Eerste Katanaclub meeting 2018

Nieuws:

 

Auteur Topic: Eerste Katanaclub meeting 2018  (gelezen 11890 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
31 mei 2018, 18:30
Misschien dat ik toch iets kan betekenen.
@Arnout: PM

@Jeroen: PM back at ya  ;)

Alleen een koffiestop, groepsfoto voor zo'n beest als deze - en weer verder vind ik ook goed hoor.

Right.. De planning komt wat sloom op gang (net een stoomtrein) maar een stop te Museumstation Beekbergen/Lieren komt mogelijk in beeld ook om logistieke reden.
Aanwezigheid van een zomerterras&restauratie (vlgs internet) maakt het ook wel aantrekkelijker.  ;D
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
1 jun 2018, 19:27
Right.. Met de route grof in lak, maar nog lang niet uitgetweakt, wordt het ondertussen tijd om iig een startpunt te kiezen.
Na lang wikken&wegen toch maar een dartpijltje in de landkaart gegooid een weloverwogen afspreekpunt gepikt bij La Place/Tango te Maarsbergen (52.055701, 5.403822;)
Richttijd 13:00h, maar eerder komen om b.v. hiero nog rustig een lunchbroodje ofzo te nuttigen is natuurlijk een altijd mogelijkheid. De rit wil ik danook liefst ook niet veel te later beginnen, want gelegenheid om Katana's te vergelijken is er later ook nog wel.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
1 jun 2018, 20:22
Zal er zondag zijn, katana is gereed!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
1 jun 2018, 23:33
Dan zijn hier de examens net afgelopen en staat er vakantie gepland. Of we dan al weg zijn is de vraag. Mochten we nog thuis zijn dan kom ik graag naar de meeting.
Helaas zijn wij dus (alweer  [knife]) op vakantie. Baal er wel van dat het net zo uitkomt. We kunnen ook maar 5 dagen dus nog 2 dagen langer thuis blijven is geen optie.  :'(
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
1 jun 2018, 23:53
Tjee Kees, het lijkt wel alsof je het erom doet..  :D

Voorlopig kaartje voor een algemene indruk. Ik moet er morgen nog verder aan sleutelen, dus gps-bestanden zullen wrs pas za.-avond beschikbaar zijn voor download.



Route is ook nog aan de lange kant met zo'n 170km, maar het is iig lang licht en eerder afkappen kan altijd.  ;)

Het weer blijft echter even aankijken tot morgen, want de verwachting is iets minder gunstig dan eerder. Zaterdagavond proberen een def. beslsissing te nemen.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
2 jun 2018, 19:35
Route is ook nog aan de lange kant met zo'n 170km, maar het is iig lang licht en eerder afkappen kan altijd.  ;)

Na nog verder editen om boring rechte stukken te minimaliseren, is de route inmiddels nog wat langer geworden..  :-\ Hmm.. Desnoods eerder stoppen, b.v. in Barneveld.

Goed.. Graag één van de onderstaande routebestanden in uw gps-apparaat laden, zodat we nog wat kunnen afwisselen w.b. voorop rijden. (En in geval mijn Cartrek het af zou laten weten).
TomTom/.itn moet op "korste route". Garmin/.gpx blijft altijd een gok, want de brongegevens zijn waypoints i.p.v. routepoints. Sygic/.itf werkt mogelijk dit keer wel na elimineren waypoint-beschrijvingen. Google Earth/.kml werkt altijd  ;)

Right.. De weersverwachting lijkt er vooralsnog prima uit te zien (vooral 's middags en meer ri. Z-O van het land), dus w.m.b. is het "go". Desalniettemin morgen voor vertrek nog effe het forum checken (maar geen bericht is goed bericht).
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
2 jun 2018, 22:48
Ook nog routebestand-versies met meer waypoints gemaakt (sorry, geen .itf), zodat het gps-kastje niet perse op "kortste route" hoeft te staan.
Wellicht is dit echter niet direct gunstig voor de TT, want daarmee zijn er ook meer potentiele foute viapunten die verwijderd moeten worden..  :-\

Goed.. nu eerst nog even de bandjes oppompen en de olie aftoppen..
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
2 jun 2018, 23:02
Grote klasse Arnout, je eerste drankje is voor mijn rekening.
Wat is olie aftoppen?
Ik ben eerder bezig met velgen schoonmaken. Het oog wil ook wat  :D
Nou ik heb er zin in.
Ik doe nog een poging om de bestanden in Sygic te laden, anders neem ik de Bosatlas en een viltstift mee.

Is al definitief bekend wie instapt in de Katavaan?

groeten en tot morgen,
Umberto Y Lost Trio Paranoias
Hell bent for leather

  • ****
3 jun 2018, 00:19
Dat is een fraai ritje Arnout, bedankt voor de moeite.
Heb de laatste itn versie getjekt en vond maar een errore bij Elspeet Oude Zwolseweg.
Heb daar 1 punt verwijderd om rondjes rijden te vermijden.
Ready to go dus.
Zorg dat ik met volle maag om 13.00 Sur Place sta om te stomen...
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
3 jun 2018, 10:40
Dat is een fraai ritje Arnout, bedankt voor de moeite.
Heb de laatste itn versie getjekt en vond maar een errore bij Elspeet Oude Zwolseweg.
Heb daar 1 punt verwijderd om rondjes rijden te vermijden.
Ready to go dus.
Zorg dat ik met volle maag om 13.00 Sur Place sta om te stomen...

Goed dat je het even hebt gecheckt en gecorrigeerd. Heb weliswaar de TT wegzoek-modus in m'n prog gebruikt (ITN convert) om de punten dit keer òp de weg te plaatsen, maar mogelijk is er een oud waypoint blijven staan.

..Wat is olie aftoppen?

Ha.. Da's idd een beetje een vreemde uitdrukking, en ik bedoel in dit verband "tot de rand toe bijvullen" (Ook wel gebruikt m.b.t. alcoholische versnaperingen i.pv olie). Niet: ergens eindjes vanaf knippen ofzo..  ;)

..Ik doe nog een poging om de bestanden in Sygic te laden, anders neem ik de Bosatlas en een viltstift mee.

:D Dan doe ik nog een nieuw filmrolletje in m'n camera om dat vast te leggen..  ;)

Is al definitief bekend wie instapt in de Katavaan?

Definitief wordt dat pas duidelijk in Maarsbergen, maar ik reken op jou, Peter en Danny. Maar iedereen die daarnaast nog verschijnt met een Katana (of desnoods luchtgekoelde Suzuki) mag w.m.b. meerijden.

Right.. Het weer ziet er prima uit, dus op naar Maarsbergen.  8)

                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
3 jun 2018, 10:51
Fijne meeting en rit gewenst mannen. Geniet ervan!
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ***
3 jun 2018, 15:50
Sorry voor de late reactie gasten, beetje boel mn handen vol gehad deze week. Zoals jullie inmiddels al gemerkt hebben gaat het mij (weer  [lecture]) niet lukken mee te spelen.
Goede rit, gepoetste kant boven houden hoop er de volgende keer toch echt weer bij te zijn.
Katana ni rei

  • *****
3 jun 2018, 23:44
Zodan.. Weer heel thuisgeraakt na een geslaagd stukje rondrijden op de Veluwe & aanverwante contreien.
Drukte op de weggetjes viel erg mee, en was dus meest prettig rijden.
Zoals verwacht, viel de route nogal lang uit. Maar na een uitstekende ingelaste warme hap onderweg i.p.v. op eindpunt, was er nog daglicht en tijd genoeg om de route tot aan Barneveld daarna verder af te rijden.

Sorry voor de late reactie gasten, beetje boel mn handen vol gehad deze week. Zoals jullie inmiddels al gemerkt hebben gaat het mij (weer  [lecture]) niet lukken mee te spelen.
..

Door het uitblijven van verdere berichten kreeg ik idd al het idee dat andere zaken prioriteit hadden genomen. Niks aan te doen..
Het blijkt hoedanook onmogelijk om een dag te prikken die echt iedereen schikt die in principe belangstelling heeft om mee te rijden met een clubritje..  :-\
« Laatst bewerkt op: 4 jun 2018, 00:05 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
4 jun 2018, 21:36
Was een mooi ritje gister heren.
Bedankt Arnout voor het regelen van de route, top gedaan [tu]

Ik had nog wat foto's










En de popup heeft mij weer veilig thuis gebracht ondanks de niet 100% werkende spanningsregelaar en 1 verloren boutje van mijn rechter stuur schakelaar 8)

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • **
4 jun 2018, 22:31
Ik vond het ook een zeer geslaagde dag, complimenten voor Arnout, die weer een prachtige route had gecomponeerd. Tot de volgende!
Hell bent for leather