55e Katana Treffen in Volkmarsen

Nieuws:

 

Auteur Topic: 55e Katana Treffen in Volkmarsen  (gelezen 2097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • **
25 mei 2022, 01:58
Ook dit jaar houdt de Katana Owners Club Duitsland weer een weekendbijeenkomst van 22-07 t/m 24-07 in
34471 Volkmarsen - Lütersheim Sportplatz / Sportlerheim
51°22'31.1"N 9°06'52.7"E

Het programma begint op vrijdagavond met eten, drinken en muziek, zaterdag de tourrit (Ausfahrt) in de regio met natuurlijk een tussenstop om de inwendige mens aan te sterken. Zondag vertrekt iedereen weer na het ontbijt.

Op de website van KOC staat een inschrijfformulier waar je aan kunt geven waar je gebruik van wilt maken (T-shirt, ontbijt, kamperen, etc)

https://www.katanaownersclub-forum.de/viewtopic.php?t=3576



Hiero de volledige Einladung
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2022, 21:58 door arnout »
Hell bent for leather

  • **
7 jun 2022, 15:37
Grote klasse, Arnout!  [tu] Zou jij eens kunnen kijken waarom ik geen notificaties (meer) krijg? Ik mis een heel stuk dialoog sinds mijn laatste bijdrage in het forum over de aanstaande clubmeeting. :o
Hell bent for leather

  • *****
8 jun 2022, 21:27
Grote klasse, Arnout!  [tu] Zou jij eens kunnen kijken waarom ik geen notificaties (meer) krijg? Ik mis een heel stuk dialoog sinds mijn laatste bijdrage in het forum over de aanstaande clubmeeting. :o

Ik heb even gekeken of je wel de notificaties aan hebt staan (ja), maar verder heb ik er geen zicht op wat er verzonden of ontvangen wordt. Ik vermoed echter dat je host het domein katanaclub.nl op de blacklist heeft staan vanwege een groot spam probleem een paar jaar geleden waarbij mijn (nu oude) emailadres is misbruikt. Als gevolg daarvan blokkeren sommige hosts en providers nu nog steeds emails of sturen die automatisch door naar de spam map. Afhankelijk van of je pop3 of IMAP gebruikt zou je dus de spam map van je emailprog kunnen controleren maar iig ook de (online) webmail spam map. Als je daarin idd de notificaties terugvindt is het mysterie opgelost (wel even sender toevoegen aan trusted lijstje), zo niet dan worden mogelijk de emailnotificaties direct gedelete zonder enig spoor daarvan. Mogelijk dat alsnog toevoegen van het katanaclub-domein aan de trusted-lijst hier verandering in kan brengen, maar da's mede afh. van of je als gebruiker uberhaupt toegang hebt tot die lijst.
Een andere oplossing of mogelijke test van mijn theorie is om een ander emailadres (als je dat hebt) in te stellen in je profiel dat wellicht minder streng en kieskeurig is.

Daarnaast kan het ook nog zo zijn dat de forumsoftware achterloopt op huidige eisen die hosts zouden kunnen hanteren. Het is me nl. al enige tijd niet meer gelukt om forum-updates uit te voeren. (Was altijd al problematisch en moest deels handmatig wgs serverinstellingen van host). Het voornemen is om een geheel nieuwe installatie van up-to-date software naast het bestaande forum uit te voeren, en dan vervolgens de bestaande forumdatabase te importeren. Gebrek aan tijd en zwaarwegendere prioriteiten hebben dat plan totnutoe echter in de weg gestaan.  :-\
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
13 jun 2022, 18:25
Nou, ik heb mijn profiel aangepast naar een Gmailadres, geen spaminhoud gevonden op het oude adres. Laten we het even aankijken. Ik heb ook nog een xs4all-adres, maar ik vermoed dat die ook vrij streng gefilterd wordt. Ik heb ook nog een eigen domein om deze issue mee te bestuderen, maar liever niet. Anders wordt het een allegaartje met mail.
Bedankt voor het meedenken, Arnout [tu].
Hell bent for leather