VII. EuroKat Germany 2016

Nieuws:

 

Auteur Topic: VII. EuroKat Germany 2016  (gelezen 9756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *
9 mei 2016, 17:46
Here's the invitation:
« Laatst bewerkt op: 14 aug 2016, 22:08 door arnout »

  • *****
9 mei 2016, 21:01
Cool, thanks!
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
14 aug 2016, 20:50
En, zijn er nog Kolonisten Van Katana die ook gaan? Het is zo stil op het forum over dit onderwerp. Ik vertrek vrijdag overdag, hotelletje in Minden gevonden (kamperen is niet mijn ding ;-).
Hell bent for leather

  • *****
14 aug 2016, 22:24
Damn.. Vergeten op de kalender te zetten.. (effe snel gecorrigeerd..)

Heb zelf dus geen plannen om te gaan.. (Ben mogelijk ook druk met werk.. Weet ik pas komende dagen..)

Anyway.. Super dat jij iig wel gaat, en gezien de ervaringen van de vorige trip naar Baum kan ik het inplannen van een detour over de weggetjes rondom Osnabrueck zeer aanbevelen..  :)
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
14 aug 2016, 23:13
Arnout, never put yourself down!

Ik ga zeker je raad opvolgen voor een mooie route, de weg naar Berlijn ken ik nu wel.

Misschien treffen wij elkaar bij de Exoten?
Al was het alleen maar om het Wankel evenwicht een beetje te verstoren ;-)
Hell bent for leather

  • *****
16 aug 2016, 21:28
Ik kan helaas ook niet, ben dat weekend op Lowlands festival.
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • *
21 aug 2016, 00:36
Ben er vandaag 'n uurtje of 2 a 3 geweest. Verwachte opkomst volgens 1 v.d. Engelsen was 'n 100-150 fietsen. Heb er 'n stuk of 25 gezien, denk ik. Moet de foto's nog ff gaan bekijken. Heb Robert helaas niet gezien/gesproken, z'n Katana heb ik wel zien staan. Rustig dus wel maar ik ben om 'n uurtje of half 3 weggegaan, toen waren de meesten met de ride-out weg. En of het nog drukker zou worden kon niemand inschatten. Ik begreep van de wegrij-speech van Pedda, dat hij het wel 'n grote groep vond. Piccies en zo komen nog wel (denk ik). Fotooke van de achterblijvers van de ride-out.
« Laatst bewerkt op: 21 aug 2016, 00:41 door Fred »

  • *****
21 aug 2016, 18:02
Misschien treffen wij elkaar bij de Exoten?

Exotentreffen staat niet direct op mijn agenda, maar wie weet..
Het veteranentreffen ga ik overigens wel proberen om niet te missen dit keer..

Ben er vandaag 'n uurtje of 2 a 3 geweest.

Hee die Fred! Lang niet gezien/gesproken (en nu dus weer misgelopen..  :-\ )
Ook een Katana aangeschaft tegenwoordig?

Ik hoop trws dat men meer geluk heeft met het weer dan hier.. De Duitsche treffens hebben het w.d.b. de laatse jaren niet erg getroffen..

                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • *
21 aug 2016, 22:34
Dag Arnout.
Gister was het daar aardig  en lekker weer.
Ik heb ff gezellig staan kletsen en was ook van plan om te wachten tot ze terug waren v.d. rit.
Maar toen Pedda zei dat de rit na 'n 60km, bij 'n uitkijkpunt aankwam en dat ze dan daar vandaan weer terug etc ...... dacht ik bij mezelf dat het dan wel eens 'n tijdje kon gaan duren. En het was ook nog onze "laatste" vakantiedag (we kwamen vanuit Zweden) dus ben vertrokken. Je moest wél van de Engelsen waar ik mee heb staan praten, de groeten hebben én ik moest mijn best gaan doen (en je arse kicken) om je over te halen om over 2 jaar de meeting hier te doen. 'n Paar Duitsers dachten dat het dan in Denemarken is maar anderen zeiden dat Spanje ook best wel eens ........ en  dáár was helemaal  weinig animo voor. 😏

Oh ja, mijn "nieuwe" (én tevens 'n vorige) Katana. ↓↓↓↓

  • **
22 aug 2016, 12:28
Hallo Arnout en Fred,

Ja, ik was er wel, maar zaterdagmiddag laat pas weer aanwezig. Vrijdagavond ben ik een uur na aankomst flauwgevallen, en voor de zekerheid per ambulance naar Minden vervoerd. Zaterdag overdag bijgekomen in het hotel dat ook in Minden was. Dat was even schrikken voor iedereen, maar er is niks ernstigs geconstateerd. Ik ben fantastisch geholpen, er waren drie verpleegsters op het Treffen, en eentje is met me meegegaan in de ambulance.
De Ausfahrt heb ik laten lopen, eerst maar bijkomen. Waarschijnlijk te weinig gedronken tijdens de reis. En nu weer heelhuids thuis.

Het was niet gigantisch druk, maar wel gezellig, ik heb ook een paar Engelsen gesproken. (Engels gaat me wat makkelijker af dan Duits)
De popups waren gelukkig wel beter vertegenwoordigd, haha!

Tot de volgende!
Hell bent for leather

  • *****
22 aug 2016, 22:55
Aiii.. Robert, dat klinkt toch niet fijn..

De Ausfahrt heb ik laten lopen, eerst maar bijkomen. Waarschijnlijk te weinig gedronken tijdens de reis. En nu weer heelhuids thuis.

En da's 't belangrijkste natuurlijk.. Ik hoop niet dat de binnendoor-aanvliegroute die ik je had aangeraden wellicht toch effe wat te veel van het goede is geweest, en mogelijk je energie heeft verbrand?  :-X

Gister was het daar aardig  en lekker weer.
Ik heb ff gezellig staan kletsen en was ook van plan om te wachten tot ze terug waren v.d. rit.
Maar toen Pedda zei dat de rit na 'n 60km, bij 'n uitkijkpunt aankwam en dat ze dan daar vandaan weer terug etc ...... dacht ik bij mezelf dat het dan wel eens 'n tijdje kon gaan duren.

Ha..! Zo heb ik bij een eerder treffen ook al 'ns een tijd staan wachten.. (Ausfahrt gemist  :( )

Je moest wél van de Engelsen waar ik mee heb staan praten, de groeten hebben én ik moest mijn best gaan doen (en je arse kicken) om je over te halen om over 2 jaar de meeting hier te doen. 'n Paar Duitsers dachten dat het dan in Denemarken is maar anderen zeiden dat Spanje ook best wel eens ........ en  dáár was helemaal  weinig animo voor.

Pfff.. Word een beetje moe van dat gedram..  ::) Het idee van een EuroKat in NL vind ik wel grappig, maar ik voel mezelf in het geheel niet geroepen dit te regelen..
Als er echter onder de katana.nl-(forum)leden wèl mensen zijn die een EuroKat in NL willen organiseren, dan zal ik dat zeker niet in de weg staan..
(Het is mij trws een raadsel hoe men m.n. in Dtslnd steeds weer zulke fraaie locaties en faciliteiten kan regelen en daarbij uit de kosten kan komen..  ??? )

Oh ja, mijn "nieuwe" (én tevens 'n vorige) Katana. ↓↓↓↓

Heej.. Is dat niet de Killerkat?  :D
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
22 aug 2016, 22:59
Ja de Killerkat hij is weer terug bij zijn ouwe baasje

  • *****
25 aug 2016, 18:34

Pfff.. Word een beetje moe van dat gedram..  ::) Het idee van een EuroKat in NL vind ik wel grappig, maar ik voel mezelf in het geheel niet geroepen dit te regelen..
Als er echter onder de katana.nl-(forum)leden wèl mensen zijn die een EuroKat in NL willen organiseren, dan zal ik dat zeker niet in de weg staan..
(Het is mij trws een raadsel hoe men m.n. in Dtslnd steeds weer zulke fraaie locaties en faciliteiten kan regelen en daarbij uit de kosten kan komen..  ??? )

Ze hebben het mij ook al een paar keer gevraagd, Duitsers en engelse, maarja ik zei ook al tegen ze we hebben niet echt iemand met een geschikte locatie en zijn maar met een beperkt aantal leden.
Die duitse en engelse clubs zijn vele malen groter en dan kan je makkelijker dingen organiseren lijkt mij.
Maar wie weet in de toekomst dat er iemand is die wat kan regelen.

Zou volgende keer toch wel een keer naar dat eurokat gebeuren willen, maar het valt vaak in het weekend dat ik op een festival zit... :(
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • *
26 aug 2016, 11:42
Ik zal van het weekend wel ff kijken of en hoe ik wat foto's kan neerkletsen.
Want er stonden toch wel wat fraaie fietsen bij ........ ;)


  • *****
26 aug 2016, 20:45
..Want er stonden toch wel wat fraaie fietsen bij ........ ;)

Damn..! Da's idd een fraai ding..  8)
Ik vermoed dat de fiets net is afgebouwd, want zo te zien heeft de eigenaar 'm nog niet erg plat durven leggen..  (Had ik met mijn Kat in het begin ook wel wat last van..)
Ik zit trws ook effe naar die schokdempers te kijken.. "RFY" -als mijn ogen mij niet bedriegen.. Tamelijke budget-shocks uit Thailand.. Hoe zouden die in de praktijk functioneren?

Heb op het Duitsche forum een foto van de voorkant gevonden:



Die voorvork lijkt me overigens toch wat extreem kort gekozen..
                                        .. . . .  .  .   .