artikel kat popup in moror revue

Nieuws:

 

Auteur Topic: artikel kat popup in moror revue  (gelezen 6327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • No avatar
  • **
1 nov 2011, 15:50
BROMMER.
iN HET NU VERSCHENEN MOTOR BLAD (MOTOR REVUE) EEN ARTIKEL OVER DE POPUP KAT.
Degene die er aan meegewerkt hebben ontvangen een nummer van mij regel ik met Arnout
voor gegevens enz.
sensei

  • *****
1 nov 2011, 21:35
 ;D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
2 nov 2011, 17:52
Je bent de aller goeiste  :)
Katana ni rei

  • *****
5 nov 2011, 16:56
Ik kon het vandaag niet laten om de motor revue te kopen. :-X
Staan mooie foto's in, en best apart om je katana (met een kleine foto) op de voorpagina te zien van een motorblad. ;D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
5 nov 2011, 21:09
Degene die er aan meegewerkt hebben ontvangen een nummer van mij regel ik met Arnout
voor gegevens enz.

da's mooi, maar ik heb nog niks van je gehoord..  ???
maakt verder niet uit, ik stuur je de adressen anders per mail wel even door.

Arjen? van jou kon ik zo snel even geen (post)adres terugvinden.. kun je dat doormailen naar Johan (of mij)? dat is natuurlijk als je tenminste een gratis blad wilt..  ;)

Peter? alsnog een extra blad? (voor in plakboek b.v.  :P) zo ja, moet 'ie dan naar Leeuwarden of Hoorn?
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
6 nov 2011, 18:49
Citaat
kun je dat doormailen naar Johan
Geregeld  ;D
Katana ni rei

  • *****
6 nov 2011, 22:51
Citaat
kun je dat doormailen naar Johan
Geregeld  ;D
okeedan..  :)
Johan heeft de adressen dan compleet en zal wrs binnenkort de motorbladen op de post gooien (of dit is wellicht al gebeurd?)

hier alvast een fotootje uit het artikel..  :D
« Laatst bewerkt op: 6 nov 2011, 22:54 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
7 nov 2011, 12:44
Peter? alsnog een extra blad? (voor in plakboek b.v.  :P) zo ja, moet 'ie dan naar Leeuwarden of Hoorn?

Ja ik wil graag nog een extra exemplaar om ff wat uit te knippen  ;D
En dan moet ie naar Leeuwarden (woon er nog steeds :-\)
Ik stuur het adres wel ff naar Johan voor het geval hij het niet meer heeft.
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
8 nov 2011, 18:58
okeedaan.. met een pof op de voordeurmat was daar dan de Motor Revue..!  :)
snel de (H#nda?!  :-X) envelop verscheurd om bij het blad te komen.. en 'tis idd een leuk inhoudelijk verhaal geworden, foto's ook gelukt, dus goed werk!

grote misser is natuurlijk alleen dat de popup foutief wordt aangeduid als "GSX750ES"..  ::) jammer..
verder vond ik de vergelijking met de eerste GSX-R(750) w.b. verbeterde motorprestaties nogal rammelen.. maargoed, doet er ook niet toe..

Dank naar Johan voor 't regelwerk en het opsturen van de Moto Revue..  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
8 nov 2011, 22:48
Citaat
grote misser is natuurlijk alleen dat de popup foutief wordt aangeduid als "GSX750ES
Tja..... bij mij staat ie ook zo op m'n kentekenbewijs  :-X
Bij de invoer van dat apparaat heb ik lopen lullen als Brugman bij het RDW maar dat hielp niet echt. Volgens hun was het n.a.v. het framenummer een ES of een EF. Daar mocht ik weer wel zelf uit kiezen  :D. Dat het een "S" was heb ik ze niet aan hun verstand kunnen brengen. Dat was een type aanduiding die voor de verkoop in de showroom gebruikt werd maar geen fabrieksaanduiding. Aangezien het frame ed gelijk was aan de ES/EF zouden de importeurs die dingen destijds onder de noemer van ES/EF hebben geimporteerd omdat daar al een type goedkeuring voor was aldus het RDW (wat dan weer raar is aangezien ze hier nooit officieel geimporteerd zijn) ???
Katana ni rei

  • *****
9 nov 2011, 12:48
Ik heb ook nog een geimporteerde katana 750 gehad, non popup,, dus gewoon een SZ maar die stond op kenteken als een ES  :-\ snapte er ook geen drol van.
Ik zou het op zich nog wel eens willen veranderen op mijn kentekenbewijs...
Mn andere 2 popups staan ook op kenteken als 'ES' 
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
9 nov 2011, 23:05
De Motor Revue is ook hier aangekomen  :D, bedankt sensei.
Citaat
Ik zou het op zich nog wel eens willen veranderen op mijn kentekenbewijs
Gaat alleen lukken als je een beetje met tippex in de weer gaat. Ik heb nog eens op de Engelse verzekeringspapiere n en het oorspronkelijke Engelse kentekenbewijs gekeken maar daar wordt alleen over een 749 cc Suzuki motorfiets gesproken. De MOT papieren van dat ding waren wat completer die spreken al over een Suzuki GSX750. :-X
Katana ni rei

  • No avatar
  • **
9 nov 2011, 23:15
graag gedaan.
Sensei