Katana GS 650 G.

Nieuws:

 

Auteur Topic: Katana GS 650 G.  (gelezen 9521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *
19 okt 2011, 19:51
 ;D
Blok gekocht bij Woesthof.

  • *
19 okt 2011, 19:52
Blok dichtmaken om naar de straler te gaan.

  • *
19 okt 2011, 19:55
Blok in gestraalde toestand en gereed om gespoten te worden.

  • *
19 okt 2011, 19:58
 ;D Onderblok antraciet gespoten.

  • *
19 okt 2011, 19:59
 :) Cilinders hittebestendig zwart gespoten en daana met hittebestendige lak afgemaakt.
Kleppendeksel met radiatorlak gespoten.
Carterdeksels en kleppendeksel voorzien van RVS boutjes voor de looks. ;D
« Laatst bewerkt op: 19 okt 2011, 20:06 door katanamax »

  • *
19 okt 2011, 20:14
 :D Frame klaar voor de straler. Intussen wat verstevigingen aangebracht en een plaats voor de accu gemaakt. Ook de elektriek krijgt een andere plaats, zodat de bedrading zo min mogelijk in zicht zit.

  • *
19 okt 2011, 20:17
 ;D Frame en cardanhuis terug van straler/spuiter.
Frame is gestraald, in de primer gezet en zwart gespoten, zo ook het cardanhuis.
Voordat blok in het frame gaat, nog even de ophangbrackets van het motorblok van RVS maken, zo ook de boutpennen.
« Laatst bewerkt op: 19 okt 2011, 20:23 door katanamax »

  • *****
19 okt 2011, 21:30
kijknou..! :o daar is een hoop werk verzet..  :)

ik zat zelf naar m'n EFE-blok te kijken hoe ik die schoon ga krijgen, maar laten stralen lijkt -zo te zien- de beste manier..
kostatnou en waaro?  ;D
                                        .. . . .  .  .   .

  • *
10 nov 2011, 20:31
 8) Blok laten stralen en frame laten stralen, primer erop en zwart gelakt: €130,=
in Venray bij Straalbedrijf E.Hendriks. Ook Coating Plus in Schaijk is een goede optie. :)
Blok moet wel schoon van olie en zand zijn,anders word straalgrid (te) vuil werd mij medegedeeld.

  • *
10 nov 2011, 20:44
RVS brackets gemaakt.  8)

  • *
10 nov 2011, 20:49
Tevens powerfilters gekocht en de brackets parelgestraald. ;D

  • *
10 nov 2011, 20:54
Plaats zoeken voor de electronica. Probeer zoveel mogelijk draden en kabels uit zicht te houden.
« Laatst bewerkt op: 10 nov 2011, 20:56 door katanamax »

  • *****
12 nov 2011, 20:38
wow.. mooi spul in rvs!  8) (hopelijk wel in een beetje behoorlijke plaatdikte? rvs is "slapper" dan gewoon mild/"constructie" staal..)

8) Blok laten stralen en frame laten stralen, primer erop en zwart gelakt: €130,=
in Venray bij Straalbedrijf E.Hendriks. Ook Coating Plus in Schaijk is een goede optie. :)
Blok moet wel schoon van olie en zand zijn,anders word straalgrid (te) vuil werd mij medegedeeld.
dat is erg goedkoop.. maar een blok zou ik juist ook laten stralen om de olie/zand/vuil-aankoek er af te krijgen..  :-\

Tevens powerfilters gekocht..
hmmm.. de naam van die (Emgo?) filters suggereert iets dat ze niet waarmaken..  :-X met losse filters moet je sowieso je carburatie aanpassen (iig grotere sproeier) maar mocht de "power" dan toch nog tegenvallen dan filters zoeken van K&N of Pipercross/ RamAir o.i.d... wel weer duurder..  :-\
                                        .. . . .  .  .   .

  • *
18 nov 2011, 12:54
 ;D De filters zijn van Louis.de.
Donorblok blijkt contactpunten te hebben, origineel blok heeft magneetcontact voor ontsteking.
Kan ik de bobines op donorblok aansluiten zonder problemen? ???

  • *****
18 nov 2011, 21:23
;D De filters zijn van Louis.de.
aha.. maarja, da's ook maar een dozenschuiver en maakt zelf niks.. maargoed, ik hoop dat ik het mis heb w.b. de filters..

Donorblok blijkt contactpunten te hebben, origineel blok heeft magneetcontact voor ontsteking.
Kan ik de bobines op donorblok aansluiten zonder problemen? ???
vlgs mij zijn bobines van japanse (oudere) viercyclinders allemaal zo'n beetje hetzelfde.. wellicht zit er echter hierin toch nog wat klein verschil tussen deze 650-modellen.. (onderdelen checken op vergelijkbaarheid door d.m.v. onderdeelnmmrs op microfiche-sites als www.alpha-sports.com, www.cmsnl.com etc.. )

maargoed, zoals ik hier al heb aangegeven, is het ontstekingsspul vlgs mij prima over te zetten.. (andere 650Kat-piloten, graag corrigeren als ik er naast zit!) ..het lijkt me sowieso het makkelijkste om gewoon je complete bestaande Kat-onsteking te gebruiken op je donorblok..(dus contactpunten+vervroeger eraf, en Kat-spul erop..)
                                        .. . . .  .  .   .