Spike's GSX1100ES

Nieuws:

 

Auteur Topic: Spike's GSX1100ES  (gelezen 14697 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
29 apr 2015, 19:47
..
En hij wil een gefighterde GSX-R (inmiddels met koplamp, nieuwe banden en zwart voorwiel) inruilen met aardige bijbetaling.
Aangezien het wel een ding voor mij is en ik nog genoeg luchtkoelers heb staan, is het bod toch wel aantrekkelijk...

Hmmm.. Is je jongste dochter het daar wel mee eens? [lecture] Een kofferset op een streetfighter lijkt me verder ook niet zo geslaagd.. 
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
30 apr 2015, 11:55
I know... :'(
Maar wil er een beetje toerfiets van maken, met Bandit-kuip er op.
Modernere ES zeg maar.  ;)
Zoals deze oude van mij. Mis 'm nog steeds. Smaak, twisten, etc... :-X
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
30 apr 2015, 21:57
Zoals deze oude van mij. Mis 'm nog steeds. Smaak, twisten, etc... :-X

Heee.. Die heb ik laatst op proboards-OSS gezien ergens..
Een onwaarschijnlijke combinatie kuip en fiets, maar op de 1 of andere manier bijzonder fraai..  [yes]
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
1 mei 2015, 11:14
Kijk, toch weer iemand met smaak... ;)
Beetje Rivella zeg maar. ;D

Klopt, is van iemand uit Apeldoorn.
"Vage kennis" met een vervelende soort reuma.
Kon niet meer op zijn GSX-R rijden en heeft daarna een XJR geprobeerd, was het ook niet.
Toen zag hij deze en qua houding echt perfect.
Dus mooi dat ie nu weer kan rijden (met grijns van oor tot oor).
Bouw ik wel weer een ander...  [tu]
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2015, 11:17 door Spike »
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
28 mei 2015, 11:14
Resultaat tot nu toe...

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
28 mei 2015, 14:47
Ha.. Zoek de verschillen..  ;D  Strak werk weer..  [yes]

Hmm.. Bandit kuipje lijkt ietsje verder naar voren te zijn geplaatst?
En die enkelzijdige achterbrug zat er al in?

Nu nog een kofferset..  :P
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
29 mei 2015, 11:00
Klopt, zit op de originele punten vast.
Waarom moeilijk doen als het...
Net als de brug, die zat er al in. Alleen fatsoenlijke dogbones gemaakt en meteen wat hoger.
En koffers ben ik al mee bezig. [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190