katanameet 2016

Nieuws:

 

Auteur Topic: katanameet 2016  (gelezen 14465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
1 mei 2016, 23:32
Jep, fijne rit.
Hakte er wel in zo na de winterstop.
Meer rijden dussss... ;)
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • No avatar
  • ***
1 mei 2016, 23:39
Mooie rit en  goed gezelschap!
Dank voor de organisatie en de mooie route. Lekker kunnen doorrijden en de katana heeft t prima gehouden 😎

  • No avatar
  • ***
2 mei 2016, 00:36
niet de meest geweldige foto's, maar toch kleine impressie van de motoren:





  • *****
2 mei 2016, 18:42
niet de meest geweldige foto's, maar toch kleine impressie van de motoren:

Thanks!
Ondanks dat ik zelf meestal ook wel een camera meebreng, ben vaak te lui/afgeleid/verstrooid om die op fotomomenten daadwerkelijk uit m'n rugzak te vissen en bewijsmateriaal te schieten.. 
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
2 mei 2016, 21:02
zo dan, ik was ook weer veilig thuis gekomen, alleen wel met een pijnlijke linker pols van die zware koppeling, toch maar ff een keer bekijken wat dat kan zijn...
Ik denk de veren die wat te zwaar zijn..

Maar ik vond het een geslaagde dag, mooi weer, leuke route, klein beetje off the road, goed eten op het eind en goed gezelschap!
volgende keer hoop ik toch echt op een katana te komen!

Hier zijn mijn foto's








Past er toch niet tussen zo'n blauw witte Gixxer,,, ik zeg het nog een keer, volgende keer kom ik met een katana!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
3 mei 2016, 16:41
Ziet er goed uit allemaal. :) Hoop er toch de volgende keer weer een keer bij te zijn.
Katana ni rei

  • No avatar
  • ***
4 mei 2016, 22:34
Zo naast die andere modified Katana's is dat standaard voorwiel van mijn '750' wel echt mega groot haha

  • No avatar
  • **
13 mei 2016, 14:08
vraag is 1mei doorgegaan zo niet is 28 mei een opzie zo ja een rit van uit Zeist Mac Donald Den dolder naar grebbe berg door naar (blauwe kamer) pond over richting wijk bij Duurstede pond over binnendoor naar zeist.Graag reactie .
Brommer.

  • *****
13 mei 2016, 20:57
vraag is 1mei doorgegaan..

Uhmm..  ???  Johan, zoals je aan de foto's in bovenstaande posts kunt zien zijn we 1 mei idd op pad geweest..  :D
                                        .. . . .  .  .   .