Najaars-KatanaClubmeeting + ritje 2012 ?

Nieuws:

 

Auteur Topic: Najaars-KatanaClubmeeting + ritje 2012 ?  (gelezen 18354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
24 sep 2012, 22:29
Nu het weer eerder donker wordt, de gemiddelde temperatuur begint te zakken en het ook nog 'ns lekker gaat stormen, krijg je natuurlijk meteen zin om lekker een stukje met je Kataan te gaan toeren.. (not..!  >:()
Okee.. wellicht ziet het er momenteel effe niet zo aantrekkelijk uit  :-X, maar met een beetje mazzel krijgen we in oktober nog een paar mooie daagjes.. En Als dat inderdaad zo zal zijn, zou het natuurlijk mooi zijn om daar middels een meeting + ritje optimaal van te genieten, toch?

Om dat voor elkaar te kunnen krijgen moeten we nu alvast wat met datums gaan gooien anders zijn we sowieso al te laat..
Idee is om meerdere data te reserveren voor een mogelijke meeting om dan tot kort vantevoren (1 dag ofzo) te kunnen beslissen of het weer voldoende acceptabel is om e.e.a. door te laten gaan.. Want "doorrijder" of niet, in een herfststorm een toerrit van zo'n 150km doen daar wordt niemand blij van.. Bovendien is een evt. BBQ in de stromende regen ook niet zo aantrekkelijk..
Dus, wordt een datum toch gecancelled, dan schuift de meeting-dag automatisch door naar de volgende datum.

Anyway.. Na snel op weer.nl gespiekt te hebben, en ervan uitgaande dat een zondag de meest beschikbare dag is voor de meesten, kom ik uit op:
[1e optie] 7 okt. (vooralsnog goed weer..)
[2e optie] 14 okt. (nog geen voorspelling)
[3e optie] 21 okt. (nog geen voorspelling)

Nu zal lang niet iedereen op iedere datum kunnen (kan zelf de 14e niet..), maar dat hou je toch altijd..  :-\

Waaro? Dat moet inderdaad nog bepaald worden. Ligt aan of er iemand -liefst enigzins centraal in NL- z'n casa tijdelijk wil inruimen tot meetingplek. Een nader uit/op te zoeken toerrit zal daar dan gaan starten (en evt. ook weer eindigen).
Maar gewoon op een openbare plek (parkeerterrein/tankstation ofwatdanook) afspreken en dan na een ritje ergens anders weer finishen voor een warme versnapering, kan ook prima natuurlijk.

Om een beetje een idee te krijgen of dit plannetje gaat lukken graag aangeven of je van de partij wilt zijn (en je tenminste op 1 van de voorgestelde dagen kunt natuurlijk!) En of je meteen al een voorstel hebt voor een bepaalde rit of meeting-plek.

Dus.. vooralsnog mikken op 7 okt.
En.. begintijd maar zo rond 12.00h houden denk ik.

« Laatst bewerkt op: 24 sep 2012, 22:42 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
25 sep 2012, 11:43
count me in!  8)

Heb nog amper gereden, en ik kan alle 3 de datums.
Ik kan eventueel ook even kijken of ik in Noord Holland nog een leuke route kan vinden? Ik weet dat het niet supercentraal in NL ligt...
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
25 sep 2012, 11:58
Kom zelf redelijk uit het oosten, dus als het een beetje gunstig is en ik kan (ovb vw gezinssituatie), dan zal ik er zeker zijn. Alleen niet op de Kat, mag de 1400 ook? :-\
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • **
25 sep 2012, 21:05
Meeting plek in centraal Nederland heb ik in de aanbieding  ;)
Koffie/thee/bbq/camping geen probleem, rijdende Kat is wel een probleem  :-[
(eerst effe een 4x4 container aan het turbo-dieselen krijgen...)

Stefan

  • *****
25 sep 2012, 22:23
..of ik in Noord Holland nog een leuke route kan vinden? Ik weet dat het niet supercentraal in NL ligt...

N-H is niet supercentraal, maar best te doen in vergelijking met Friesland..  :P
maargoed, het idee is gewoon dat de plek een beetje aan te rijden is.. het hoeft wat mij betreft dus niet perse provincie Utrecht te zijn..

Kom zelf redelijk uit het oosten, dus als het een beetje gunstig is en ik kan (ovb vw gezinssituatie), dan zal ik er zeker zijn. Alleen niet op de Kat, mag de 1400 ook? :-\
hmm..  :-\ is 1400 voorzien van KatanaClub-sticker? [whip] [devil]
ach, ik parkeer m'n EFE nu ook al wat jaartjes tussen de Katana's op de diverse meetings/treffens, dus kan er moeilijk nu iemand anders op aanspreken..  ::)
maar het moet uiteraard wel een Katana-feestje blijven (dus graag een evt. Honda Pacific Coast ergens achter een schutting parkeren..  :D )

Meeting plek in centraal Nederland heb ik in de aanbieding  ;)
..

kijk, da's mooi..  :) nu nog even uitvechten met Peterrr wat het def. gaat worden..  ;)
(we hebben nog even de tijd)..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
26 sep 2012, 15:56
Top, zal in ieder geval wel mijn T-shirtje aan trekken dan... [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
27 sep 2012, 00:23
Yep, doe mee  [tu]
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
27 sep 2012, 20:10
Denk dat Stefan zijn locatie het meest gunstige is, dus we zullen geen strijd hebben om de locatie denk ik.
Dus naar Stefan toe rijden dan? dat is ook wel een leuk buurtje om rond te rijden. [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • **
27 sep 2012, 21:17
Kom zelf redelijk uit het oosten

Alles achter Apeldoorn IS het oosten  ;)

dat is ook wel een leuk buurtje om rond te rijden. [tu]

Rondje Veluwe is goed te doen... (lekker rustig op zondag  [devil])

Maarruh, koffie/thee, ritje, bbq, zoiets?

Stefan



  • *****
28 sep 2012, 00:33
Dus naar Stefan toe rijden dan? dat is ook wel een leuk buurtje om rond te rijden. [tu]

lijkt me prima..  :) ritje moet dan nog even gevonden/verzonnen worden, maar dat gaat zeker lukken..

(lekker rustig op zondag  [devil])

dan niet meer..  [devil]

Maarruh, koffie/thee, ritje, bbq, zoiets?

idd als planning voor de 7e weer zoiets:
- 12.00h ontvangst met koffie/thee (koekje bij?  ;D)..
- dan aftaaien voor een ritje..
- pauze/stop onderweg voor een broodje o.i.d...
- vervolg rit..
- terug op verzamelplek voor BBQ (of kop snert met brood / pannekoek / whatever)

msschn een beetje te koud voor een BBQ?  :-\ ..al ligt dat er natuurlijk aan hoe hoog je 'm opstookt..  ;D
(Stefan, kosten van de versnaperingen uiteraard effe bijhouden, dan kunnen we dat weer meteen afhandelen..)

adres van meetingplek 1-2 dgn voor de meeting op forum posten zodat ook evt. nieuwkomers weten "where it's at"..

en.. het weer in de gaten houden..  :-\ zoals voorgesteld afblazen bij slecht weer* en dan opschuiven naar een week later.. ( * = continu regen, erg koud of erg veel wind.. bij af en toe een motregentje is het wellicht nog te doen..)
definitieve doorgang uiterlijk 1 dag vantevoren in overleg op het forum (dit topic) vast te stellen..

                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
1 okt 2012, 18:49
right.. heb ondertussen even naar een route gezocht voor het ritje.. ik zit eraan te denken om dit keer naar de oostelijke kant uit te wijken, en heb voorlopig iets gevonden dat mogelijk als basis kan dienen voor de def. rit..
deze is echter nog wat aan de lange kant (180km) dus daar moet nog wat uit geknipt worden.. moet ook nog effe nagelopen met streetview of de route sowieso wel te pruimen is..


View Larger Map

verder blijft het natuurlijk afwachten wat het weer gaat doen..  :-\
vooralsnog lijkt de voorspelling redelijk..
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
5 okt 2012, 00:49
Punt Q is langs mijn huis!
Weet daar uiteraard leuke wegen.
Afhankelijk van de aantal personen zou je ook bij mij kunnen afspreken.
Denk dus even hard op... :-X
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
5 okt 2012, 02:32
pfff.. hard zitten puzzelen aan die route om er wat km's af te knabbelen en de rechte/saaie stukken eruit te knippen.. maar dat viel nog niet mee, want om naar de leuke stukken te komen is er vaak maar 1 rechte weg..  :(

anyway.. lengte is nu 168km..


View Larger Map
Punt Q is langs mijn huis!
Weet daar uiteraard leuke wegen.

en daar kom je nu pas mee..!?  [lecture]  :P
anders tuffen we daaro ter plekke wel achter jou aan en pikken de route dan later weer op (als de gps-en daarvan tenminste niet van slag raken..  :-X)
evt. anders zelf effe je favo-stuurweggetjes in de route plakken.. heb het gps-bestand in .itn (Tomtom) en .kml (Google earth e.v.a.) bijgesloten..

Afhankelijk van de aantal personen zou je ook bij mij kunnen afspreken.
Denk dus even hard op... :-X

euh.. ik hoor dat de locatie voor de voorjaars-KatClubmeeting nog niet vergeven is..   [winky]

goed.. de weersvoorspelling voor zo. is wonderwel nog steeds goed (vr. en za. wel regen), maar je weet het maar nooit.. dusss.. forum in de peiling houden w.b. def. beslissing..

« Laatst bewerkt op: 6 okt 2012, 02:00 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *
5 okt 2012, 09:40
Ziet er goed uit! Ik heb een rijdende motor in bruikleen (iig wel een Suzuki lol)..dus als het weer goed blijft ben ik er wss bij! Kijk zaterdag nog even mee opt forum naar de laatste conclusie en weer.

  • ****
5 okt 2012, 17:10
Gaat mij boven de pet. [yes]
Maar route zit er prima uit zo... [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190