artikel in moto-plus .

Nieuws:

 

Auteur Topic: artikel in moto-plus .  (gelezen 4481 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • No avatar
  • **
19 nov 2011, 16:19
Brommer
Gisteren foto,s laten maken van de popup bij moto-plus en daar gesproken over een artikel over de katana als cult motor daar was de redactie voor in .Hoe pakken we (als er belangstelling voor is) dat aan .Arnout in het voorjaar een treffen orgeniseren waarbij de opkomst te vergelijken is met het treffen jarengeleden in Ijmuiden daar was ik met de xn85 turbo en de kat 1000 ,het moeten er wel meer zijn dan in Woerden .Hoe kunnen we er over denken omzetten in daden.Als het artikel in moto-plus verschijnt dan geef ik daar een bericht over.Weten we al iets over het treffen in Frankrijk!.
Sensei

  • *****
20 nov 2011, 22:22
hoi Johan, ik splitst je tekst effe in stukjes om er beter op in te kunnen gaann..  ;)

Gisteren foto,s laten maken van de popup bij moto-plus en daar gesproken over een artikel over de katana als cult motor daar was de redactie voor in .Hoe pakken we (als er belangstelling voor is) dat aan
"Katana als cult-motor".. ha..! tja, klopt eigenlijk wel, hmm?  8)
nog een artikel in een motorblad? er is over de jaren al aardig wat verschenen in de diverse motorbladen (een gedeelte hiervan staat op de site) dus de meerwaarde van NOG een artikel is vrij beperkt, denk ik..  :-\
wellicht als we volgend jaar weer eens een meetinkje doen, vind ik het prima als er een motorblad foto's wil maken en achtergrond-info wil vergaren..
de meeting "op zich" is echter voor mij de hoofdzaak, en niet het maken van een artikel..

.Arnout in het voorjaar een treffen orgeniseren waarbij de opkomst te vergelijken is met het treffen jarengeleden in Ijmuiden daar was ik met de xn85 turbo en de kat 1000 ,het moeten er wel meer zijn dan in Woerden .Hoe kunnen we er over denken omzetten in daden
gewoon zoals we dat altijd doen!?  :D wat datum en locatie-suggesties op het forum zetten en dan afwachten waar de meeste respons op komt..  ;D
wanneer was die meeting in IJmuiden? Bedoel je de open dag bij RasTec? of anders de meeting in Velsen? of wellicht een meeting in een vorig leven van de Nederlandse Katanaclub?  ???
maargoed, de opkomst bij meetings is afkhankelijk van persoonlijke agenda's, de afstand, het weer en het aantal rijdbare Katana's.. het aantal actieve leden is niet al te groot, dus dat aantal is het hoogst haalbare..
er zijn nu 25 leden op het forum.. minus test-accounts, buitenlandse leden en mensen zonder Katana, hou je nog zo'n 20 man over..
okee, da's idd lang geen slecht aantal..  ;D
maargoed, een meeting moet geen verplichting worden.. als je geen zin hebt, of het komt niet goed uit, is dat prima.. het is puur voor de lol wat mij betreft..

.Als het artikel in moto-plus verschijnt dan geef ik daar een bericht over

okeedan..  :)

.Weten we al iets over het treffen in Frankrijk!.

nope.. zelf anders effe in de peiling houden op het duitse katclub-forum.. die lijken er het dichtste op te zitten..
afgezien van de datum, zouden we er al over na kunnen denken of/hoe we daar zelf vorm aan gaan geven..
het is best effe een stukkie rijden, dus buiten de inspanning voor de rijders moet ook de Kat klaar zijn voor deze rit..
om e.e.a. een beetje leuk te houden (niet alleen maar km-vreten) zou zowel de heen-als terugtocht in over 2 dgn gespreid kunnen worden.. incl. de dag(en) van het verblijf op de meeting zelf, wordt het dus een soort van Katana-vakantie..  :D
of dat voor ons haalbaar is ligt dus even aan of mensen vrij hebben van werk en idd die tijd op stap willen gaan..

alvast wat plannetjes smeden/proefballonntjes op laten is hoedanook een goed idee..
liefst wel in het daartoe aangemaakte topic, dus niet hier..
« Laatst bewerkt op: 20 nov 2011, 22:23 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • **
25 nov 2011, 11:08
brommer.
Arnout reageert op mijn oproep om een artikel over de katana als cult motor en daar aandacht aan te besteden via moto-plus afhoudend.Onderbout met ,er is al veel aandacht in de motor bladen over de kat verschenen.
Willen jullie daar op reageren !
Het treffen was in Velsen op een terrein naast het Noord holland kanaal richting Amsterdam.
Hou duitse kat club in de gaten.
sensei