49th German Katana Rally

Nieuws:

 

Auteur Topic: 49th German Katana Rally  (gelezen 14424 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
17 mei 2015, 21:55
My school got cancelled, so I'm going to Germany (on a GSXR1100...)

Okeedan..! [tu] Mazzel dat die kamer nog vrij was trws..  :)
Geen laadproblemen met de GSX-R?  ;)

Ja mazzel van die kamer, alleen ik zit nog weer op mail terug van ze te wachten want ik wil wel even bevestiging hebben natuurlijk...

De gixxer heeft geen laadproblemen... helemaal geen problemen eigenlijk... [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
20 mei 2015, 21:11
My school got cancelled, so I'm going to Germany (on a GSXR1100...)

Okeedan..! [tu] Mazzel dat die kamer nog vrij was trws..  :)
Geen laadproblemen met de GSX-R?  ;)

Ja zeker mazzel! 8)

Geen problemen met de Gixxer, hooguit dat groene lampje wat knippert als je richtingaanwijzer nog aanstaat dat het niet doet, en de stuurdemper is stuk.
Maarja, daar rijd ie wel om [tu]

Waar vandaan vertrekken we? Kan wel vanaf mijn huis in Zwaag, bakkie koffie eerst en dan knallen naar Jeneverstad
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
21 mei 2015, 18:11
..
Waar vandaan vertrekken we? Kan wel vanaf mijn huis in Zwaag, bakkie koffie eerst en dan knallen naar Jeneverstad

Goeie vraag.. Ik had oorspronkelijk iets in het N/O van NL in gedachten, maar de eerdere optie Soesterberg lag in principe ook perfect op de route vanaf Rttrdm.. Zwaag is voor mij wel wat omrijden en bovendien moet ik dan door de ochtendspits van A'dam  :( (als het mij idd lukt om vroeg te starten..  ::)
Aan de andere kant is het gezien je sleutelhonk wel handig om evt. laatste euvels of losgerammelde bagage te fixen, en kan ik meteen ook je nieuwe huis bewonderen..  ;)

Maargoed, wellicht is het handiger om e.a. verder via de mail af te spreken.. Heb met Danny ook al een begin-opzetje van een binnendoor-route vanaf Leer gemaakt..

Heb jij trws ondertussen al je Garmin-snoertje gevonden?
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
21 mei 2015, 19:53

Heb jij trws ondertussen al je Garmin-snoertje gevonden?

Yes die heb ik gevonden, kabel van de camera past ook.

Vertrek van N/O NL kan ook, maakt mij niet zo veel uit 8)
iig altijd welkom voor een bakkie voor vertrek

de rest bespreken we wel via mail dan [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
28 mei 2015, 14:37
Tja..
Ken je die grap van die 3 katanisten die naar Niebuell/Holm zouden gaan?
..Ze gingen niet!  [no]

Gedreven door weersvoorspellingen die weinig goeds beloven voor de vrijdag en zaterdag, en een naderende deadline om de hotelreserveringen nog kostenloos te kunnen annuleren, hebben we besloten om van de reisplannen af te zien en het Treffen dus niet te bezoeken..  :(

Sorry Pedda, but we decided we won't be going to Niebuell.. The weather forecasts have been promising a wet Friday and Saturday consistently, and we're not much looking forward to that.. Especially as we had a route planned along smaller roads, so a longer trip, which won't be much fun on slippery roads..
I hope for the sake of the Treffen the forecasts will prove wrong and/or the german Katana diehards won't be deterred by rain..


Ja mensen, het weer blijft helaas altijd een grote factor bij motoractiviteiten..  :-X

Om de motortrip-aspiraties niet meteen de kop in te drukken, zijn we nu aan het bekijken of we ons uitstapje niet gewoon een week kunnen opschuiven.. Een eigen Katana-lang-weekendje-weg dus.. Gedacht wordt aan het gebied rond de Moezel/Eifel en evt. het Motorhotel GuS als basis voor 2 overnachtingen..
Als je ook zin hebt om daar lekker een stuk te gaan sturen met je Kataan (of desnoods oldschool Soes), en het weer wordt nu wel goed, dan kan je natuurlijk ook mee..
Voor nu is er echter alleen nog even het idee, en moet def. opstart van het plan nog gebeuren..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
29 mei 2015, 00:34
Yep, the Dutch deligation won't show up due to waterfear.... :-[
Sorry Pedda, maybe next year.....
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • ****
29 mei 2015, 10:59
Jammer mannen!  :-[
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *
1 jun 2015, 13:14
...and I thought something really bad might have happened to you - accident or something.

Never thought that you Friesish people give a damn about weather. But than wet meet near Celle must have had some impact on you - eh?  [winky] ;D

In the end the weather was wet on Friday, nice on Saturday and Sunday.

Next Eurokat Rally will be held in Germany b.t.w.

August 2016, you surely will get more Info as soon as available.

  • *****
2 jun 2015, 23:33
..
Never thought that you Friesish people give a damn about weather. But than wet meet near Celle must have had some impact on you - eh?  [winky] ;D

I'm from part Ostfriesischer descent myself, but calling Hollanders "Friesisch" would be like calling all Germans Bayer..!  :P
And yes, the memory of one wet Katana Treffen is more than enough..  ;)  Sunday was very wet in the NL too..
Well.. To make up for our missed trip, we're now planning a long weekend at the Eifel instead..

..
Next Eurokat Rally will be held in Germany b.t.w.
August 2016, you surely will get more Info as soon as available.

Sounds good..   Hope for nice weather..  ;D
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
15 jun 2015, 22:59
Well.. To make up for our missed trip, we're now planning a long weekend at the Eifel instead..

Ondertussen alweer een paar daagjes terug in NL.. Maar (als Peter het mij toestaat?  ;D) hierbij wat bewijsmateriaal..  8)







Oja.. De gereden route's:
Zaterdag :  https://goo.gl/maps/ql6PT
Zondag (alleen 2/3 weergegeven door teveel viapunten voor GM) : https://goo.gl/maps/DGXB4
Maandag :  https://goo.gl/maps/K7Hqg
« Laatst bewerkt op: 15 jun 2015, 23:05 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
16 jun 2015, 14:47
Goed weer bij gehad zo te zien.
Katana ni rei

  • ****
16 jun 2015, 21:36
Leuk hoor mannen, lekker rondje door de Eifel. Afgelopen hemelvaart en weekeind daaraan vast naar het Sauerland geweest. Was ook leuk.
Hopelijk hebben jullie het naar je zin gehad. Daan op de ES? Peter heeft z'n klapkat uit elkaar dus bleef er één kat over. Nog een vraagje hoe krijg je routepunten in googlemaps? Ik doe dat met tyre maar hoe krijg ik dat in maps?
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
16 jun 2015, 22:43
..Nog een vraagje hoe krijg je routepunten in googlemaps? Ik doe dat met tyre maar hoe krijg ik dat in maps?

Exporteren vanuit ITN Converter..  8)
Andersom (GM naar ITN Conv) gaat echter helaas niet..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
17 jun 2015, 15:12
Nice!
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190