sleuteldagje doen?

Nieuws:

 

Auteur Topic: sleuteldagje doen?  (gelezen 11444 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
22 mrt 2015, 17:54
En daar is 'ie..  :D

Stroom op  :-[

Ah.. De bekende Suzuki-kwaal.. (Elke luchtgekoelde GSX lijkt vroeg of laat toch aan de beurt te komen wat dat betreft..)
Tja, dan is het hopen dat behalve de spnngsrglr niet ook de dynamo en accu kapot zijn gegaan.. (dure grap, maar vooral geen nieuwe OEM Suzuki spnngsrglr kopen om herhaling te voorkomen en veel geld kwijt te zijn..)

..in m'n knie hebben gesneden.

Aii.. knieoperatie..? Da's minder.. D.w.z. ik neem aan dat het bedoeld is om er beter van te worden.. Afhankelijk van de ingreep gaat herstel/krukloosheid natuurlijk ook de nodige tijd (en geduld) kosten..  :-\

Ja... en wanneer gaan we eens een kleine meeting doen? het zonnetje schijnt al weer (zolang de maan er niet weer voorbij vliegt)

Yes.. Heb ook wel weer zin in een meeting [yes] (en rijden sowieso..  :-[ )..
Idd lekker zonnetje vandaag, maar toch stiekem nog best muy frío..
Anders gewoon effe een datum (voorl. & afh. van weer) prikken?
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
22 mrt 2015, 22:14
Alles ging goed tot ie er een maand geleden 100 meter van huis mee kapte 
Stroom op  :-[
Beter 100m van huis dan ergens midden op de prairie.....Alleen fijn is anders.
Heb je de cilinderkop en het cilinderblok laten repareren?
Citaat
Bijkomende pech is dat er 3 dagen later een aantal mannen/vrouwen in groene jassen met bijpassende mondmaskers in m'n knie hebben gesneden.  Daarom heb ik er nog weinig (lees: niks)aan kunnen doen (best wel je handen vol met krukken). Volgende week eens een poging doen de bende door te meten.
Maar een gezellig samenzijn ben ik altijd voor te porren. Dat wil zeggen, als de Popup rijdt en ik dat ook weer kan natuurlijk.
Sterkte man! Dat gesleutel aan een mens is niks (weet ik uit ervaring) maar er is veelal niet aan te ontkomen. Bij het meten kloppen volgens mij de spanningen uit het wplh wel, de ohmse waarden van de spanningsregelaar slaan nergens op. Wat er weer niet in staat (dacht ik) is dat je dynamodraden geen van 3-en tegen de massa mogen liggen.
Succes en beterschap en hopelijk tot ziens.
Dynamo vervangen:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/350408/5/Gerommel-aan-Suzuki-GSX-750-ES-SF-en-Suzuki-RF-6.html
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ***
24 mrt 2015, 16:52
Citaat
Aii.. knieoperatie..? Da's minder.. D.w.z. ik neem aan dat het bedoeld is om er beter van te worden.. Afhankelijk van de ingreep gaat herstel/krukloosheid natuurlijk ook de nodige tijd (en geduld) kosten..  :-\
Yep, mag van mij wel wat sneller herstellen, niet echt mijn ding dat stil zitten.

Citaat
Heb je de cilinderkop en het cilinderblok laten repareren?
Als je dat beschadigde gedeelte bedoeld, uh nee  :-[
Nu is het niet zo dat het eruit zeikt, maar helemaal kurkdroog is het niet.
Maar dat ie nu niet loopt heeft wel als voordeel dat ie ook niet lekt.......dat dan weer wel. [yes]
Katana ni rei