zijn de katana's weer uit de winterslaap?

Nieuws:

 

Auteur Topic: zijn de katana's weer uit de winterslaap?  (gelezen 7748 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
19 jun 2022, 20:15
..ik krijg overigens ook geen notificaties als er een nieuw bericht is, nog maar eens ff kijken hoe dat zit..

OK.. goed om bredere feedback hierop te krijgen, al zou ik niet weten wat ik eraan kan doen als de fout bij de forumsoftware of host-instellingen ligt.
Zelf heb ik notificaties trws niet aan staan (omdat ik sowieso iedere dag het forum check of het nog wel online is).

..
10 juli ofzo voorstellen?

Dat zou mij persoonlijk ook kunnen schikken..  [yes]
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
20 jun 2022, 12:59
Met mijn gewijzigde mailadres ingesteld krijg ik weer meldingen op deze feed. 10 juli is voor mij ook goed te doen.
Hell bent for leather

  • ****
4 jul 2022, 19:05
10 juni lijkt me ook prima.
Buurten bij Jeroen lijkt me super.
Mocht dit niet kunnen dan heb ik hier nog een route als alternatief.
Beetje lang, maar kan er nog wat in knippen.
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
4 jul 2022, 19:10
Dat zou mij persoonlijk ook kunnen schikken..  [yes]

Er is helaas wat tussen gekomen van mijn kant. Mijn vader is nl. in vrij korte tijd erg verzwakt en verslechterd, en is na onderzoek meteen terminaal verklaard. Overlijden wordt snel verwacht.
Dit neemt eigenlijk al mijn aandacht in beslag, en ik daarom laat regel- en uitzoekwerk van evt. komend ritje dus graag aan anderen over. Als ritje 10 juli inderdaad toch nog gaat lukken, en dit mijn verdere verplichtingen niet doorkruist, dan hoop ik desalniettemin toch mee te kunnen rijden.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
4 jul 2022, 20:28
Dat is geen leuk bericht Arnout, heel veel sterkte gewenst kerel.


GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
5 jul 2022, 09:39
Naar bericht, heel veel sterkte!
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
5 jul 2022, 10:07
Sterkte Arnout, hoop dat mocht het rijden worden, je er bij kan zijn...
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • ***
5 jul 2022, 14:47
Dat zijn geen leuke berichten, heel veel sterke man!
Katana ni rei

  • **
5 jul 2022, 17:10
Sterkte Arnout!
Big boys, big toys.

  • ****
6 jul 2022, 18:24
Heel veel sterkte. Ik begreep dat je vader tot voor kort nog motor reed?
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ****
7 jul 2022, 21:38
Wat weer betreft lijkt het komende zondag droog en niet te warm te worden.
Ik denk dat de eerder geplaatste route van 240km misschien wat erg lang is en heb ff gesnuffeld in wat eerder gemaakte routes.
Ik kwam een ritje tegen van 120 km dat wellicht meer geschikt is.
Globaal van Amsterdam de Amstel af richting Uithoorn, vandaar richting Bodegraven, Woerden, Breukelen en dan een stukkie Hooge Vuursche om dan weer in de buurt van Weesp te eindigen.
Vraag is, wie durft ?
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
7 jul 2022, 22:39
Ik durf wel Daan  ;D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
7 jul 2022, 23:07
Hoi mensen. Dank voor alle sterkte-wensen en medeleven enzo. M'n pa is inmiddels overleden zoals verwacht, maar het valt me niet mee. Dinsdag gaan we 'm onder de grond stoppen. Ik ga nog proberen een motorminiatuurmodel in de kist te smokkelen.

Heel veel sterkte. Ik begreep dat je vader tot voor kort nog motor reed?
Yep.. Ik meen tot z'n 84e zo'n 4 jaar geleden. Ik hoop dat ik w.d.b. erfelijk belast ben.

..
Ik kwam een ritje tegen van 120 km dat wellicht meer geschikt is.
..
Da's idd een mooie route. Ik rij zelf trws het gedeelte langs de Amstel met enige regelmaat. Maar m.n. het deel bij Amsterdam is bij mooi weer wel vrij druk. Hetzelfde geldt dan voor stukje heen en terug langs de Vecht. Gezien de beperkte lengte van de route heb je daar al wel rekening mee gehouden. Stuk Hooge Vuursche - Weesp zou voor mij nieuw zijn, en dus interessant.

Of ik erbij kan zijn weet ik nog niet. Naast regelsores van de begrafenis aan m'n hoofd, lijkt de EFE afgelopen tijd ook een soort "rod-knock" te hebben ontwikkeld die ook met oordopjes in niet mee te negeren valt. Ik wil/moet dit eigenlijk onderzoeken voordat ik er nog een meter mee ga rijden. (Koppeling in/uit maakt geen verschil).
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
8 jul 2022, 22:39
tot z'n 84e zo'n 4 jaar geleden

Ook iets om trots op te zijn...

Sterkte, wederom.

Ik verwacht trwns wel bij een later ritje dit jaar jou en de EFE wel weer, en zonder allerlei bijgeluiden graag.
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • **
8 jul 2022, 23:59
Beste Arnout, van harte gecondoleerd met het overlijden van je vader. Ik hoop dat jullie voldoende hulp krijgen door degene die het proces begeleidt, er moet op zo'n moment opeens zoveel tegelijk geregeld worden, en dan is het fijn als je een beetje ontzorgd wordt.

Ik rijd zondag graag mee, gelukkig is het weer gematigd en half Nederland is dan hopelijk al vertrokken naar de buitenlandse zon.
Alle begrip Arnout, als je besluit om deze katrit over te slaan.
Hell bent for leather