Clubrit juni Noord-Holland...?

Nieuws:

 

Auteur Topic: Clubrit juni Noord-Holland...?  (gelezen 10084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
12 jun 2013, 20:30
Tja, tis dan wel nu wat warmer maar ook wat meer kans op vochtigheid.... :'(
Houden we het weer ff in de gaten, zondag beslissen, anders een weekje later dan maar.
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
12 jun 2013, 20:37
..Ik weet niet hoe laat jullie in IJmuiden denken te zijn en daar nog een bakkie/drankie doen of een stukje gaan eten.Anders kan ik misschien daar nog heen komen voor een meet and greet.
leuk idee, maar 't wordt lastig om een tijd aan te kunnen geven.. hangt van veel dingen af.. willen iig voor de avondspits op 't eindpunt zijn..  :-\

..zondag beslissen, anders een weekje later dan maar.

ok..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
14 jun 2013, 18:48
Het weer word inderdaad niet best maandag, ik zal als ik zondagavond terug kom uit Duitsland gelijk ff kijken of het nog doorgaat. Hoop het wel! na een weekendje autobahn knallen heb ik wel even behoefte aan een relax ritje sturen.
En anders de maandag erna, dan moet ik nog wel ff vrij vragen, maar dat is geen probleem.

 [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
16 jun 2013, 19:54
Het lijkt allemaal wel mee te vallen met die nattigheid morgen, dus mij betreft....go  [tu]
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
16 jun 2013, 20:39
Ik zeg ook... gaan! 8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
16 jun 2013, 21:36
right.. weersvoorspelling kon beter (maar ook een heel stuk slechter), dus laten we het er idd maar op wagen..

ben nu nog effe de klepjes aan het controleren (op zoek naar een tik/klapper-geluid)..
en zag verder dat m'n kettingrubber nogal ver heen is..  :-X  voor nu de ketting maar extra invetten en hopen dat 't rubber 't nog een paar honderd km volhoudt..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
16 jun 2013, 21:40
Ik heb nog een lekkende klepdekselpakking, maar als die gsxr Stuttgart op en neer red, red ie dat ritje NH ook wel  [tu]

En onderweg in Hoorn hebben we nog een sleutel/koffieplekje indien nodig  [winky]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
16 jun 2013, 22:58
We zien wel hoeveer we komen dan  :P
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
17 jun 2013, 21:42
okee.. weer terug van een geslaagd ritje NH.. wel een beetje weinig "Katana" dit keer..  :-X maar ben wel de laatste die dat iemand kwalijk zou kunnen nemen.. 

stukje langs het IJsselmeer was erg lekker rijden.. verdere deel o.a. langs de kust (plaatsen) ook mooi, maar te druk om "vrij" te rijden.. en hebben dat stuk dus vrij langzaam doorgetuft, wat vrij vermoeiend was..

hapje gegeten in Wijk aan zee (i.p.v. het geplande IJmuiden), waarna eenieder weer zijns weegs ging..

in mijn geval was ik vrij vlot in Rttrdm, en bijna thuis toen ik 2 straten van huis weer in een struikroversfuik reed..  >:(
wordt een beetje dure maand op deze manier..   
..dat ik maar blij mocht wegen dat ik m'n rijbewijs nog had..   hiep hoi..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
17 jun 2013, 22:21
Ik ben ook eindelijk weer thuis, nog ff plat op de tank en gas open naar leeuwarden gereden. [devil]
Ik vond het een gezellig dagje, hier de foto's van de katanarit,, zonder katana's maar wel met:
De 1100EFE 1100ESD en mijn 1100R









En nog ff oerhollands doen:



Tot de volgende keer heren!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
17 jun 2013, 22:33
Mooie plaatjes weer  [tu]. Ik begrijp dat als het wel was gelukt mee te gaan ik enigzins uit de toon was gevallen met een 750 Katana.:P 
Katana ni rei

  • ****
17 jun 2013, 23:11
Prima middagje en geen druppel regen gezien.
De Katanas hadden een atv dagje zullen we maar zeggen  :-[

in mijn geval was ik vrij vlot in Rttrdm, en bijna thuis toen ik 2 straten van huis weer in een struikroversfuik reed


Aiii...
Da's balen man. [tdown]
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
18 jun 2013, 22:11
..balen man. [tdown]

yep.. ben er ook goed ziek van..  :(
what next? xxxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx, of een H*nda kopen en voortaan als een zombie meetuffen met het vierwielige blik?

anyway..

super foto's weer Peterrr!  [tu] maar wederom niet al te scherp, dus heb er effe 1 door photoshop gehaald als testje..  ;D



hey.. waar komt die nou vandaan..?  8)
« Laatst bewerkt op: 19 jun 2013, 14:03 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
19 jun 2013, 18:49
excuses voor de niet scherpe foto's  ;D ik heb geen betere telefoon, of een fotocamera..

Maar knap geshopt!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL