GSX1135S

Nieuws:

 

Auteur Topic: GSX1135S  (gelezen 20143 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
22 mei 2020, 13:52
ai..... beterschap! hopelijk genees je snel!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
22 mei 2020, 15:09
Damn.. Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?  :(
Op 2 plaatsen gebroken zowaar (bovenarm en hand?)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
25 mei 2020, 10:24
Bedankt heren!

@Arnout: in totaal 6 breuken. Alles in de onderarm.
Hopelijk over 2 weken al een brace...
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
25 mei 2020, 19:36
@Arnout: in totaal 6 breuken. Alles in de onderarm.

Tjee.. Overdrijven is ook een vak..  :P De foto's zijn een beetje blurry, maar nu zie ik idd scheuren op plaatsen waar ze niet horen.
(Schone) botbreuken genezen doorgaans gelukkig relatief snel en volledig. Dus ik hoop w.d.b. dat er verder geen (pols?)gewrichten/pezen zijn beschadigd, want daar heb je meestal veel langer ellende van..
Hoedanook een PITA, want met 1 arm kun je verrassend weinig doen. En aankleden, wassen, etc wordt opeens een hele opgaaf..

Maar.. De vraag die wrs op ieders lippen brandt: "Hoe 's 't eigenlijk gebeurd?"  ???
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
25 mei 2020, 21:45
Iets met een huisdier  ;D

  • ****
26 mei 2020, 15:27
Klopt, over de hond gestruikeld.
Dus het was of de hond pletten en ik zelf schade oplopen.
Voor het laatste gekozen... [yes]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
26 mei 2020, 20:04
Zo zie je maar weer, honden zijn gevaarlijke beesten..   :-X
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
16 dec 2020, 10:09
Oude kapotte teller leeg gehaald en er een digitale ingezet.







"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
16 dec 2020, 10:11
Rest inmiddels bij de zadelmaker neergezet.



"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
16 dec 2020, 10:12
En bodywork onderweg naar de spuiter...

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
16 dec 2020, 20:24
Ha.. weer fijn aan de knutsel met de herstelde arm zo te zien.  [tu]

Ik zie dat je letterlijk een "shortcut" hebt genomen bij het verwijderen van de gefelste rand van het Katana tellerkastje.. :-\ De nieuwe rand ziet er desondanks (of juist daardoor?) uiterst strak uit.
Met een ronde teller in het midden is er aan weerszijden nog plek om daar de diverse controlelampjes terug te plaatsen. Nu het glas is verwijderd zou je daar naast die warnings lights natuurlijk ook diverse schakelaars/drukknoppen kunnen plaatsen, en daarmee de knoppenwinkel op de stuurhelften wat kunnen uitdunnen?
(Een grootlichtschakelaa r niet onder duimbereik hebben blijkt echter in de praktijk niet zo'n handige keuze..  :-X)

Verders qua spuitwerk neem ik aan dat je bij het afleveren van het plaatspul ook een fraai ontwerpje aan de spuiter hebt meegegeven?
Kunnen we daarvan al een aanblik krijgen [winky] of moet het nog even een verrasing blijven?
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
17 dec 2020, 09:11
Helaas was het noodzakelijk de rand te verwijderen aangezien deze voor meer dan de helft gesneuveld was. Net als een deel van het binnenwerk. Niet meer te redden, dus vandaar voor deze oplossing gegaan. Moet sowieso een digitale teller zijn aangezien ik geen KM-aandrijving meer heb. Deze teller heeft alles er al in zitten. China-produktje. Maar inderdaad nog genoeg ruimte om er evt. wat bij te zetten.

Armpie gaat gelukkig wat beter, al mis ik best wat kracht en blijft het gevoelig.
Maar door deze training te blijven doen zal het vast snel beter worden...  ;)
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
17 dec 2020, 09:17
Snel photoshopje, maar zoiets moet het worden.
Kontje en voorspatbord carbon in de blanke lak en de rest wit.
Bestickering rood.
Zadel zwart met zwarte stiksels.
Alles clean dus.

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
17 dec 2020, 20:47
Nice..!  8) Alsof 'ie al klaar staat om op weg te rijden.
Witte lak is net even weer een frisse draai aan het bekende verschijningsbeeld. Elegant en strak.
De spuiter mag trws wel vlot de witte lak gaan inkopen, want roomblanke lak is nl. ondertussen alweer jaren verboden..  :-X

Om alvast over verdere details te gaan zeuren: (geshopte?) uitlaatbochten/collector hangt wel laag onder het blok. Vooral in combi met de korte voorkant. Hopelijk geen stoepjes in gebruikelijke route's?

W.b. je linker(?)arm lijkt rijden op een GSX1100 an sich al een probaat middel om aan te sterken gezien de doorgaans wat zwaardere koppelingsbediengin g ervan. Maar wellicht is dat nu juist nog een probleem?

                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
21 dec 2020, 09:00
Dit is maar een phototshopje.
In het echte zit de uitlaat een stuk beter.

Bediening van de koppeling valt gelukkig mee.
Het is vooral de klappen door het stuur die de problemen geven.
Slaat door de arm/spieren heen.
Heb gewoon wat extra oefening nodig.  ;)
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190