Discussiepunt: EuroKat 6 - 2014 in NL?

Nieuws:

 

Auteur Topic: Discussiepunt: EuroKat 6 - 2014 in NL?  (gelezen 6299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
13 sep 2012, 20:31
Van diverse kanten zijn we als club afgelopen tijd regelmatig gepeild over het vraagstuk of we de volgende EuroKat-meeting zouden willen gaan organiseren. Dit zou dan EuroKat nummer 6 worden en in de zomer van 2014 moeten plaatsvinden ergens in NL.
Inmiddels heb ik enkele van de actievere leden gepolst w.b hun mening hierover en in hoeverre ze zelf betrokken zouden willen/kunnen zijn in de organisatie van het e.e.a.

Samen met m'n eigen kijk hierop blijkt hieruit geen directe bereidwilligheid om zelf hierin het voortouw te willen/kunnen nemen aanwezig te zijn.
Er komt danook nogal wat kijken bij het organiseren van een dergelijk evenement.

Citaat
Basically all that is needed is a pub or sports hall ,with camping area for about 70 -100 people.
Toilets and showers.
Hotels near by is useful also.

Beer and food. Rock disco and or a band for the Saturday night.
We normally do a continental breakfast and BBQ for the evening..

A ride out together of about 100 km round trip with a stop at a town or cafe on the Saturday.

Met een beetje behoorlijk budget is dit allemaal geen punt. Maar tel de diverse kosten maar eens op en het is me een raadsel hoe het Alexandre is gelukt om dit voor slechts 20 euro p/p te regelen..  :o

Een ander punt hierbij is dat je je moet committeren aan iets dat dus pas over 2 jaar plaats moet gaan vinden. "Men" wil nl. binnenkort al een antwoord hierover hebben..
Mogelijke alternatieve kandidaten voor de EuroKat worden dan Schotland en Denemarken..

Voordat ik e.a. definitief af schiet wil ik het echter toch eerst breder aan "de club" hebben voorgelegd. Dusss.. Als je zoiets hebt van "Pfwah, dat is voor mij een peuleschil om dit of dat t.z.t. te regelen" of "Ik wil me opwerpen om mee te helpen" of zelfs "Het lijkt mij leuk om samen met een klein team de organisatie te gaan doen", post dan in dit topic je ideeën hierover..

Mocht er alsnog een initatief ontstaan dan kan er uiteraard gerekend worden op ondersteuning van de "usual suspects" van de club..  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • **
14 sep 2012, 18:54
Bromer
Net 2 gelijksoortige evenementen achter de rug waarbij ik bij de orgenisatie daarvan betrokken was.
Voorstel schouders er onder.
Sensei

  • ****
14 sep 2012, 22:55
Schouders onder welke locatie dan......?
Een geschikte plek voor min of meer een prijs die Arnout hierboven aangaf lijkt me een eerste vereiste.
Wil graag helpen ( ehm, tourritje uitzetten ofzo  ::)  lijkt me wel wat  [devil] ), maar het organisatorische gedeelte laat ik liever over aan iemand die zich daar volledig op kan focussen en daar ook lol in heeft.
Ook het gegeven dat het pas over 2 jaar plaatsvindt vind ik persoonlijk nogal ver weg.
Niet dat ik zo snel van merk en type motorfiets zal veranderen maar je weet nooit hoe de vlag hangt over 2 jaar....
Kan trouwens ook niet garanderen of ik de volledige 3 dagen inzetbaar ben.

Maar mocht er een plee verstopt zitten, een biertje getapt moeten worden of een haring krom staan ben ik niet te beroerd om mijn inzet te tonen. ;)
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
16 sep 2012, 10:42
2 jaar is inderdaad wat ver, ik wil ook graag helpen met dit evenement maar ik weet niet waar ik in de wereld zit in 2014 aangezien ik nog wel eens een paar maanden op pad word gestuurd [knife]
Maar helpen wil ik zoiezo als ik kan.
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • **
17 sep 2012, 13:18
Brommer
Een lokatie is b.v. de gasschroeve bij hardenberg zie verslag suzuki t & gt club en   in MOTOR
In de nu verschenen  motor revue een verslag van spa waar mijn suzuki katana een bescheiden rol speelde.
Wat betreft het euro treffen een commissie samen stellen welke aan de slag gaan 2 jaar is zo voorbij.
Sensei   

  • ****
17 sep 2012, 16:07
Ik moet mij bij Daan aansluiten. Geweldig, maar ik ben hier helaas niet de aangewezen persoon voor... :-[
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • No avatar
  • **
20 sep 2012, 21:09
brommer
Gaan er nog katten naar internasionaal veteraantreffen Woerden !
 zo ja praten over treffen 2014
Sensei

  • ****
20 sep 2012, 21:37
Ik ga daar zeker naar toe! Maar of ik iets zinnigs te zeggen zou kunnen hebben of een bijdrage zou kunnen leveren betwijfel ik....
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ****
27 sep 2012, 20:19
Ik ben ban dat ik de enige kat op het veteranentreffen was. IS natuurlijk meer een yougtimer maar was wel erg leuk daar:
https://picasaweb.google.com/114770627682783862419/NationalVeteranentreffen22September2012
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
28 sep 2012, 17:03
Ik ben ban dat ik de enige kat op het veteranentreffen was. IS natuurlijk meer een yougtimer maar was wel erg leuk daar..

mooie foto's!  8)
enige kat? tja, we hebben er vorig jaar als club een bezoek gebracht.. er is altijd mooi spul te aanschouwen op het NVT, maar wel erg de nadruk op het oudere werk en dan voel je je met een Kataan (of EFE) niet helemaal op je plek..  :-\
..wellicht wordt het hoog tijd voor een youngtimertreffen?  ;D
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
28 sep 2012, 23:38
..wellicht wordt het hoog tijd voor een youngtimertreffen?  ;D

of een 80's bike treffen  [winky]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
30 sep 2012, 12:34
 [tu] [tu] [tu] [tu]
Katana1100sz  Katana1100sz

  • *****
30 sep 2012, 14:43
..wellicht wordt het hoog tijd voor een youngtimertreffen?  ;D

of een 80's bike treffen  [winky]

oeps.. bedacht me net dat er zoiets natuurlijk al eensch geweest is, en we erbij zijn geweest.. nl. de CSM..
CSM-site bestaat niet meer? geen nieuwe plannen dus..  :-\
                                        .. . . .  .  .   .