Eerste Katanaclub meeting 2017

Nieuws:

 

Poll

In welk deel van NL de meeting en rit houden?

Noord-Holland, b.v. Westfriesedijk
0 (0%)
Groene hart e.o.
0 (0%)
Grote rivierengebied West
1 (20%)
Grote rivierengebied Oost
0 (0%)
Veluwe e.o.
0 (0%)
Friesland
0 (0%)
Achterhoek/Oost NL
0 (0%)
Brabant/Limburg?
0 (0%)
Elders, nl: ..
0 (0%)
Maakt me niet uit, de brommer rolt overal naar toe..
3 (60%)
Maakt me niet uit, maar niet te ver van mijn huis in: ..
1 (20%)

Totaal aantal stemmen: 5

Poll gesloten: 29 apr 2017, 21:34

Auteur Topic: Eerste Katanaclub meeting 2017  (gelezen 9234 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
28 apr 2017, 19:19
Yes!
Ik zie goede weersberichten voor zondag 8)

En Arnout, je bent niet de laaste die nog ff last minute moet sleutelen, heb de popup net weer in mekaar, en als het testritje morgen geslaagd is ben ik er klaar voor.

Tankstation als beginpunt is voor mij wel goed, de kat rijd niet veel km op een tank ;D

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
29 apr 2017, 04:03
Right..
Hier dan de GPS-bestanden van de route.. Ca. 170km, startpunt dus in Gouda, en eindpunt heb ik nu in Vianen geprikt (dicht bij snelweg huischwaarts).
Er zou een werkopbreking tussen Meerkerk en Leerdam zitten, maar dat moeten we even aankijken ter plekke..

Googlemaps-kaartje voor de indruk (vereenvoudigd wgs teveel viapunten):

« Laatst bewerkt op: 29 apr 2017, 04:05 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
29 apr 2017, 16:49
Geinig ritje,  helaas is mn Kat nog uitlaatloos en dat rijdt niet echt ontsppannen.
Goede rit morgen, en ik zie de fotos wel weer verschijnen  ;D
Katana ni rei

  • No avatar
  • ***
29 apr 2017, 19:02
Prima, morgen nog maar even de banden oppompen en dan kan ik het stof eraf gaan rijden.

Tot morgen!

  • *****
29 apr 2017, 20:55
Right.. Wellicht voor alle zekerheid nog even toevoegen dat er 2 tankstations "Goudse poort" zijn, maar degene die je na snelwegafrit als eerste tegenkomt is de goede. (De andere zit 100m verderop voor de tegengestelde richting Gouda-uit). Met het GPS-bestand geladen gaat het natuurlijk automatisch goed.

Verders ben ik gewend op de uitgestippelde wegen ('savonds) lekker door te kunnen rijden, maar overdag en vooral met zomers weer in het weekend wil de boel flink drukker worden met m.n. toerfietsers en andere traagtoeristen..  :-\
Zo heeft goed weer dus ook z'n nadelen.. Maargoed, dit euvel speelt natuurlijk overal in NL..

Goed.. Tot morgen 13.00h !
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
29 apr 2017, 22:39
Veel plezier morgen met de rit mannen! (jammer dat ik er niet bij kan zijn [knife])
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ****
30 apr 2017, 21:37
Zo, dat was een zeer fijn 1e ritje dit jaar  [tu]
Door de fikse wind waren de dijkwegen minder gevuld met fietsers en gelukkig waaiden de honden ook niet alle kanten op waardoor de Katanaclub genoeg ruimte had om hun superbikes weer eens uit te laten.
Pizza Calzone als afsluiting in Vianen.
Wat wil een mens nog meer ?
Omdat ik wist dat de andere deelnemers fototoestellen bij zich hadden volgen de fotoos in de komende post's  ;)
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
30 apr 2017, 22:33
..Omdat ik wist dat de andere deelnemers fototoestellen bij zich hadden volgen de fotoos in de komende post's  ;)

Right.. Het meenemen van een camara is niet voldoende, je moet 'm ook nog op de juiste momenten uit je tas halen..  :-[  Mijn foto-voornemens bleven dus beperkt tot alleen wat magere kiekjes bij het startpunt..



Daar ook een stelletje struikrovers gespot, die een plan lijken te smeden om er met het Katana-moois vandoor te gaan..  :o



Anyway.. Uitermate puik ritje, o.a. doordat de omstandigheden erg in ons voordeel uitvielen.. En verder what Danny said..  ;D

De recent aangepaste afstelling van m'n vlakschuivers bleek overigens wat minder goed gelukt dan gedacht, maar afgezien van de knallen onderin hing het blokje hoger in de toeren wel heerlijk aan het gas..

De techniek werd verder alleen nog op de proef gesteld bij een spontaan ingelaste een carterbeugel-test op een 750-Kat..

Het ritje smaakt naar meer.. Maar eerst de sleutelklusjes die er nog liggen afmaken..
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • ***
1 mei 2017, 00:31
Mooie dag, leuke rit met veel fraaie dijkweggetjes!

Dank voor de goede organisatie.

Gr Bram
Lid van de 'right side up vork en 19" voorwiel afdeling' :)

  • ***
1 mei 2017, 17:56
Spijt me verschrikkelijk dat ik er niet bij was had storingsdienst en moest naar storing toe , had graag julli weer ff willen zien en spreken  , misschien nog een klein ritje dit jaar ergens ??????

  • *****
1 mei 2017, 18:30
Tja, jammer George, maar geld ook verdiend worden natuurlijk (om mooie motorspulletjes van te kopen b.v.  [winky])

..misschien nog een klein ritje dit jaar ergens ??????

Ongetwijfeld.. maar als eerste zou mogelijk weer een uitstapje naar het Duitse treffen op de kalender verschijnen (hoewel dat ook dit jaar weer clashed met de CSBM  :-\), en da's geen klein ritje..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
1 mei 2017, 18:44
Het was een geslaagde dag gister, bedankt voor het regelen van de leuke route Arnout!

Hier zijn mijn foto's, had ook vernomen om meer foto's te nemen, maarja, volgende keer beter.

Heb iig een paar van deze foto's ook op de katana facebooksite gezet 8)















GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • ***
2 mei 2017, 21:23
Dat laatste fotomoment is erg fraai, helaas reed ik toen alweer ergens richting Veluwe.

Toch nog een paar fraaie foto's, dank Peter!