Eerste Katanaclub meeting 2018

Nieuws:

 

Auteur Topic: Eerste Katanaclub meeting 2018  (gelezen 11891 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
14 mei 2018, 20:44
Anyone for weer een clubritje binnenkort?

Dit jaar lijkt wat trager op te starten dan normaal voor de KatanaClub w.b. rijden en meetings..  :-\ Ondertussen is het alweer half mei en ook perfect weer om het stof van de museumstukken af te blazen.

Volgend weekend is het Pinksteren, dus minder geschikt wgs mogelijk al geplande uitstapjes. En dus komt za. of zo. 26-27 mei in beeld als volgende mogelijkheid.

Ideeën en suggesties voor een mooie rit en/of fijne bestemming zijn zeer welkom. Hierbij liefst wel letten op bij mooi weer verwachte recreatiedrukte..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
15 mei 2018, 20:10
Ik ben altijd in voor een ritje [tu]
weekend van 26, 27 ben ik een weekendje weg met de vriendin, vanaf het weekend er op kan ik sowieso wel, en dan heb ik de popup ook vast wel weer inzetbaar.
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
15 mei 2018, 21:46
Ben er ook altijd voor te porren, helemaal nu uiteraard !
Ben wel voor een zondag ipv zaterdag.

GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
16 mei 2018, 21:08
OK dan lijkt zo. 3 juni de eerstvolgende mogelijkheid. Althans dat is als Pinksteren (zo. 21 mei?) idd af valt. W.m.b. is dat desnoods ook nog een optie, maar extra recreatiedrukte op mooie wegen is dan wel te verwachten..  :-\ Ook is dat wellicht wat kort dag w.b. bepalen locatie/route..

                                        .. . . .  .  .   .

  • **
17 mei 2018, 11:41
Ik ben graag van de partij. Ik lees de details nog wel.
Ik zal voor de zekerheid extra fuses en lampen meenemen  ;D
Hell bent for leather

  • ***
17 mei 2018, 20:03
Zin in  ;D. Moet alleen even kijken hoe ik met het werk zit.
Katana ni rei

  • *****
18 mei 2018, 19:55
Mooi dat er weer wat bredere belangstelling is voor een meeting+rit dit keer. Laten we dan idd zo. 3 juni aanhouden als datum (dit uiteraard met het gebruikelijke voorbehoud m.n. w.b. evt. minder fortuinlijke weersontwikkelingen). Tijd en "format" verder vlgs bekend patroon dat ik t.z.t. hier verder zal posten zodra een def. plan meer gestalte heeft gekregen.
Suggesties voor routes en/of interessante locaties blijven daarvoor welkom (niet te druk/toeristisch, nadruk op vlot kunnen doorrijden op bochtige fraaie weggetjes.)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
19 mei 2018, 08:39
Zin in  ;D. Moet alleen even kijken hoe ik met het werk zit.

Anders kom je toch even op een motor van je werk? dan rijden we een rondje met je mee als je aan het werk bent  ;D


3 juni is goed, staat in de agenda, heb ik mooi ff de tijd om mn popup goed te krijgen
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
20 mei 2018, 08:34
Dan zijn hier de examens net afgelopen en staat er vakantie gepland. Of we dan al weg zijn is de vraag. Mochten we nog thuis zijn dan kom ik graag naar de meeting.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
29 mei 2018, 00:36
Right.. Ik heb wat zitten zoeken en overwogen w.b. de locatie. En hoewel een aantal provincies nog niet aan de beurt zijn geweest voor een clubrit, ligt een centrale locatie toch meer voor de hand w.b. aanrijafstand en terugreis (in het donker).
Ik zit daarom dan dit keer toch weer aan de Veluwe te denken. Zoiets als de rit in 2016, maar dan een verbeterde versie ervan. (Met zonder zandgrindstuifpaden en koninklijke doolhofweggetjes, en evt. met met Gelderse IJsseldijk).

Omdat de meeste deelnemers uit de westelijke helft van NL wegkomen, ligt een lus-achtige route van west naar oost en weer terug als meest logische layout in het verschiet.

Right.. W.b. het weer is het patroon afgelopen dagen: snikheet afgewisseld met stortbuien. Of het a.s. zondag droog genoeg zal worden om te rijden, is dus een zaak van afwachten.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
29 mei 2018, 16:36
Helaas heb ik waarschijnlijk al een ritje staan zondag, anders had ik jullie graag aan de hand meegenomen...
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • **
29 mei 2018, 19:53
Jahaa, dat ziet er goed uit voor komend weekend! Droog en rond 24 graden.
En de Veluwe klinkt mij als muziek in de oren, ik zou zeker De Veluwse Stoomtrein Maatschappij willen aandoen, al was het maar voor een drankje en een hapje.

Er is deze zondag ook de mogelijkheid om te lunchen tijdens de stoomtreinrit, maar misschien is dat een beetje te ver weg van het doel van deze dag.

De regio tussen Zeist en Veenendaal lijkt mij een aardig vertrekpunt, een beetje gejat van het Exotentreffen, maar dan zitten we al in een groen gebied. En dan bijvoorbeeld lunch in museumstation Beekbergen, waar ook stilstaande stoomtreinen en de werkplaats zijn te bewonderen. Wij zullen vast niet de enigen zijn die een dagje er op uit trekken, en ik laat graag de ervaring van Arnout meewegen in de routekeuze. Een rivierdijk-ritje langs stukje IJssel of Nederrrijn is misschien ook wel in te passen. Spreek, o alwetende Arnout. ;-)
Hell bent for leather

  • *****
30 mei 2018, 18:13
..Droog en rond 24 graden.

Niet te vroeg juichen.. De verwachting is prima, maar in NL is niets zo veranderlijk als het weer(bericht) en de mening van politici..

Er is deze zondag ook de mogelijkheid om te lunchen tijdens de stoomtreinrit, maar misschien is dat een beetje te ver weg van het doel van deze dag.

Uhmm.. Tja, m'n pa noemt z'n motorfiets steevast de stoomfiets, maar het lijkt me meer gepast om ons die middag te beperken tot stalen rossen met slechts twee wielen..  :D
Als museumstation Beekbergen echter ook een stationaire plek heeft om wat versnaperingen te genieten (bij voorkeur v.v. terras) dat is het zeker een optie voor een stop.
De route die ik nu grofweg op papier heb komt enigszins langs Beekbergen, maar een stop plan ik liefst halverwege de afstand in. Of dat idd gunstig uitvalt weet ik pas als ik nog zo'n 50km van de route heb weten af te halen.

Startpunt zoals gebruikelijk rond 13:00h bij een tankstation of wegrestaurant met tankgelegenheid o.i.d. Wrs aan de A12 of A28 rond Amersfoort-Maarsbergen. Iets dat redelijkerwijs te vinden zou moeten zijn voor Katanisten zonder gps en zonder gezoek.
Het eindpunt wordt wrs iets rond dezelfde lengtegraad, maar wat noordelijker.

Een rivierdijk-ritje langs stukje IJssel of Nederrrijn is misschien ook wel in te passen.

Ritten in je eigen achtertuin zul je zelf al vaak genoeg gemaakt hebben, denk ik zo?  :P Een flink stuk IJsseldijk is momenteel echter wel ingepland.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
31 mei 2018, 09:32
Misschien dat ik toch iets kan betekenen.
@Arnout: PM
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • **
31 mei 2018, 09:51
Alleen een koffiestop, groepsfoto voor zo'n beest als deze - en weer verder vind ik ook goed hoor.


« Laatst bewerkt op: 31 mei 2018, 18:13 door arnout »
Hell bent for leather