katana ritje 1 of 2 augustus

Nieuws:

 

Auteur Topic: katana ritje 1 of 2 augustus  (gelezen 14797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *
2 aug 2015, 00:32
Mijn eerste rit met de club. Het was een mooie rit door Noord-Holland en  het mooie deel West-Friesland. Langs de kust en over de WEstfriese omringdijk. Voor Arnout en Bart een verrassing voor Peter en mij mooi en herkenbaar. Mooie rit. Geen pech onderweg en dat is niet altijd zo hoorde ik. Gezellig een koppie gedaan op een terrasaan het verbrede strand. Aan het einde een pizza bij Peter. Als niet techneut kon ik alle gesprekken over alle typen katanas en verbouwingsperikele n en oplossingen niet volgen. Wel duidelijk dat ze erg gek op hun katana waren. Ik ook hoor op mijn 650 .
In ieder geval erg leuk en het smaakt naar meer.
Dirk 650

  • *****
2 aug 2015, 08:14
Bedankt allen :)
Het was een mooie geslaagde dag, goed gezelschap, lekker gereden, mooie katana's [tu]
op naar de volgende keer! 8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
2 aug 2015, 08:48
Mooie rit. Geen pech onderweg en dat is niet altijd zo hoorde ik.
???................... .. [knife] hmmm, ik had gewoon geen geld meer voor benzine voor de terugweg...... ;)
Citaat
Gezellig een koppie gedaan op een terrasaan het verbrede strand. Aan het einde een pizza bij Peter. Als niet techneut kon ik alle gesprekken over alle typen katanas en verbouwingsperikele n en oplossingen niet volgen. Wel duidelijk dat ze erg gek op hun katana waren. Ik ook hoor op mijn 650 .
In ieder geval erg leuk en het smaakt naar meer.
Dirk 650
Hoop er de volgende keer weer wel bij te zijn, ging gisteren helaas echt niet.
Leuke foto's!! Route ga ik binnenkort nog wél rijden.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
6 sep 2015, 03:16
Damn.. Het Katana-uitstapje is achteraf voor mij toch nog flink duurder geworden dan alleen kosten voor benzine en een pizza.. Heb onlangs in de post acceptgiro's voor snelheidsbelasting ontvangen en ben zowel op de heen- als terugweg geflitst..  [knife]
Hmmm.. Ben nog nooit met m'n EFE geflitst (wel een paar keer ge-lasergunned/staande-gehouden).. Wellicht maakt het flapperende achterspatbord het verschil?  ???
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • ***
6 sep 2015, 09:32
Balen zeg zo'n naheffing :(

Ik geloof dat ze komende week boetes tot e 200,- niet gaan innen (http://nos.nl/l/841825), dan is het veiliger om nog eens met de EFE te gaan rijden :)
Alleen vaste flitskasten moet je dan in de gaten houden

  • *****
7 sep 2015, 20:10
Tja.. Blind varen op die claim dat men niet zal bekeuren voor "goedkopere" overtredingen lijkt me nogal riskant..
En geflitst worden was natuurlijk m'n eigen fout.. Had ik maar meer op de alsmaar veranderende max. snelheid-bordjes in de berm moeten letten i.p.v. op het verkeer..  ::)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
7 sep 2015, 22:05
Had ik maar meer op de alsmaar veranderende max. snelheid-bordjes in de berm moeten letten i.p.v. op het verkeer..  ::)
En je er dan ook aan houden, dat is pas zelfbeheersing....z eker bij zoveel cc. Altijd   [tdown] die naheffingen.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • No avatar
  • ***
7 sep 2015, 23:23
Citaat
Had ik maar meer op de alsmaar veranderende max. snelheid-bordjes in de berm moeten letten i.p.v. op het verkeer

Dat gaat idd helemaal nergens meer over. Soms in de auto moet ik maar op de tomtom kijken welke snelheid op dat moment de max. is.

Daarnaast vind ik dat de max. snelheid veel meer overeen moet komen hoe de weg is ingericht.
4-baans met gescheiden banen en dan 50 km/hr maximum snelheid, dat klopt gewoon niet (onlangs in zo'n situatie geflitst, dacht dat het 70 was...)