KatanaClub meeting 2011 op Nat. Veteraantreffen

Nieuws:

 

Auteur Topic: KatanaClub meeting 2011 op Nat. Veteraantreffen  (gelezen 3066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
13 okt 2011, 23:50
opgediept uit de cache:

right.. en toen waren we weer thuis..  :D

achterlijk goed weer opeens dus razenddruk met veteranen in alle soorten en maten (en ook motorfietsen  ;D) in Woerden.. super gezellig en erg veel gezien (en geroken) aan allerlei moois op twee wielen, maar wel een beetje veel mieren op 1 hoop..  :-/
dus na wat rond banjeren langs kramen en stands en wat professioneel fotowerk met inderhaast ingevlogen samurai, hadden we het wel gezien.. tijd om af te taaien..
met afgeslankte afvaardiging ging het toen richting Noordwijkerhout (wat?) om nog een flard Old's Cool Supabike meet (feestje/open dag Ron-RasTec) mee te maken..
met de GPS op "kortste route" naar huis gereden maar het leek wel of heel NL daar ook mee bezig was..   :-X

anyway.. vooruitlopend op het echte fotowerk in Motor Revue, hier wat in photoshop opgeleukte kiekjes van de katten in het groenplantsoen..  ;)









oh btw.. Arjen, thnks voor het bier!

topic op oude forum hier..
« Laatst bewerkt op: 13 okt 2011, 23:52 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • **
20 okt 2011, 15:28
Brommer.
Een dezer dagen valt de nieuwe motor revue bij mij op de mat met daarin een verslag over de popup .Voor de gene die er aan meegewerkt hebben (aanwezig waren in Woerden)
is er een exemplaar .
gr.sensei

  • ****
21 okt 2011, 21:44
Omdat dit net van het oude forum gerold is bij deze nog even de link naar de foto's die ik daar heb gemaakt:
https://picasaweb.google.com/114770627682783862419/NationaleVeteranentreffen24September2011#
Ik ben benieuwd naar het artikel. Wanneer komt het blad uit?
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
22 okt 2011, 17:15
ah.. Kees, dank voor het her-posten.. heb 'm meteen in m'n favo's gezet (voor 't geval dat..  :-X)
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • *
22 okt 2011, 21:37
Hoi Kees,

Leuke foto's, top!

Staan echt plaatjes tussen.

Mijn katje lekt nu echt te erg dus die moet ik wegbrengen voor de winterstalling.

Ga ook zeker de Motor Reveu halen, ben benieuwd.

Lekker rijden morgen ?

Ik misschien even op de Gasgas.

Fijn weekend allemaal verder !