badges patches

Nieuws:

 

Auteur Topic: badges patches  (gelezen 17531 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
6 jul 2012, 16:47
Zoals een aantal van jullie wel weten zit ik weer in Afghanistan, (Masar e Sharif) en vorig jaar toen ik er ook zat had ik de mogelijkheid een aantal van die patches te laten maken.
En dit keer heb ik die mogelijkheid weer, alleen nu bij de lokale Afghaan (een Afghaan met een computer welteverstaan)

En aangezien ik vorig jaar een katanaclub badge had gemaakt, heb ik dit keer een badge van het 'Oldskoolsuzuki' logo gemaakt



Ik had hem iets aangepast dat '.info' er niet aan vast zat om hem mooi rond te krijgen

Mijn idee is ook nog om een andere katanaclubbadge te laten maken, ontwerpen zijn welkom, en ik ga zelf ook ff in paint stoeien als ik tijd heb

Dus laat maar ff weten wie er interesse hebben, wie er ideeen en/of ontwerpen hebben en dan kan ik even kijken wat ik allemaal kan regelen.

Badges zijn ongeveer 10 euro per stuk, en ik kan ze gratis vanaf hier opsturen naar jullie thuis

 8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
7 jul 2012, 00:35
peter ik heb wel intresse in zo'n badge 8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz

  • *****
7 jul 2012, 02:20
ah.. ronde betsjes zijn best wel aardig..  8)

zoiets kan natuurlijk ook voor de katclub..  ;D



is maar even snel wat inmekaar gesjopt voor het idee, dus de kwaliteit moet nog beter voordat er een badge/patch van gemaakt kan worden..
sowieso kunnen "gradients" wrs niet op de borduurmachine..  :-\
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
7 jul 2012, 14:11
ah.. ronde betsjes zijn best wel aardig..  8)

zoiets kan natuurlijk ook voor de katclub..  ;D



is maar even snel wat inmekaar gesjopt voor het idee, dus de kwaliteit moet nog beter voordat er een badge/patch van gemaakt kan worden..
sowieso kunnen "gradients" wrs niet op de borduurmachine..  :-\

Arnout,, deze die je net ff gesjoppert hebt vind ik een erg mooi ontwerp, die kan ik zo laten maken hoor.
Dat het op de tekening niet perfect is maakt niet veel uit, dat was mijn oldskoolsuzukibadge ook niet, en die was er toch netjes uitgekomen.
Dus ik ben benieuwd wie nog meer komt met ideeen
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
8 jul 2012, 21:14
Die van de KatanaClub.nl lijkt me wel wat..

  • *****
8 jul 2012, 23:00
Arnout,, deze die je net ff gesjoppert hebt vind ik een erg mooi ontwerp, die kan ik zo laten maken hoor.

had eerst de rooie rand wat dikker, maar daarmee leek de associatie met het oude stopbord wel erg voordehandliggend..  ;D
maar gaat het idd lukken om dit ontwerpje te laten maken? ik neem aan dat de "Afghaan met een computer" het plaatje zelf overnieuw moet uittekenen voor zijn borduurapplicatie? hoe hij dan die kleurverlopen interpreteert is even afwachten denk ik..  :-\
anders eerst eentje als proef proberen voordat je wellicht een grotere bestelling doet?

oh.. uiteraard wil ik er zelf dan ook (minstens) 1..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
9 jul 2012, 18:34
Ik ga morgen wel even bij die mafketel langs en laat er 1 maken.
Hij heeft zn eigen computergestuurde borduurmachine trouwens, dikke high tech in de woestijn.
En het resultaat laat ik zien als ie klaar is  ;D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
11 jul 2012, 13:17
En? Gelukt?
Heb je anders een EPS of AI nodig, ik werk met o.a. illustrator (CS) dus zou het evt. na kunnen maken.
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
11 jul 2012, 19:58
En? Gelukt?
Heb je anders een EPS of AI nodig, ik werk met o.a. illustrator (CS) dus zou het evt. na kunnen maken.

Afghanen zijn niet zo snel, en ze willen tekst ook nog eens verkeerd spellen.. op mn badge stond eerst 'OLDSKOOLSUZKI'  :-\
ALs ik em heb zet ik het op het forum
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
14 jul 2012, 14:45
was vandaag ff bij de afghaan geweest om te vragen hoe het er voor stond, en donderdag heeft ie em klaar, was iets fout gegaan ofzo dus ik wacht nog even af :-X
Dus als ik em donderdag heb zet ik em gelijk op het forum.
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
19 jul 2012, 19:57
Ok goed.. nadat ik meneer afghaan bruut uit zijn middagdutje had gehaald heb ik eindelijk de katanaclub badges gehad. en hier zijn ze dan.



en met de oldskoolsuzukibadge



Als er mensen zijn die ze willen, kan ik dat regelen, prijs hangt er soms van af hoeveel ik er laat maken, en net welke Afghaan ik tegenkom en hoeveel ik af kan dingen. En aangezien het Ramadan is willen ze nog wel eens chagerijnig zijn omdat ze de hele dag niets te eten hebben.
Maar je moet ongeveer rekenen van max 10 euro per badge, en verzendkosten zijn gratis voor mij naar Nederland. Ik wil hier niets aan verdienen.
Ik krijg de badges altijd met klitteband, maar ik kan ook vragen of ze gemaakt kunnen worden zonder klitteband.

Dus graag neem ik jullie bestelling op  ;D

en mochten jullie zelf nog ontwerpen hebben dan is er nog van alles mogelijk.

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
19 jul 2012, 20:21
zien er erg netjes uit peter. 8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz

  • *****
20 jul 2012, 00:44
wow.. da's niet verkeerd uitgevallen zo in 't echt..  8)
tja.. afbeeldingen met een kromzwaard erop zijn natuurlijk vaste kost..  ;D
dus, doe er mij maar 2 stuks van (van die katclubbers natuurlijk  ;))

maar nu ik 'm wat beter bestudeer lijken de rode borduursels wat "dicht te slippen"..
wellicht effe wat meer terughalen?
ook lijkt de rooie rand bovenin dunner dan onderin (wellicht heeft de afghaan m'n quick-shop-ding wat al te exact overgenomen?  :-X) ..maar de bedoeling was om die rand dus gewoon overal even dik te houden..

als je tenminste nog niet meteen 100 stuks hebt besteld dan zijn wellicht deze kleine aanpassingen nog mogelijk?
zo niet, dan is 't verder ook niet zo'n ramp..  ;)

oja.. klitjesband.. het punt daarvan is -neem ik aan- dat je ze niet mee hoeft te wassen? dus rijst de vraag: kunnen ze sowieso wel meegewassen worden zonder kleurschade of watdanook?
als dat idd de reden is, dan wil ik de mijne ook met kl.. velcro..  ;D
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • **
20 jul 2012, 20:03
brommer
3 stuks s.v.p.
Sensei

  • *****
21 jul 2012, 16:49
brommer
3 stuks s.v.p.
Sensei

van welke Johan? met of zonder klitteband?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL