Eerste Katanaclub meeting 2017

Nieuws:

 

Poll

In welk deel van NL de meeting en rit houden?

Noord-Holland, b.v. Westfriesedijk
0 (0%)
Groene hart e.o.
0 (0%)
Grote rivierengebied West
1 (20%)
Grote rivierengebied Oost
0 (0%)
Veluwe e.o.
0 (0%)
Friesland
0 (0%)
Achterhoek/Oost NL
0 (0%)
Brabant/Limburg?
0 (0%)
Elders, nl: ..
0 (0%)
Maakt me niet uit, de brommer rolt overal naar toe..
3 (60%)
Maakt me niet uit, maar niet te ver van mijn huis in: ..
1 (20%)

Totaal aantal stemmen: 5

Poll gesloten: 29 apr 2017, 21:34

Auteur Topic: Eerste Katanaclub meeting 2017  (gelezen 9243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
4 apr 2017, 21:18
Hoewel ik zelf momenteel nog tussen de Katana-onderdelen zit, lijkt het na een blik op de kalender ondertussen toch tijd geworden om binnenkort weer 'ns met een zootje Katana's een stukje te gaan rijden..  8)

Normaliter wordt deze voorjaarsmeeting zo op het eind van april gemikt, en het meest voordehandliggend voor dit keer lijkt dan zo. 30 april.
E.e.a. uiteraard onder voorbehoud w.b. slecht weer (kou en/of regen).

Zoals altijd dus vlgs gebruikelijk recept rond het middaguur ergens verzamelen, en vanaf die plek een fijne stuurrit maken met een -liefst- zonnig terrasje als tussenstop en  dito plek uiteindelijk einddoel.

De locatie van het startpunt en ook de verdere ritroute moet nog bepaald worden. Suggesties w.d.b. meer dan welkom, en graag hieronder posten. Maar hou daarbij in de gaten vooral w.b. de rit: Op een zondag met mooi weer is het snel druk op allerlei toeristische/recreatieve plekken, dus die zo veel mogelijk mijden om nog redelijk door te kunnen rijden. Verder uiteraard zo veel mogelijk bochten en fraai landschap uitzoeken.  :)

Voor grove bepaling regio NL is wellicht een polletje handig.. Even opzoeken hoe dat ook alweer werkt..  ??? Volgt asap..
« Laatst bewerkt op: 27 apr 2017, 14:49 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
5 apr 2017, 19:17
Oei 30 april leg ik op Kreta.....best wel rot natuurlijk maar ook de vorige keer viel precies in m'n vakantie  :-\
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
5 apr 2017, 19:34
30 April kan ik wel, staat genoteerd in de agenda.
Locatie maakt me niet zo gek veel uit
Heb wel weer zin in een ritje!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
5 apr 2017, 19:37
Als de Kat a.s  vrijdag niet verkocht is/word onder voorbehoud heb nl storingsdienst maar probeer wat te regelen

  • *****
5 apr 2017, 23:04
Super.. Het blijft voorlopig natuurlijk even aankijken (vooral w.b. het weer), maar met een datum op de agenda hebben we iig iets om naartoe te werken.

Oei 30 april leg ik op Kreta.....

Jemigdepemig Kees..! Wordt er nog wel gewerkt daarzo op zuid?  [lecture]  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
6 apr 2017, 18:39
Ik heb de popup special klaar voor een ritje  8)


En uh, George.. je hebt die GS1000 ook nog om op te rijden toch mocht je de kat verkopen?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
6 apr 2017, 19:37
Ja maar dat is GEEN Kat  ;D

  • No avatar
  • ***
23 apr 2017, 21:21
Ik heb de popup special klaar voor een ritje  8)

Tof, leuk om die te kunnen zien.

gr. Bram

  • *****
24 apr 2017, 17:57
Afgelopen dagen alvast de (lange termijn)weersverwachtingen in de gaten zitten houden..  ::) Die zagen er eerst tamelijk belabberd uit, en leek het opschuiven naar de volgende zondag een aantrekkelijk plan. Maar -afh. van welke weersite je raadpleegt- lijkt er nu een kans te bestaan dat a.s. zondag nèt samenvalt met de start van periode van warmer weer.. Regenkansen worden echter nog zeer verschillend beoordeeld bij de weersite's die ik heb bekeken..
Nog effe aankijken dus..
[/weerpraatje]
 
Had verder gehoopt/gepland gisteren zelf een eerste proefritje te doen met de Kat, maar zoals gebruikelijk loopt dat plan toch weer uit.. (Carbs eraf gehaald voor inspectie en tweaking, voorremmen moeten eigenlijk ook nog een beurt..)

Verder lijkt de poll niet bijzonder veel duiding op te leveren voor w.b. de locatie.. Enigzins centraal in NL is echter toch de meest logische/handige keus.. Suggesties voor meet-plekken en/of ritten blijven daarbij welkom..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
24 apr 2017, 19:35
Carbs tweeken, ja daar ga ik zo ook ff mee bezig,( loopt onderin het iets te arm nu met de kleinere pilot jets ) en dan hoop ik dat er ergens nog tijd is voor een testritje.

Het weer afwachten lijkt me wel een goed plan, de vooruitzichten zijn niet ideaal nog..
Verschuiven is voor mij niet zo'n probleem.
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • ***
24 apr 2017, 22:17
Verschuiven is ook voor mij geen bezwaar, heb ik nog tijd om frisse vlotterbak afdichtingen te monteren :)

  • *****
25 apr 2017, 20:33
Goed om alvast te weten dat evt. een week opschuiven i.g.v. slecht weer voor iig jullie (Peter, Bram) geen al te groot probleem zou zijn.
Maargoed, voorlopig de hoop blijven vestigen op a.s. zondag (30 april).

Om hier nog even op terug te komen:
Ja maar dat is GEEN Kat  ;D

Wat mij betreft zijn "Oldskool" Suzuki's zondermeer als vervanging acceptabel wanneer er geen Katana (meer) voorhanden is.. Ik ben immers zelf ook vaak op Kat-meetings/treffens verschenen op m'n EFE..  :-X
Nadruk moet natuurlijk wel op Katana's blijven liggen, en is wellicht voor sommigen juist de kans om het stof van de Kat te blazen die anders altijd maar stil staat.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
25 apr 2017, 23:25
Yes!
Rijerijerijerijerij emaaktnietuitwaarof metwelkesoesdanook. ... en babbelen natuurlijk ::)
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
27 apr 2017, 15:11
Goed.. Vlgs meerderheid van stemmen ;D ben ik nu bezig met het verzinnen van een rit in het groterivierengebied-west (mijn achtertuin dus), maar zal mikken op een startpunt dat noordelijk hierin ligt.
Verder starttijd iig as usual (13:00h).

De weersverwachtingen lijken nu zowaar het meest gunstig voor juist a.s. zondag, alleen een beetje veel wind wellicht..

[update]

Stik.. effe druk met sleutelen en nog geen tijd voor de route gehad..
Na het proefdraaien hing er een druppel olie aan m'n new-fangled thermostaatdeksel.. Geen tijd meer om die te repareren, dus oud oliefilterdeksel er weer terug op voor nu.. (uitlaat eraf, olie aftappen, oilstatdeksel eraf, zaakje droogdeppen, oud deksel erop, oude olie weer teruggieten, uitlaat erop.. pfff.. nu eerst een [beer] )
« Laatst bewerkt op: 27 apr 2017, 23:49 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
28 apr 2017, 16:50
Right.. Toch alvast een startpunt uitgezocht: tankstation Shell Goudse Poort 1 (Gouda dus..)
Een wat krappe plek om te verzamelen, maar nog enigzins dicht bij de snelweg om gezoek te vermijden.

Van de 200km route die ik nu grofweg heb staan wil ik nog 40km afknabbelen, en moet die nog checken op wegafslutingen, en -werkzaamheden.

                                        .. . . .  .  .   .