weliswaar teruggevonden, maar terughalen bleek uiteindelijk een onhaalbare zaak..  :'(
Het is nogal een bizar verhaal..

Mijn motorcollectie bestaat nu idd uit een Katana (verbouwde GSX750/1100EX) en een gepimpte EFE.
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
15 sep 2020, 16:05
Inderdaad bizar...Misschien op bestelling gestolen.
Maar goed, je hebt in elk geval weer iets moois om te rijden!
« Laatst bewerkt op: 15 sep 2020, 16:09 door Seabird »
Big boys, big toys.