Past dit?

Nieuws:

 

Auteur Topic: Past dit?  (gelezen 3855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • **
22 mei 2013, 15:25
Big boys, big toys.

  • *****
22 mei 2013, 17:38
Ik dacht dat die uitlaatpoorten van de Gixxer, en van de GSX kat andere diameter uitlaatpoorten hadden...
Maar dat weet ik niet 100% zeker ???
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
22 mei 2013, 19:31
Spacing van de bochten is hetzelfde, de steek van de flensbouten niet.
Heb op mn gsx1100esd akrapovic bochten van een gsxr1100 zitten .
Het spul hangt wel behoorlijk laag onder het blok dus wellicht is die van een 750 gixxer precies goed :o
Waarschijnlijk lopen de bochten wel tegen de dwarsbuis van het frame aan...
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
23 mei 2013, 01:17
hee die Bert!

ah.. mooie klassieke sportuitlaat..  [yes]
hangt wrs wel laag onder het blok (zoals eerder gemeld) en de demper is trws niet bepaald gedempt..  [knife] ik had er ooit ook zoeen op m'n GSX.. maar die demper staat nu op de kast..  :D
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
23 mei 2013, 21:47
Hee Arnout!

:-)

Ja, ik heb de kat nog steeds. Die gaat echt niet weg, alhoewel ik er niet zo vaak meer rij. (Ook gezien het weer...)

Ik begrijp dat eea wel passend te maken is. En het laag hangen is niet zo'n probleem toch?

Op de kast?  ???
Big boys, big toys.

  • *****
23 mei 2013, 22:41
Ja, ik heb de kat nog steeds. Die gaat echt niet weg, alhoewel ik er niet zo vaak meer rij.

ach.. desnoods in de woonkamer parkeren als kunstobject, toch?  ;)

Ik begrijp dat eea wel passend te maken is. En het laag hangen is niet zo'n probleem toch?

tja, "alles" is passend te maken natuurlijk, maar GSX-R uitlaten worden vaker op luchtgekoelde GSX-en gebruikt (na wat aanpassingen dus  ;D)..
een laag hangende collector is toch vervelend als je wel 'ns een stoepje op- of af moet rijden (parkeren).. die schraapt dan over de straat en/of de bochten raken ingedeukt..

Op de kast?  ???

= verzamelplek oude onderdelen..  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
24 mei 2013, 16:48
Flink aan zitten buigen, maar de bochten van een GSX-R1100 zitten er bij mij mooi onder...

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ***
24 mei 2013, 21:15
nice mooie bike zo  [tu] [tu] [tu]
Katana1100sz  Katana1100sz

  • **
24 mei 2013, 21:44
Ja zeker mooi. Die uitlaat zit prima
Big boys, big toys.

  • **
28 mei 2013, 15:42
Deze uitlaat is nog te koop. Ik heb reeds een andere gevonden, dus als er nog liefhebbers zijn...
Big boys, big toys.

  • No avatar
  • ***
2 sep 2013, 23:20
Citaat
Flink aan zitten buigen, maar de bochten van een GSX-R1100 zitten er bij mij mooi onder...

Strakke motor, strakke uitlaat.

Blijft de herrie nog een beetje binnen het acceptabele of zijn de buren minder blij :)