47th German Katana Rally 2013

Nieuws:

 

Auteur Topic: 47th German Katana Rally 2013  (gelezen 20327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
23 mei 2013, 20:50
nou.. het zonnetje schijnt hier (nog)..  8)

heb de rugzak zogoedals ingepakt, EFE bepakt met noodreparatiemeuk, ketting gesmeerd, olie afgetopt, bandjes opgepompt, regenpak afgetaped, GPS getweakt en waterdicht hoesje in de aanslag vastgeclipt..

let's go..! oh.. we gaan morgen pas weg..

weersverwachting voor morgen in dtslnd is nog vrij goed..  [yes] voor zaterdag matig, en zondag wordt waterskien..  :-X
mogelijk dat ik zelf een dagje ga schuilen bij m'n broer die er in de buurt woont, en maandag pas terug ga.. als het iets minder hard is gaan regenen..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
25 mei 2013, 07:56
een goeie rit en hopend mooi droog weer. [tu]
Katana1100sz  Katana1100sz

  • *****
26 mei 2013, 23:21
Sodeknetter wat heb ik lekker gereden ;D
Eerste dag met de toeristische heenrit lekker droog weer gehad,
Tweede dag droog overgekomen naar het treffen, en bij aankomst begon de regenbui die niet ophield tot we de 3e dag op de terugrit vlak voor osnabrück waren.

Mijn popup special heeft een goeie vuurdoop gehad op gebied van vering, lange ritten, plensbuien etc etc en het enige wat ff gefixt moest worden was een boutje van de kettingbeschermer die tijdens inveren net ff ergens tegenaan kwam.
En wat ik helemaal een meevaller vond was dat ik na 1000km nog geen olie bij hoefde te vullen.

Het was leuk om weer wat lui te spreken daar en over motors te praten.

topper! volgende keer ben ik hopelijk weer van de partij [tu]


en volgens mij is dit de link naar mijn foto's ... http://s484.photobucket.com/user/peterrr666/slideshow/katanatreffen%20Germany
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
27 mei 2013, 19:47
Yep, was een prima Duits uitje wederom.
Ondanks het in het water vallen van de rit op zaterdag en het terugzwemmen op zondag.
Schnitzels, braadwursten en roggebier.
Verassend mooi landschap dat Nedersaksen/Noordrijnwestfalen.
Geen gekkigheid en de watertest hebben de brommers weer goed doorstaan.
Goeie gasten die Duitsers.
Volgend jaar weer !
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • ***
27 mei 2013, 21:50
Geweldige foto`s heren
Het was een zeer geslaagd treffen enne ook nog iedeetjes opgedaan
Zag dat Daan spionagefoto`s van een fiets gemaakt heeft  , misschien voor een katanafiets tzt

  • *****
27 mei 2013, 22:24
en wie is er weer 't laatste..?  :-[  ;D
zoals (halverwege) aangekondigd een dag langer in het Duitsche land verbleven om een familiebezoekje aan het Katana-Treffen vast te knopen..

maar.. g*dsk*lere wat een p*kke end rijden zuruck naar Nederland, zeg!  >:(
mijn rit begon trws ook in de regen, en kwam al gauw in files terecht rondom Hannover.. gaan die gekke Duitsers je lopen snijden als je er tussendoor rijdt ..!  wtf! ???

naja..  ::) halverwege brak er plots mooi weer aan dat uitnodigde om het allerlaatste stukje huiswaarts toch nog effe binnendoor mee te pikken..  [yes]

anyway.. het ondernemen begon op vrijdag een stuk prettiger met natuurlijk de zeer geslaagde heen-binnendoorrit.. tot mijn grote opluchting bleek alle GPS-geknutsel vooraf inderdaad de moeite waard, want het aantal keer misrijden was slechts zeer gering..

1 van de weinige GPS-stopjes..



de keuze voor hotels i.p.v. "zelten" bleek trws een zeer gelukkige, want vanaf zaterdagmiddag bleef het zowat continu regenen..   :(
ondanks de hierdoor afgelaste toerrit kon de ontstane programmaruimte toch gevuld worden met mooie Katana's bewonderen, en je over minder mooie verwonderen..  [devil] en het ontmoeten van bekende en vagere Katanisten..
verder smaakte het bier goed en was het reisgezelschap aangenaam..  [yes]

en wie weet, wellicht volgende keer eens aantreden met een (bijna) echte Katana..  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
28 mei 2013, 13:59
..
en volgens mij is dit de link naar mijn foto's ...

goeie foto's Peterrr! ..was me al eerder opgevallen, maar je hebt er een oog voor..  [yes] alleen volgende keer wellicht een tandje scherper..?

mag ik ze rippen voor gebruik op de site? (al loop ik nu al achter met het bijhouden van de verslagjes..  :-[ )

anyway.. hadden jullie ook zoveel last van insektenmeuk op de weg terug vanaf Osnabruck tot in NL? ..moest 2x stoppen om m'n vizier schoon te poetsen omdat ik er bijna niks meer door zag..
koplamp en tellerhuis van de EFE nu bedekt met vochtige doekjes om de rest van de beestenaankoek los te weken..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
28 mei 2013, 17:21

goeie foto's Peterrr! ..was me al eerder opgevallen, maar je hebt er een oog voor..  [yes] alleen volgende keer wellicht een tandje scherper..?

mag ik ze rippen voor gebruik op de site? (al loop ik nu al achter met het bijhouden van de verslagjes..  :-[ )

anyway.. hadden jullie ook zoveel last van insektenmeuk op de weg terug vanaf Osnabruck tot in NL? ..moest 2x stoppen om m'n vizier schoon te poetsen omdat ik er bijna niks meer door zag..
koplamp en tellerhuis van de EFE nu bedekt met vochtige doekjes om de rest van de beestenaankoek los te weken..

Dankje Arnout! zal er volgende keer wat meer maken en dan hopelijk met zonneschijn want in dat plensweer was het niks..

Je mag ze allemaal gebruiken hoor, leef je uit.

Wij hadden op de terugweg geen last van insecten, door al dat water wat naar beneden kwam zetten denk ik?
Gister hier in Friesland nog ff de Friese merenroute gereden, en WEL veel vliegen gekopt.. ook mijn helm onderweg schoon moeten maken..

Maar mooi dat jij ook veilig zonder problemen weer in NL bent!!

En ik hoop volgend jaar wat meer peekaatjes in de popup gepropt te hebben als we weer gaan  [yes]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
31 mei 2013, 09:50
Goed te lezen dat het een geslaagd evenement was en dat jullie goed heen en terug zijn gekomen!
Mooi foto's trouwens... [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190