47th German Katana Rally 2013

Nieuws:

 

Auteur Topic: 47th German Katana Rally 2013  (gelezen 20333 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
10 mrt 2013, 22:16
Thanks for the invitation Pedda, but I'm afraid I have to pass.... :'(
Will be needed on thursday ( and friday morning ) but will see you probably before the end of May.

Ik vertrek vrijdag rond t middaguur en zoek +/-100km voor het Treffen een hotel.
400km is dan goed te doen(zonder alleen maar snelwegen)
Zaterdagochtend een beetje vroeg op om dit keer wel voor de geplande rit te verschijnen ;)
Heb trwns al een mailtje naar het hotel daar in de buurt gestuurd voor zaterdagavond.

Ga dus zeker, kan alleen donderdag en ook vrijdagochtend nog niet weg helaas...
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *
15 mrt 2013, 14:50

Will be needed on thursday ( and friday morning ) but will see you probably before the end of May.


Yes, I will visit you to fetch the Gixxer running gear...  ;)

  • *****
16 mrt 2013, 10:01
I'm also leaving on friday and will be riding with Daan  8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
2 apr 2013, 21:32
I'm also leaving on friday and will be riding with Daan  8)

aha.. euhmm.. msschn is het dan gezelliger (voor mij dan althans..  ;D) als ik me bij jullie "groepje" aansluit?  :-[
wellicht wel wel zuur voor Pedda, maar om slechts voor 1 Hollaendischer Katanist een bbq op te tuigen is anders ook niet zo'n succes denk ik..  :-\
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
2 apr 2013, 21:49
Altijd welkom wat mij betreft  ;D

Voor vrijdag hebben we ook een hotel geboekt, zal de link die ik van Daan heb gekregen zo ff doorsturen dan kan je gelijk ff boeken.

En voor zaterdag hebben we dat hotel vlak bij het treffen geboekt... wel beter om in een warm bedje te slapen dan in een tentje dacht ik  [tu]

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
3 apr 2013, 00:07
okeedan.. meteen ook even hotelletjes geboekt (niks te vroeg trws..!)

Oops..  :-[ so sorry Pedda, but was kinda hoping for more people wanting to start early on thursday and stay over at your place..  :-X
but it wasn't to be..

btw.. ik hoorde trws dat een enigzins zuiderlijke route de meeste kans op interessant landschap oplevert.. (TeutoburgerWald?)
tussen Osnabruck en Minden ligt een deel van een 1000 bochten route.. en dan daarna NO-elijk richting hotel nummer 1?
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
22 apr 2013, 21:54
ZO dan,, wie gaan er allemaal mee?
Arnout
Daan
Peterr

en wie nog meer ?  [yes]


En is het nog een optie om van te voren nog ff bij elkaar te komen? ff een klein ritje doen, route bespreken, terrasje pakken? [yes]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
22 apr 2013, 22:58
En is het nog een optie om van te voren nog ff bij elkaar te komen? ff een klein ritje doen, route bespreken, terrasje pakken? [yes]

ritje/terrasje doen is altijd een goed plan (mits goed weer  :-\) maar wellicht is er dan wel wat minder aandacht voor het uitpluizen van de route naar Dedelstorf..  :-\

ik heb met Dan al ietsje nagedacht over een evt. route.. plan is om iig het laatste stuk naar hotel no.1 (Kirchboitzen) binnendoor te doen (langs rivier de Weser).. maar mij lijkt vooral het stuk hiervoor (Teutoburgerwald: Osnabruck -> Minden ) interessant om binnendoor te rijden..
of er genoeg tijd zal zijn om dit alles in z'n geheel te gaan doen, is effe de vraag..
heb een deel van een bestaande motorroute in noorden van Teutoburgerwald samengeplakt met route van Dan als basis om verder aan te sleutelen en hier bijgesloten (welke smaak wil je hebben? gpx?)..
kijk er ook effe naar alsjewilt..  ;)
« Laatst bewerkt op: 22 apr 2013, 23:00 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
23 apr 2013, 18:32
Ik heb al een ander motor-treffen  ;D



Zulke piccies maken  8)

Stefan

  • *****
23 apr 2013, 20:54
heb een deel van een bestaande motorroute in noorden van Teutoburgerwald samengeplakt met route van Dan als basis om verder aan te sleutelen en hier bijgesloten (welke smaak wil je hebben? gpx?)..
kijk er ook effe naar alsjewilt..  ;)

uh,,, Ik kan het niet openen... ??? enige gpx die ik ken is een kwakasaki :-\
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
24 apr 2013, 01:17
uh,,, Ik kan het niet openen... ??? enige gpx die ik ken is een kwakasaki :-\

uhm.. .gpx is toch een routebestandformaat van Garmin?  ???
anders moet je effe googlen hoe je route's moet laden op een dergelijke gps..
om de route op je pc te bekijken (alvorens die op je gps te laden) gebruiken veel Garminners vlgs mij "Mapsource" dat -als het goed is- meegeleverd wordt bij een Garmin..
ik gebruik trws zelf ITN-converter om gps-route's op de pc te bekijken en knippen/plakken/maken.. prog is gratis en lust vele soorten routebestandsformat en..

maargoed.. 'tis nog maar een zeer grof opzetje (dat wrs veel te lang is  ::))..

Zulke piccies maken  8)

okeedan..  :)  t.z.t. ter plekke wel effe je camera afgeven bij Ballaugh Bridge en zelf ook een rondje met de Kat rijden natuurlijk..  8)  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
16 mei 2013, 08:48
Zijn we er allemaal al een beetje klaar voor heren? we hebben nog een weekje om te sleutelen  [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *
16 mei 2013, 08:53
Still no one joining in the bbq at my place on Thursday? It will be held anyway as there're three guys from the KOC UK are visiting me first...

  • *****
16 mei 2013, 15:35
Still no one joining in the bbq at my place on Thursday? It will be held anyway as there're three guys from the KOC UK are visiting me first...

nope.. but perhaps we could drop by on the way back on Sunday if we happen to ride together?
I might not be part of that myself though, as I'm thinking about extending my stay and visiting my brother who lives in Braunschweig.. not sure yet..


Zijn we er allemaal al een beetje klaar voor heren? we hebben nog een weekje om te sleutelen  [tu]

zit nog op een achterbandje te wachten..  :-\
m'n gps-trubbels lijken echter gefixt.. (moet nog een 2e testrit doen en gevonden 2012-kaarten en vooral tankstellen installeren)

goed.. plan is om vrijdag wederom bij Goudreinet-Barneveld af te spreken om zo'n 12:00h..
vlak voor het binnendoor-stuk in Dtslnd een broodje/tankstop, en halverwege binnendoor nog een pauze/tankstop.. beetje op tijd in het hotel te Kirchboitzen aankomen..
afhankelijk van de omstandigheden (weer, verkeer, foutrijden, etc) anders vantevoren ergens een warme hap genieten..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
16 mei 2013, 20:54
Still no one joining in the bbq at my place on Thursday? It will be held anyway as there're three guys from the KOC UK are visiting me first...

Sorry Pedda, I can't come either, but if its ok I can drop by another time this summer?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL