katanameeting + ritje 2012

Nieuws:

 

Poll

Welke dagen schikken je allemaal in principe voor de eerste meeting van 2012? Let op, meerdere opties aanklikken! Een lid kan z'n stem naderhand nog wijzigen. Laatste stemdag is wo. 21 maart!

za. 31 maart
2 (7.7%)
zo. 1 april
3 (11.5%)
za. 7 april
2 (7.7%)
zo. 8 april
3 (11.5%)
za. 14 april
2 (7.7%)
zo. 15 april
2 (7.7%)
za. 21 april
3 (11.5%)
zo. 22 april
3 (11.5%)
za. 28 april
3 (11.5%)
zo. 29 april
3 (11.5%)

Totaal aantal stemmen: 4

Poll gesloten: 22 mrt 2012, 00:44

Auteur Topic: katanameeting + ritje 2012  (gelezen 18929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
13 mrt 2012, 20:38
Kan niet democratischer dan dit lijkt me.
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
14 mrt 2012, 12:59
1 of 8 april is prima, die hou ik vrij in de agenda. :)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • **
16 mrt 2012, 15:04
brommer
Staat genoteerd 1 of 8 april.
Sensei

  • *****
19 mrt 2012, 00:34
jeutje.. hadden we bijna een datum gekozen, is er plots weer gestemd.. 28 april is nu de topper..  :D
wellicht had het beter geweest om ook een eind-stem-datum aan de poll te verbinden..  :-\
hoedanook is het zaak een def. datum te kiezen voordat de eerste voorsteldatum in zicht komt..
anders maar de stem-deadline op a.s. woensdag (21/03) zetten? (vrij willekeurig gekozen, maar je moet toch wat..  ;))

ik zit verder te bedenken of het haalbaar is om Rotterdam als (verzamel)plek te kiezen.. dit is niet even dichtbij voor iedereen, dus wellicht dat een eindpunt van het ritje dan op een meer centraal gelegen plek van NL kan zijn.. dat scheelt dan iig weer wat km's richting huis na afloop..

dus evt. start in Rttrdm (ca. 11-12.00h), tussenstop (lunch/terras) ca.13.30h (b.v. te Nieuwpoort), en na een 2e pauze/tankstop ergens bij een eettentje Utrecht(-se Heuvelrug?) ca. 16.30h een warme hap..

parkeermogelijkhede n zijn echter wat krap in mijn straatje, en gezellig in de tuin zitten is er ook niet bij.. :-X
aan de ander kant is het wellicht wel aardig om een Katana-in-wording te aanschouwen..
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
19 mrt 2012, 15:19
ok, dan gaat het dus gebeuren op 1, 8 of 28 april.
Ik vind alle datums prima (misschien als het 28 april is dat ik mijn popup special rijdend heb ;D)

Ook vind ik het prima om naar Rotterdam te rijden en dan van daaruit een ritje te doen naar een meer centraal gelegen punt met als afloop een warm happie.

Dus meeten in R´dam lijkt me prima, ben ook wel benieuwd naar Arnout zijn kataan ;)


 ;D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • **
19 mrt 2012, 16:29
brommer
28 april.o.k.
sensei

  • **
19 mrt 2012, 21:05
28 April is beter, dan ben ik niet weg met de DR club
dan heb ik geen VW-treffen en misschien de Kat wel aan de gang  ::)

Stefan


  • *****
22 mrt 2012, 21:55
right.. da's fijn, stemming is onbeslist..   ::)
wat doe je in zo'n geval? een nieuwe stemming?  :-\ ..of gewoon op alle "winnende" datums een meeting houden..?  ;D

een paar dagen geleden was 28 april nog als enige datum het hoogst scorend, en leek de winnaar duidelijk.. maar nu niet meer dus..
sowieso begrijp ik dat zaterdagen voor Danny afvallen (toch?), en is het lastiger parkeren in Rttrdm, en dan lijkt 28 april toch minder geslaagd wat dat betreft (want is een zaterdag).. de dag er na is "koninginnenach" en zijn ze wellicht overal in dorpjes al bezig de boel af te zetten voor de daaropvolgende dag..

8 april is 1e paasdag, dus overal fietsers/wandelaars/toeristen(bussen).. en dus klote niet optimaal voor een toerritje..

dus blijven over 1 april en 22 april (kijk, dat schiet tenminste op..  ;D )
gezien de eerdere speculaties (waarbij plekken in agenda's zijn vrijgehouden) valt dan m.i. de voorkeur dus op zo. 1 april..  8)

yup, da's al over anderhalve week.. (aii.. werk aan de winkel, er moet nog een toerritroute inmekaar getimmerd worden en vooral de rotterdamse sleutelbunker uitmesten wordt een hele klus..  :-X)
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
22 mrt 2012, 22:26
Lastig he zo´n ritje plannen ;D
Ik kan alle weekenden wel in April, geen probleem, en ik denk dat zondag de beste dag is om een ritje te doen voor degene onder ons die op zaterdag werken.
8 april 1e paasdag.. sja.. zal het zo druk zijn dan?

En wat parkeren betreft in Rotterdam.... hebben ze daar geen stoepies? ;D  8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
24 mrt 2012, 01:38
Lastig he zo´n ritje plannen ;D

phfwoah.. ken zat routes in de buurt die de moeite waard zijn (en zeer vaak rij), maar dat zijn "lussen" waarbij ik vanzelf weer in Rttrdm uitkom.. (dus noordoever heen, zuidoever terug, of doorsteek naar andere rivier en daar langs terug, etc..)
route die ik nu in m'n hoofd heb is Rttrdm -> Bolnes/Rddrkrk -> Kinderdijk -> doorboenderen zuidoever Lek (evt. pause/lunch te Nieuwpoort) -> Vianen -> brug over bij Rhenen -> en vervolgstukje Utrechtse heuvelrug tot eindpunt dat ik nog niet weet.. (suggesties zijn dus welkom voor zowel eindpunt als laatste deel van route)

8 april 1e paasdag.. sja.. zal het zo druk zijn dan?

uhh.. Kinderdijk wel.. een hoop toeristenspul dat met de Pasen even de molens op de foto komt zetten.. sowieso is het de vraag of het wel slim is hier op een za./zo.-middag langs te willen..  :-\ vooral zomers is het dan vaak bumper aan bumper, en ik ga om die reden normalier zelf hier pas 'savonds langs.. (je kunt dat deel uiteraard ook overslaan, maar er zitten leuke bochtjes in..)
ik hoop zondag die route te gaan proefrijden op dat vroegere tijdstip om in te schatten of het te doen is..

En wat parkeren betreft in Rotterdam.... hebben ze daar geen stoepies? ;D  8)
yup.. stoepie aan de overkant is breed genoeg voor x-aantal motorfietsen, maar het zou aardig zijn als ik het parkeervak voor m'n deur zou kunnen claimen hiervoor..

                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
25 mrt 2012, 22:04
ik hoop zondag die route te gaan proefrijden op dat vroegere tijdstip om in te schatten of het te doen is..

right.. had wat last van opstartproblemen (ik, niet de EFE.. :-X ) dus helaas wat later op pad dan gepland..  ::)
ergste drukte leek al weer weg bij de bottlenecks, maar 't was nog steeds achter een treintje auto's aan tuffen op die plekken.. verderop weer vrij baan..
pfff.. nog aardig in de tank-stress gezeten.. zat tankstations, maar de meeste op zondag gesloten..  >:(
anyway.. routeplan heb ik inmiddels aangepast.. eindstuk Utrechtse Heuvelrug wordt niks.. alleen wandel/fietsroutes, en de wegen die wel de moeite zijn hebben de vorige keer bij de Barneveld-meeting al gereden..
dus niet doorrijden naar Rhenen (tenzij we ruim zitten in de tijd), maar met 't pontje bij Culemborg (of Wijk bij Duurstede) overvaren naar noordoever van de Lek.. dan dijkje terug rijden net voorbij Nieuwegein.. dijkje af en door IJsselstein heen..  via de Noord IJsseldijk naar huidig eindpunt, De Meern.. handig i.v.m. oprit snelweg.. in de De Meern zelf valt niks te zoeken, maar de AC had in principe een handige warme hap-plek geweest.. nu schijnt echter dat het eten er vrij duur is en -nog belangrijker- niet te vreten is..  :-X
naar een "echt" restaurant gaan is gezien de uitdossing wat minder geslaagd, maar effe zitten op een terrasje o.i.d. zou toch wel aangenaam zijn (als het weer het toelaat..) evt. is Mac-en een idee  :-\ (IJsselstein of Woerden).. anders pannekoeken eten (komen langs pannekoektent aan N-IJsseldijk) of gewoon ergens een snackhut zoeken..
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • **
25 mrt 2012, 23:02
brommer
Is er bekent hoeveel er mee gaan.
Vandaag vertrokken van af AC.de meern met de cbx1000 club met het eten is miks mis mee.
Sensei

  • *****
26 mrt 2012, 01:53
Is er bekent hoeveel er mee gaan.

als ik op de stemming af ga, 3 stuks..  ;) (dus, buiten mijzelf wrs Peterrr en Danny..)
maar dit betekent natuurlijk niet, dat je als lid niet welkom bent als je niet gestemd hebt.. euhh.. dit klinkt wellicht een beetje vaag, dus: alle katanaclub-leden welkom! wel graag effe in dit topic aangegeven of je van plan bent te komen.. anders weten we niet of er evt. nog op iemand gewacht moet worden of niet..
exact adres en def. tijd geef ik binnenkort nog aan..
 
Vandaag vertrokken van af AC.de meern met de cbx1000 club met het eten is miks mis mee.
hmm.. dat pleit niet erg voor de CBX-club..  ;D lees maar eens hier, of hier, of hier..  :-X
maargoed, het maakt mij eerlijk gezegd ook niet zo veel uit.. van de Mac word ik nl. ook niet blij..
andere eetplek-tips zijn danook welkom..
« Laatst bewerkt op: 26 mrt 2012, 02:09 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
29 mrt 2012, 11:30
Okidoki, 1 pril dusss...
Erg benieuwd naar de kat in wording, Arnout.
Kom waars samen met Peter naar je toe.
Nog wel ff het weer in de gaten houden...
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
29 mrt 2012, 18:53
Nog wel ff het weer in de gaten houden...

hmmm.. tja, het lijkt iig wel wat minder mooi te worden dan afgelopen dagen..  :-\

Citaat
In het weekend blijft het grotendeels bewolkt en het is kil met 8-10 graden. Op zondag komt af en toe de zon erbij

regenverwachting is niet groot, maar mocht dat wel verslechteren dan is het wellicht beter om de meeting te verschuiven.. sommige dijkjes worden nl. erg glibberig bij nattigheid..  :-X

« Laatst bewerkt op: 8 apr 2012, 14:45 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .