'83 Katana

Nieuws:

 

Auteur Topic: '83 Katana  (gelezen 2533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
9 nov 2020, 15:06


We waren er gisteren op tijd bij gelukkig.
Zit een hoop werk aan, waaronder een klein beetje schade.
Maar goede basis om er iets leuks van te maken.
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
9 nov 2020, 18:53
Gescoord op Marktplaats/eBay?
De meest belangrijke delen lijken erop en eraan te zitten, dus idd prima basis voor een nieuw project.  :)
Blok ook OK?
Schade zit wrs aan de linkerkant?
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
9 nov 2020, 19:14
Goeie vondst!  ;D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
10 nov 2020, 09:08
Gescoord op Marktplaats/eBay?
De meest belangrijke delen lijken erop en eraan te zitten, dus idd prima basis voor een nieuw project.  :)
Blok ook OK?
Schade zit wrs aan de linkerkant?

Ja, aan de linkerkant.
Deuk in de tank en ribjes afgebroken van de linker kap.
En aan de punt nog wat schade.
Maar zijn prima te herstellen.
Verder start en loopt ie, al zit er wel een tik in.
Loopt ie een paar seconden dan is het weg.
Ik vermoed een klepgeleider.

We zien tegen die tijd wel wat we doen.
Blok los of weer een EF of GSXR/F.
Achterwiel is een 4,5" van een GSXR en is netjes gedaan.
Voorpartij is ook wat aangepast en er zit een koeler op.
Zelfs een spoiler voor de optimale luchtstroom  8)
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190