Spike's Katana

Nieuws:

 

Auteur Topic: Spike's Katana  (gelezen 26659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
12 feb 2013, 17:00
..maar hebben volgens mij geen functie meer gezien de mono-shock?

..hebben geen functie al zaten de twin shocks er nog op m.i... behalve dan voor de "looks"..  ::)
maargoed.. ik heb ze ook -ronde pijpjes i.p.v. plaatjes, that is- op m'n GSX/Kat-frame (zelfs opnieuw ingelast!) maar eigenlijk alleen omdat 't er goed uit ziet..   :-[
maar discussies over nut/functie bepaalde frameverstevigingen is als een topic over motorolie openen..  [knife]  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
13 feb 2013, 10:35
Heb je helemaal gelijk aan. Hebben we het al vaker over gehad.
Gezien de looks kan het zijn dat ik ze inderdaad nog ga vervangen.
Heb nog steeds je tekening van de buisjes, dus... [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
13 feb 2013, 10:35
Na heeeeeel lang zoeken eindelijk een mooie teller voor de Kat kunnen vinden.
Kwam deze 2e handse toevallig tegen afgelopen weekend, kende het merk niet eens.
Is een toerenteller met ingebouwde KM-teller. Zit ook een kwart-mijl en een gewone timer op. Verlichting is in te stellen en ook de kleur van de naald veranderd in combi met de shift-light.

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
13 feb 2013, 17:22
Ik neem aan dat het een electronische snelheidsmeter is? en waar haalt hij zijn snelheids signaal vandaan dan?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
14 feb 2013, 15:20
Yep, van een bijgeleverde sensor. Werkt met een magneetje in 1 van de remschijf-bouten...
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • **
14 feb 2013, 18:34
Mooi klokkie  8)
Beetje prijzig nieuw...  :o

Stefan

  • *****
14 feb 2013, 19:13
Yep, van een bijgeleverde sensor. Werkt met een magneetje in 1 van de remschijf-bouten...

dat is mooi makkelijk, ik heb ze ook wel eens bij het voorste tandwiel gezien, wat ik overigens niet helemaal handig vind, bij het voorwiel lijkt me een goeie plek.
Ik ga dat ff onthouden voor mn eigen projectje... ;)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
2 mei 2013, 14:16
Geen grote update helaas, maar wel de deksel binnen die Proffie (Sander) voor mij heeft aangepast voor het turbo-blok...

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
2 mei 2013, 23:24
Geen grote update helaas..

ach.. vele kleine update-jes malen 1 grote..  ;)

deksel ziet er gelikt uit..   8)  maar waarom twee pijpjes/aansluitingen erop? is eentje niet ruim voldoende voor de carterventilatie?
..symmetrie?  ;D
..of is 1 ervan een "oil return feed" van de turbo ofzo? sorry.. weet nix van turbo's..   
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
3 mei 2013, 16:52
Bijna goed... [tu]
1 is voor carterontluchting en de ander is return van de olie-catchtank.
Door de 1216 en turbo heb ik aardig wat blow-by en dat zorgt dus voor aardig wat extra druk in het blok.
Zijdeksel heeft dus een ontluchting en samen met die van de kop komen ze uit op een catchtank.
De retour gaat dan weer naar de andere aansluiting op de deksel om de cirkel weer rond te maken... ;)
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
12 sep 2014, 15:50
Eindelijk weer een kleine update.
Boven verwachting een set carbon Dymag's kunnen scoren.
Vraag alleen is of ik het strax passend ga krijgen qua schijven, etc... :-\





"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ***
12 sep 2014, 19:46
Mooie shizzle  [tu]
Katana ni rei

  • ****
12 sep 2014, 20:53
Sooo, dat zijn wel zeer aparte wielen. Mooi hoor!
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
12 sep 2014, 23:38
Eindelijk weer een kleine update.

Dat zal idd 'ns tijd worden..  [lecture]  :P

Vraag alleen is of ik het strax passend ga krijgen qua schijven, etc... :-\

Natuurlijk.. Alles is passend te maken.. Gewoon even wat pasbusjes draaien op je Emco..

Btw.. Supermooie wieltjes  8), maar er is wel wat veel lood op de wielen geplakt imho, vooral in verhouding tot het geringe gewicht van de wielen zelf.. Hopelijk zit de onbalans voornl. in de banden..  :-\
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
14 sep 2014, 01:35
Waarschijnlijk wel, want die zijn niet echt geweldig.
En ach, is toch een showfiets... [tu]
« Laatst bewerkt op: 15 sep 2014, 12:52 door Spike »
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190