katanameet 2016

Nieuws:

 

Auteur Topic: katanameet 2016  (gelezen 14468 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
22 mrt 2016, 19:19
Heren katanabroeders


Het mooie weer komt er weer aan dus ik dacht het word wel weer ff tijd dat we de eerste meeting (en eventueel ritje) gaan organiseren? :)
Zelf dacht ik ergens eind April,,,



Tevens bestaat de katana dit jaar ook al weer 35 jaar! en bovenstaande foto is van hoe ze het in Australië gevierd hebben.




De vragen zijn nu nog:
Wie hebben er zin?
Wat zal de locatie worden? iemand ideeën? heeft iemand nog een leuke route?
Wat gaat de exacte datum worden?

23, 24 of 30 april, of zondag 01 mei
« Laatst bewerkt op: 26 apr 2016, 17:09 door arnout »
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
22 mrt 2016, 22:19
Zodan.. dat zijn een boel Katana's daarzo in Oz..!  :o En dan te bedenken dat hun inwonertal niet eens zoveel hoger ligt als dat van ons.. (Ik zag trws dat ze hun forum tegenwoordig toch maar openbaar toegankelijk hebben gemaakt..)

Anyway.. 1e Katmeet 2016? Ja, dat gaat voor mij vooralsnog op alle voorgestelde data wel lukken.. (als de Kat dan tenminste niet uit elkaar ligt voor sleutelwerk..)
Zoals altijd verder natuurlijk rekening houden met een voorbehoud w.b. het weer..

Ik heb zelf nog geen idee voor route of locatie, en laat me ook graag verrassen als iemand een leuk en bochtig idee heeft..

Peter, je bent trws -ongewild?- bijzonder consequent w.b. tijdstip plaatsing oproep voor een meeting:

Ik dacht ik zal eens even ..

Je kunt er bijna de klok op gelijk zetten.. ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
23 mrt 2016, 18:45
Peter, je bent trws -ongewild?- bijzonder consequent w.b. tijdstip plaatsing oproep voor een meeting:

Ik dacht ik zal eens even ..

Je kunt er bijna de klok op gelijk zetten.. ;)


dat krijg je er van als je militair bent... dan krijg je zo iets tijdstippen... haha
Maar het was in ieder geval onbewust!


Maar de mensen van down under hadden een grote opkomst ja, en zoals ik op de foto kon zien waren er een hoop originele katana's die er over het algemeen uitzien als nieuw
Misschien daar maar een keer heen voor de 40e verjaardag van de katana ;)


Ik hoop ook niet voor je dat dan (net als ik) je katana uit elkaar ligt voor sleutelwerk, en ik hoop dat ik mijn popup dan goed rijdend heb.
Laatste testrit was gefaald... :( (zie mijn popup thread,, zal em zo ff editen)

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • ***
23 mrt 2016, 21:19
Mijn Katana rijdt na z'n winterstop weer; mij kun je op de lijst zetten!

  • *****
23 mrt 2016, 21:33
Mijn Katana rijdt na z'n winterstop weer; mij kun je op de lijst zetten!

Top!!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
25 mrt 2016, 07:58
Zoals de plannen nu zijn ben ik (alweer  >:( ) op vakantie. Het woord vakantie begint een beetje een vieze bijsmaak te krijgen.......
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
25 mrt 2016, 20:50
Zoals de plannen nu zijn ben ik (alweer  >:( ) op vakantie. Het woord vakantie begint een beetje een vieze bijsmaak te krijgen.......

potjandorie Kees... jij levensgenieter.. altijd maar op vakantie gaan ;) ;)

later in het jaar doen we gewoon nog een keer een ritje waar je wel bij kan zijn dacht ik :D:D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • ***
15 apr 2016, 13:37
Ik kan overigens 23 april niet.

  • *****
15 apr 2016, 16:40
Ik kan overigens 23 april niet.

ff kijken wanneer iedereen kan he?
Zijn er nog meer mensen die willen komen maar niet op de voorgestelde datums kunnen?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
15 apr 2016, 19:52
Willen wel, maar zit te klootviolen met een blessure ( alweer? Ja alweer) waardoor het rijden niet echt ontspannen is. [tdown]
Katana ni rei

  • *****
16 apr 2016, 16:47
Willen wel, maar zit te klootviolen met een blessure ( alweer? Ja alweer) waardoor het rijden niet echt ontspannen is. [tdown]

Balen kerel! Hoop dat het snel beter gaat!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
21 apr 2016, 21:21
Right, ondertussen sluipt de tijd voort en lijkt me het toch handig effe wat zaken def. vast te pinnen voordat het steeds lastiger gaat worden om met alle opties nog rekening houden..  [whip]

Daarom stel ik voor :
zondag 1 mei voorl. rond 13:00h op een n.t.b. locatie (afh. van de rit, maar wrs midden/west NL)

Ik-ga-mee lijstje:
Peter [peterrr]
Bram [trac]
Danny [Daan]
Arnout [arnout]

Bij verwacht slecht weer rekening houden met afgelasting of opschuiven van de datum.. (reservedagen: 7 of 8 mei)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
22 apr 2016, 15:50
Ik log net in om hetzelfde te voor te stellen, 1 mei is goed, heb ik hopelijk net genoeg tijd om de lapjes kat te testen :)

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
22 apr 2016, 19:43
Ik log net in om hetzelfde te voor te stellen, 1 mei is goed, heb ik hopelijk net genoeg tijd om de lapjes kat te testen :)

Okeedan..! Heb ook maar meteen een nieuwsbanner op de frontpage gepost..
1 mei, dag van de Katana-arbeid..  ;D

Nu alleen nog een rit verzinnen en hopen op goed weer.. (En alvast de Kataan afstoffen, bandjes oppompen, aan de ketting rammelen, en oliepeil checken natuurlijk..)
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • ***
22 apr 2016, 21:58
Ik de 1e mei in de agenda!