Eerste KatanaClub-rit 2020

Nieuws:

 

Auteur Topic: Eerste KatanaClub-rit 2020  (gelezen 3598 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
8 sep 2020, 23:57
Overgeknip-plakt van NVT-topic:

Het is inderdaad balen dat er zoveel evenementen niet door kan gaan.

Maar ik ben altijd wel in voor een ritje met jullie  [tu]
Het is voor ons clubje makkelijk genoeg om afstand te houden, ook bij koffiepuntjes.

Dus wat mij betreft kunnen we een datum prikken  ;D

Yep.. Ik denk er hetzelfde over. Nu de corona-scare wat afgedempt is, zijn er volop mogelijkheden om iig in de buitenlucht weer evenementen te kunnen organiseren.
Enig minpuntje w.b. een Katana-meeting voor mezelf is dat ik niet met de Kat kan komen..  :-\ (kluswerk aan tank schiet niet op).
Vlgs de weersites (die er nooit naast zitten :-X) kunnen we komende weken op nazomerweer rekenen, en dat lijkt dan hoedanook alle aanleiding om dit jaar nog een KatanaClubritje te plannen medunkt.  [yes]

Normaliter zou ik voorstellen meteen dit weekend al een dag te pikken (wanneer de weersvoorspelling nog het meest betrouwbaar is). Maar aangezien de ervaring leert dat menige Katanist niet op korte termijn zomaar een plekje vrij heeft in de agenda, lijkt het wijs wat verder weg te mikken. Het hierop volgende weekend ligt dan voor de hand. De weersites zijn het echter niet eens of het dan naast warm ook droog zal blijven. (Oftewel: men weet het niet).

Om toch voorlopig wat op de kalender te kunnen zetten (onder weer-voorbehoud) is het wrs slim om toch dat weekend een dag uit te kiezen.
Een zondag schikt doorgaans de meeste mensen, en dan rolt dus 20 september uit de bus.
Is dat wat? (Geen clash met andere evenementen ofzo?) Of toch een week eerder? Of later?
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
10 sep 2020, 20:34
Zondag 20 september heb ik wel mogelijkheden. Trouwens aanstaande zondag ook wel.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
11 sep 2020, 08:00
Voor zover ik weet kan ik de 20e ook :)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
11 sep 2020, 20:55
Okeedan! W.m.b. voorlopig dan dus mikken op de 20e, want locatie/ritroute moet ook nog verzonnen worden natuurlijk, en da's wat krap voor a.s. zondag (13e).

Zelf heb ik sowieso ook nog even wat dagen nodig om naar een iets normalere tijdszone om te schakelen, èn moet proberen de EFE wat stiller te krijgen. (Het laatste dempingswol-vul-experiment was nl. niet bepaald succesvol, en de EFE klinkt nu alsof er een vloot WO2 bommenwerpers overvliegt.  :-[)   

Anyway.. Als er al (vage) ideeën bestaan voor een route, dan graag dat in de groep gooien. Een bestaande al eerder gereden route van de plank trekken kan desnoods ook, maar "nieuw" is leuker natuurlijk. En e.e.a. liefst vlgs bekend recept: (vlotte) stuurweggetjes gekoppeld fraaie landschappen. Ca. 160km lang, start begin van middag, en aan eind ergens een vorkje prikken.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
12 sep 2020, 13:42
Sorry gasten, ik ben dan nog met vakantie. Succes en hou de gepoetste kant boven.
Katana ni rei

  • *****
12 sep 2020, 22:10
Ik heb nog een ritje over de veluwe op de plank liggen, maar ik denk dat t zondags daar wat aan de drukke kant is met dagjesmensen en fietsers....

Jammer dat je niet kan Rozzy!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
14 sep 2020, 12:40
Helaas moet ik bij deze mijn keutel weer intrekken. Ik kan komend weekeind helaas niet  [knife]
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ****
14 sep 2020, 19:18
Hee, da's leuk ! Count me in ! [tu]
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
14 sep 2020, 20:56
Aii.. Jammer dat de nu voorgestelde datum toch niet schikt, Kees.. Ook Rozzy zien we dan hopelijk dan anders een volgende keer nog 'ns.

Ik heb nog een ritje over de veluwe op de plank liggen, maar ik denk dat t zondags daar wat aan de drukke kant is met dagjesmensen en fietsers....

De Veluwe lijkt me op zich een prima gebied om weer 'ns te doorkruisen. Drukte van dagjesfietsers heb je eigenlijk overal wel zodra het mooi weer wordt in het weekend..  :-\ In de routeplanning hoedanook echte tourist traps zoveel mogelijk proberen te omzeilen, zoals de Posbank, historische binnenstadjes, toegangswegen naar recreatieplassen/stranden, etc.
Het grindpad bij Kootwijk zou ik eigenlijk ook wel een keertje willen overslaan.. :D

Hee, da's leuk ! Count me in ! [tu]

Okeedan!
Toevallig ook zin om weer een route in elkaar te knutselen?  [winky]
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
15 sep 2020, 09:02
Misschien een tipje. Komende zaterdag is er een oproepje op FB om met een aantal olie- en luchtgekoelde motoren (80/90'er jaren) bij Hammer Motoren in Steenwijk af te spreken. Hebben ze ook een ritje in de regio. Ik ga denk ik wel even kijken.
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
18 sep 2020, 22:57

Toevallig ook zin om weer een route in elkaar te knutselen?

Uiteraard, wordt wel op de valreep dingetje, zaterdagavond ofzo  [winky]
« Laatst bewerkt op: 18 sep 2020, 23:02 door Daan »
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
23 sep 2020, 21:37
Right..
Missie weer geslaagd, en mensen & materieel weer heelhuids thuis inmiddels.  8)

Perfect weer (en dus veel andere recreanten op de weg), en een fijn Veluws landschap om doorheen te rollen. In de in allerhaast samengeplakte route was ik dit keer de bochten vergeten toe te voegen, maar probeerde dat bij het bereiken van de Gelderse IJssel nog wat in te halen.  [winky]
Na een tussenstop met prijzige tosti's vervolgde de weg uiteindelijk weer door de bossen tot aan eindpunt de Rotterdammert alwaar een avondmaal en nabeschouwing van de dag volgde.
Met ingezette schemering en een helder vizier op de butsmuts werden de viercyclinders weer gestart op weg naar een biermoment op ieders thuishonk.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
30 sep 2020, 21:15
Klinkt goed allemaal.  [tu]
Katana ni rei