Spike's Katana

Nieuws:

 

Auteur Topic: Spike's Katana  (gelezen 26652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
7 dec 2011, 21:39
Deze Kat zal voor sommigen geen onbekende zijn. Het is/was de Spirit of Man. Het frame heb ik verder aangepast, verlengde brug en het kuipwerk is IMHO mooier in lijn gezet.
WP vering (voorloper Roma) staat klaar om gemonteerd te worden en zal waarschijnlijk voorzien worden van 1000K1 wielen aangezien de PVM-velgen die ik er voor heb wat aan de smalle kant zijn (5").
Daarnaast wordt deze winter het blok gebouwd. GSX-R1127, opgeboord naar 1216 (Wiseco), 750 DOT-head, Yoshimura nokkenassen, dubbel oliekoelsysteem en nog wat leuk spul.

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
7 dec 2011, 21:40
Zo, maar weer eens uit het stof getrokken.
Recentelijk de WP voorvork en achterveer laten reviseren.
Zou er een andere stuurpin in moeten zetten, maar kwam er via OSS achter dat er speciale lagers zijn waardoor dit niet nodig was. Door dit lager paste het 1 op 1. Verder van het weekend een Busa voorwiel op de kop getikt. Past mooi bij het aangepaste Busa wiel dat ik van Wim had overgenomen. Daarnaast kwamen vandaag mijn Beringer schijven binnen. Kon dus niet wachten...



"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
7 dec 2011, 21:41
Busa achterwiel. Ga ik nog wisselen met de GSX-R1000 wielen uit de 7/11W. Passen IMHO qua vorm beter bij de Kat. Maten zijn gelijk, dus komt mooi uit...

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
7 dec 2011, 21:42
De Beringer schijven. Hele verzameling zo; WP voorvork, Busa wiel, GSX-R1000 as, Busa bus, TL schijven...  ??? Maar past perfect en daar gaat het om... ;D



"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
7 dec 2011, 21:43
En nog even een totaal plaatje... :P

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
8 dec 2011, 00:21
wow.. mooi blingspul hoor.. 8)
die Beringer remschijven heb ik nooit erg mooi gevonden maar op ik dit geheel past het plotseling wel goed..

mooie WP-schokdempert ook.. (hi- en low-speed demping instelbaar?)
die tokico-klauwen zijn trws beroerd om te ontluchten.. als 't je wel lukt zijn 't fantastische knijpers, maar anders..  :-X (iemand nog een setje kopen trws?  ;D)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
8 dec 2011, 15:18
Thanks.
Yep, volledig instelbaar. ;D
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ***
1 jan 2012, 13:48
He Arnoud

die tokico-klauwen zijn trws beroerd om te ontluchten.. als 't je wel lukt zijn 't fantastische knijpers

Nooit gehoord van druk opbouw
1 nachtje de druk opbouwen , remhandle vastzetten indrukken en met tywrap vastzetten en voila de volgende dag een stevige druk , zoniet even nog 1 of 2 nachten herhalen  , hierna geweldige


  • *****
2 jan 2012, 00:07
Nooit gehoord van druk opbouw
1 nachtje de druk opbouwen , remhandle vastzetten indrukken en met tywrap vastzetten en voila de volgende dag een stevige druk , zoniet even nog 1 of 2 nachten herhalen  , hierna geweldige

de tiewrap-truc ken ik natuurlijk ook..  ::) maar het duurt hooguit 1 dag (of enkele uurtjes stevig rijden) voordat de oude sponzigheid weer terug is..
een aantal dagen achtereen blijven "tiewrappen" heb ik echter nog niet geprobeerd..  maar dat klinkt als toch het proberen waard..  ;) (heb al zoveel andere "methodes" geprobeerd..  :-X)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
2 jan 2012, 20:56
Nog wel even tussendoor ontluchten voor een strak resultaat en natuurlijk staalomvlochten remleidingen.

  • ****
17 jul 2012, 09:28
Na heeeeeeeeel lang zoeken, eindelijk een WP-spatbord gevonden die op deze vork past. Weer een stukje thema. ;D



Ziet er trouwens naar uit dat ik het turbo-blok in de Kat ga hangen...
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
17 jul 2012, 18:32
nice..  8)

Weer een stukje thema. ;D

thema? ..welk thema?  ???
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
17 jul 2012, 23:02
.... Carbon-Kat ;)

  • *****
18 jul 2012, 18:10
Ik had bij een duitse katanameeting een keer een Deen gesproken die had een carbon kat bij zich,

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
18 jul 2012, 21:40
Ooooeeeehhh ..... waar is die "like" knop hier op 't forum??  8)