Daar zijn we weer.

Nieuws:

 

Auteur Topic: Daar zijn we weer.  (gelezen 13064 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ***
13 okt 2011, 22:31
Dat was even apart...forum down. Maar alles lijkt weer goed te werken aan deze zijde.  8) Het aanmelden is ook zonder problemen verlopen. Niet dat ik veel te melden heb, was eigelijk alleen een testje of het het allemaal doet. Best wel snel geregeld eigelijk, klasse arnout.
Katana ni rei

  • *****
13 okt 2011, 23:01
Dat was even apart...forum down. Maar alles lijkt weer goed te werken aan deze zijde.  8) Het aanmelden is ook zonder problemen verlopen. Niet dat ik veel te melden heb, was eigelijk alleen een testje of het het allemaal doet. Best wel snel geregeld eigelijk, klasse arnout.

thanks..! heb 't nodige zitten testen (registreren en berichten posten) maar of het allemaal echt werkt zal in de praktijk verder moeten blijken..
heb ook af en toe zitten checken of het oude forum ondertussen toch niet weer bereikbaar was geworden.. zat hierbij eigenlijk te hopen dat dit niet het geval was  :-[ anders zou al het werk voor niets geweest zijn..  :-X
al moest er dan vroeg of laat toch een keer een overstap gemaakt worden..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
14 okt 2011, 18:14
Citaat
alles lijkt weer goed te werken
Zie alleen net dat m'n avatar of zo snel beweegt dat het lijkt alsof ie stilstaat of inderdaad gewoon niet beweegt  ???
Katana ni rei

  • *****
15 okt 2011, 02:21
Zie alleen net dat m'n avatar of zo snel beweegt dat het lijkt alsof ie stilstaat of inderdaad gewoon niet beweegt  ???

ik kan je gerust stellen: hij beweegt echt niet..  ;D (ah.. wat een rust..!  :P )
maximale maat voor avatars heb ik ingesteld op 65x65 (want anders gaat de opmaak om zeep.. deze is al een stuk smaller dan het oude forum wgs het passend maken in de layout van de bestaande website)
als je dan een avatar upload die groter is wordt de afmeting automatisch aangepast naar die max. maat.. hierbij verliezen geanimeerde gif's echter wel hun animatie..  :-\
wil je toch perse een geanimeerde gif dan moet je dus 1 zoeken die max. 65x65 is of deze gif verkleinen in een grafisch programma zoals b.v. Adobe ImageReady..

maargoed.. als dit het enige is dat niet werkt (behalve dan ook de haperende activeringsmails..  :-X) ben ik tevreden..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
15 okt 2011, 16:38
Ahaaaaa, zittuttum daarin........wissi kwel  :P
Katana ni rei

  • *****
15 okt 2011, 18:34
Zo, ik ben ook weer van de partij  ;D
Mooi forum is het geworden, alleen ik zie het menu met index.. help.. zoek.. etc er doorheen en niet bovenaan ofzo,, kan dat aan mijn laptop liggen?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
15 okt 2011, 19:36
..ik zie het menu met index.. help.. zoek.. etc er doorheen en niet bovenaan ofzo,, kan dat aan mijn laptop liggen?

dat menu zou rechts bovenin moeten staan in het zwarte vlak..  ik heb het forum alleen gecheckt in IE8 en Firefox 3.6.3, dus hoe 'ie er in andere browsers uit ziet weet ik eigenlijk niet.. :-\
wat voor browsert(+versie) heb je op je laptop? dan ga ik het even verder uitzoeken..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
15 okt 2011, 19:42
uhhh ik heb windows internet explorer,, op windows vista,, vrij recente versie dacht ik (heb daar niet heel veel verstand van :-[)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
16 okt 2011, 14:58
..heb windows internet explorer,, op windows vista,, vrij recente versie..

kun je even kijken welke IE-versie? (pulldownmenu "Help" -> "About IE" of de nederlandse vertaling hiervan..)
verder zou een screenshot erg handig zijn bij het oplossen.. (screencapture maken door ALT+printscreen in te drukken, en vervolgens het plaatje plakken - CTRL+V - in een grafisch programma - Paint, Photoshop, whatever - en evt. wat verkleinen - afm. en bestandsgrootte- als je 'm hier wilt posten.. naar mij toe mailen is anders ook prima..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
16 okt 2011, 20:35
Arnout bedankt voor het verwerken en al het werk wat je ook in het forum hebt gestopt.
Omdat ik geen Katana heb reageer ik niet veel....maar ik lees wel elke letter en begin ondertussen ook serieus verslaafd te raken. Tenslotte kan je tegenwoordig overal aan verslaafd raken  ;D
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • No avatar
  • *
17 okt 2011, 01:46
Ik ben er ook weer,
iedereen succes op dit mooie forum!
en bedankt voor de inzet hiervan!
Groet
jos

  • **
17 okt 2011, 16:56
WTF?
Ben je effe weg, krijg je dit  ;)

Stefan

  • No avatar
  • ***
17 okt 2011, 19:14
Ook weer aangemeld! :)

  • *****
17 okt 2011, 21:22
..heb windows internet explorer,, op windows vista,, vrij recente versie..

kun je even kijken welke IE-versie? (pulldownmenu "Help" -> "About IE" of de nederlandse vertaling hiervan..)
verder zou een screenshot erg handig zijn bij het oplossen.. (screencapture maken door ALT+printscreen in te drukken, en vervolgens het plaatje plakken - CTRL+V - in een grafisch programma - Paint, Photoshop, whatever - en evt. wat verkleinen - afm. en bestandsgrootte- als je 'm hier wilt posten.. naar mij toe mailen is anders ook prima..


Ik stuur je ff een PM Arnout
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • **
19 okt 2011, 14:24
Brommer
He he het is mij ook gelukt om weer als lid geregisteert te zijn.
bedankt Anout .
P.S.Als er gesleuteld moet worden aan je kat en je kan geen kant op vanwege je werk ruimte dan is daar met mij een afspraak te maken om bij mij de klus te klaren ,het meeste is aanwezig .
Sensei.