Katana Naked

Nieuws:

 

Auteur Topic: Katana Naked  (gelezen 22152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • **
6 apr 2012, 10:35


euh.. ik zou nog effe niks gaan buigen of verzagen ofzo.. want bij de aanblik van de foto van de uitlaat had ik meteen zoiets van "dit klopt zo niet"..  :-\

Kweenie? Als het een Vance&Hines side-winder is, klopt het toch aardig  ;D

Lijkt me ook dat ze onder het blok moeten samen komen.
Maar welk merk uitlaat is het?

Stefan

  • *
8 apr 2012, 22:01
Bedankt voor de reacties  :)

Merk moet ik nog even checken, weer vergeten haha  ::)
Vanmiddag weer aan de slag gegaan, en de uitlaat er bijna helemaal onder gekregen. Pijp 4 paste nog niet met demper-blok,en dan de rest er wel goed in.. net of ze niet allemaal de goeie vorm hebben.

Blokbout niet meer gevonden. Ben te vaak verhuisd :P
 :-X

Maar sidepipes lijken me nog steeds leuk, alleen beter eerst de uitlaat er gewoon zo onder krijgen. Geldpotje is ook even leeg, dus niet teveel willen!

verder de koplamp contactslot en voetsteunen (slagschepen) er weer op gemonteerd, en toen een rondje gereden!Hem tot in zn 3 doorgeschakeld maar loopt nog niet helemaal super, trekt hem hakkerig weg en heeft niet de hele tijd power.. dus maar niet teveel belast en eerst de boel checken met de benzine enzow. (zelf vacuum erop gezet en slangetje dichtgeknepen houden.)
Toerenteller does'nt work, dus dat fixen en dan de ontsteking bekijken!



  • *****
9 apr 2012, 10:15
En als je rijd met de benzinekraan op de pri stand? dan moet hij voldoende brandstof krijgen omdat het de hele tijd gewoon doorloopt, en de vlotternaalden sluiten de toevoer wel af als het nivo in de vlotterbakkies hoog genoeg is.

en je toerenteller is mechanisch als het goed is, kan zijn dat hij niet zit aangesloten (volgens mij heb ik dat nog los gehad ::))
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • **
9 apr 2012, 22:53
Brommer
Wat eventueel kan helpen (voor het aanslaan van de motor) bougies er uit benzine in de bougie gaten spuiten bougies er weer in en starten met b.v.hulp van een auto accu,voor goede spanning, gebruik zelf pilot start en dan ook bij het luchtfilter spuiten.Als het een benzine kwestie is slaat de motor even aan.Dan kun je aannemen dat het een benzine kwestie is.Door de toeren welke je even maakt krijg je even een grotere onderdruk in de aanzuig buizen waardoor de gasschuifen (los) komen.
sukses.

  • *
13 apr 2012, 18:15
Bedankt voor jullie reacties!
Gistermiddag zat het weer mee en bleef het droog, ik heb toen de uitlaat-puzzel in elkaar gekregen: (eindelijk!)
Stefan, het is een BSM uitlaat trouwens!




Benzine kraantje is kapot



Oh en de toerentellerkabel was helemaal dolgedraaid, maar in het blok beweegt het pinnetje nog goed. Dus ff vervangen en dan is dat ook weer ok!  :)

Arnout dit bedoelde ik met de uitlaatverband.. 'tape' haha  ;D


En de spaakwielen die ik op de kop had getikt:


  • No avatar
  • *
13 apr 2012, 23:03
Ze blinken me tegemoet, makkelijk om je haar in te kammen als je je helm hebt afgezet ::)
Nu nog chrome tank?
Tellerkabel en kraantje heb ik zeker!

  • *****
14 apr 2012, 20:45
..heb toen de uitlaat-puzzel in elkaar gekregen: (eindelijk!)

nice.. wel een aparte aansluit-configuratie trws.. maar het zal idd zo ontworpen zijn..

Arnout dit bedoelde ik met de uitlaatverband.. 'tape' haha  ;D

aha.. met "insulting rap" wordt het zo goed als zeker een bad cafe racer..  :D
                                        .. . . .  .  .   .

  • *
16 apr 2012, 18:40
Ze blinken me tegemoet, makkelijk om je haar in te kammen als je je helm hebt afgezet ::)
Nu nog chrome tank?
Tellerkabel en kraantje heb ik zeker!
Haha niet teveel chroom, dat is zo confronterend  :P
Oke fijn dat je dat in ieder geval hebt liggen! :)

@Arnout: Ja echt hè, vond ik er wel bij horen. Spul al een jaar in de kast liggen intussen haha  ::)

  • No avatar
  • ***
16 apr 2012, 19:17
Verband in een emmer water leggen(doordrenken met water),wrapt makkelijker en handschoenen aandoen! wil nogal jeuken dat spul.

Vanaf de rol per voorpijp aanbrengen werkt het beste...dus niet bop maat maken vooraf....

















  • *****
17 apr 2012, 17:46
Vanaf de rol per voorpijp aanbrengen werkt het beste...dus niet bop maat maken vooraf....

hoe moet je dat verband trws vast zetten? ijzerdraad? vastnaaien? vastknopen met mastworp?
wordt 'ie ook niet snel smerig? ik bedoel, hoe kan je dat spul schoonmaken? ..loshalen en in de wasmaschine doen?  :D
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • ***
19 apr 2012, 20:36
slangklemmen,binddraad,rvs tie-wraps....enz.
wassen,was m'n motoren niet!... ;D

  • **
21 apr 2012, 12:58

Stefan, het is een BSM uitlaat trouwens!


Dacht ik al, die kunnen een redelijke puzzel zijn ja  ;D
Ik heb de pijpen maar aan de collector gelast...



Stefan

  • *
30 apr 2012, 12:46
@hans bedankt voor de tip!
De wrapping laat ik voorlopig nog in de verpakking, uitlaat ziet er netjes uit zo en ga nog even zien waar ik het erom wil doen.. want op t spruitstuk bij het blok vind ik het eigenlijk weer zonde om dat shiny chroom te bedekken :P

Demper vastgemaakt, gewoon direct aan het frame, kwam mooi uit dus scheelde gedonder met beugeltjes! Een van de pijpen is een beetje losgetrilt bij het testrijden, dus nog ff bekijken.

Beetje jammer vind ik dat hij nu geen herrie meer maakt.. echt een hele degelijke demper. :(boring.. maargoed. kan altijd nog wat aan gedaan worden  ;D

Spulletjes van Hverkerk erop gezet waaronder t benzinekraantje, dat wel naar behoren werkt!

Morgen gooi ik hem in de verzekering en dan kan er gereden, getest en afgemaakt worden! yeay

  • *
16 mei 2012, 12:59
Nou een paar dagen van de motor kunnen genieten! Reed als een zonnetje, en het geluid van de demper is toch wel lekker  ;D

Vorige week in de stortregen op de snelweg, voelde ik hem afzakken.. maar dacht neeee dat is de wind! (hoe hou je jezelf voor de gek xD )  ::) even later stond ik stil op de vluchtstrook.
Stond nog niet stil of er stopte al een AnwbBusje voor mij, wat een geluk!
Spanningsregelaar had ik al vervangen want hij bleek eerder niet bij te laden, nu zat er geen compressie meer op de tweede cillinder!

Van Hverkerk een GS550 blok kunnen overnemen, erg fijn!
Die komt eronder, zodat ik verder kan rijden en mn 'eigen' blok reviseren.
Dat word voor het eerst dus wel zo fijn als er alle tijd voor is  :)




« Laatst bewerkt op: 16 mei 2012, 13:04 door wolfie »

  • *
16 mei 2012, 13:03
Oh, voor de scherpe ogen..mn voorspatbord moet ik even helemaal opnieuw schuren en spuiten, want de verf is opstandig!  :-\

Dacht hem gewoon wat op te schuren en weer glad te krijgen, maar dat ging niet door zoals je kunt zien  :P