EuroKat 6 - 2014 in Wales

Nieuws:

 

Auteur Topic: EuroKat 6 - 2014 in Wales  (gelezen 3956 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
14 jul 2014, 18:39
Dus toch in Wales..  :D en wel van 15 t/m 17 aug.
Heb een flyer in .pdf-formaat van het engelse KOC-forum gevist en omgezet naar een html-vriendelijker formaat..



Ondanks dat de engelsen nu niet ver hoeven te rijden lijkt men te betreuren dat de Eurokat niet in NL is..  :-\
De duitsche vrinden gaan trws met een vrij grote afvaardiging op pad.
Als er mensen hier wat willen organiseren om ook deel te nemen aan de Eurokat dan kan dat natuurlijk. Ik wil graag helpen met planning/whatever, maar zie eigen deelname niet zitten wgs wat schouderprobleempje s.
 
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
16 jul 2014, 07:51
Eurokat in NL lijkt mij ook wel wat, maar het lijkt mij een hoop geregel, en ik denk niet dat alle tentjes in mijn achtertuin kunnen  8)

Zou ook best wel een keer naar Eurokat willen rijden op de katana, maar dit jaar gaat het niet omdat ik op een festival zit..

Was er ook niet weer een Duitse katanameeting net als vorig jaar?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
16 jul 2014, 18:57
Eurokat in NL lijkt mij ook wel wat, maar het lijkt mij een hoop geregel, en ik denk niet dat alle tentjes in mijn achtertuin kunnen  8)

Tja, het was eerder al een discussiepuntje hier..  :-\

Was er ook niet weer een Duitse katanameeting net als vorig jaar?

Yep, afgelopen weekend..  :-X
Trws niet echt lekker gepland met MotoGP op de Sachsenring en finale WK voetbal in datzelfde weekend.. Ook weer regen trws..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
18 jul 2014, 14:43
Ja er was wat met regen... net als de vorige keer dus  :P

Volgend jaar maar weer eens kijken of we daar heen kunnen gaan en mooi weer meenemen  ;D

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL