Clubrit juni Noord-Holland...?

Nieuws:

 

Auteur Topic: Clubrit juni Noord-Holland...?  (gelezen 10085 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
1 jun 2013, 22:56
Beste Katanisten,
Aangezien het erop lijkt dat Juni wat droger gaat verlopen dan Mei en die Katana's er echt niet op vooruitgaan als ze stilstaan, stel ik voor om deze maand eens lekker een dagje te gaan toeren met zn allen.

Een ritje door een combinatie van het Noord Hollands waterland en de Noord Hollandse kustdorpjes staat garant voor een dag met genoeg leuke bochten,typisch nederlandse waterhoogte verschillen en wie wil nou niet eens een keer door Jantje Smit's geboortdorp knallen.

Vertrek in Amsterdam ( hoe centraal is dat ?), door Durgerdam, Monnickendam, Volendam, Hoorn, Enkhuizen,Medemblik, Warmenhuizen, Bergen, Heiloo,Castricum en eindigen in Ijmuiden.

Nou is zondag een dag dat de meesten niet worden gehinderd door werk e.d.
Zondag ( en zaterdag) is daarom ook een dag dat de dijkweggetjes vervuild worden door fietsers, wandelaars, dierenuitlaters en noem maar op. [tdown]

Ben er achtergekomen dat maandagen ideaal zijn vanwege het ontbreken van al die bovengenoemde storende elementen. [tu]
Dus juist ook een dag om die ATV dag op te nemen, je ziek te melden of gewoon te spijbelen. [devil]

Maar op een zondag kan natuurlijk ook.......als het maar in Juni is.

Wie Biedt ?

Zal tzt de volledige route ff posten

GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
2 jun 2013, 00:25
okeedan.. ik ken NH niet echt w.b. binnendoorweggetjes, dus ben benieuwd wat voor moois er te ontdekken valt..  [yes]
qua datum kan het voor mij in principe zowel op zo. als op ma., maar belangrijker is dat het een beetje goed weer is.. maar daar is natuurlijk alleen enkele dagen vantevoren wat zinnigs over te zeggen..  :-\

verder is het idd ook handig als we niet vast komen te zitten in recreatieverkeer mocht het onverhoopt mooi weer worden..
je stelt al voor om het daarom op een maandag te doen.. zolang we niet over weggetjes moeten die ook als forenzen(sluip)routes of ander werkverkeerroutes fungeren, lijkt me dat het handigste.. maar of op een maandag voor andere katanisten haalbaar is?
rit huiswaarts na afloop is dan natuurlijk het beste te doen na de avondspits.. dus wellicht ter plaatse eerst een vorkje prikken ergens..

oei.. weer een nieuwe katspul-deadline in aantocht ..   [whip]  :D
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
2 jun 2013, 12:43
Klinkt goed, als vrij kan krijgen mocht ik dat die dag al niet zijn dan ben ik van den partij.
Heb nog wel even tijd genoeg om een andere kentekenplaat erop te zetten aangezien de vorige ergens op de A12 eraf gewaaid is  :-\
Katana ni rei

  • *****
2 jun 2013, 15:26
Ik heb vrije dagen zat, count me in!
In Hoorn weet ik nog wel een paar leuke terrasjes voor een happie en/of een drankie

 [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
8 jun 2013, 00:26

Maandag de 17e of de 24e ?
187 km.... ::)
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
8 jun 2013, 09:32

Maandag de 17e of de 24e ?
187 km.... ::)

Ik kan beide dagen, 17e heb ik zoiezo al vrij
187 km? mooie afstand  [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
8 jun 2013, 13:00
kan ook beide maandagen.. voor de 17e is er trws al een vage weersvoorspelling die goed is..

187km? ..had al het lijstje dorpjes in GM aan elkaar geregen, en kwam al snel boven de je eerdere 160km inschatting uit..  :D
maargoed, als er geen toeristische/forenzische verstoppingen zijn, en als de evt. broodjes biefstuk op terrasjes niet al te lang op zich laten wachten, moet het prima te doen zijn..  [yes]
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
8 jun 2013, 14:14
kaartje gemaakt in GM van Danny's itn-route.. helaas genereert GM niet meteen een route.. nog effe doorpuzzelen.. gefixt, alleen wel het aantal waypoints terug moeten brengen..

« Laatst bewerkt op: 8 jun 2013, 16:35 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
10 jun 2013, 18:17
Okeedan, laten we de 17e aanhouden als het weer het toelaat..
Uurtje of 12 in de amsterdamse fietsenwinkel voor een bakkie om mee te beginnen ?
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
10 jun 2013, 18:34
Okeedan, laten we de 17e aanhouden als het weer het toelaat..
Uurtje of 12 in de amsterdamse fietsenwinkel voor een bakkie om mee te beginnen ?

 
Ik zal er zijn  8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
10 jun 2013, 19:01
stik.. voor die maandag de 17e toch weer meer "regenkansen" dan een paar dagen terug..  >:(
maargoed.. 't blijft altijd een gok in NL natuurlijk..  ::)

anyway.. bakje koffie om 12:00h lijkt me prima..  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
10 jun 2013, 22:57
Potjandorie inderdaad wat regenkansen, ik ga vrijdag weer naar Duitsland en was van plan om op de gsxr te gaan... naja, regenpakkie mee  8)
En als ik zondag avond terug ben, kan ik de dag daarna gelijk weer een ritje  met jullie rijden  ;D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
10 jun 2013, 23:01
Kak.....kan niets met m'n werk regelen die dag. >:( Ik weet niet hoe laat jullie in IJmuiden denken te zijn en daar nog een bakkie/drankie doen of een stukje gaan eten.
Anders kan ik misschien daar nog heen komen voor een meet and greet.
Katana ni rei

  • **
11 jun 2013, 18:23
Gaat 'em niet worden helaas...

Stefan

  • ***
11 jun 2013, 18:34
Ik moet helaas ook werken , zal wel zwaaien als jullie langs IJmuiden (hoogovens) rijden  8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz