Koppakking lek

Nieuws:

 

Auteur Topic: Koppakking lek  (gelezen 5095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • **
11 jul 2021, 17:13
Het is weer dicht. :D

Enige wat nog niet goed is, is de voorrem. Nog een beetje sponzig en de hendel moet ik ver inknijpen. Dus daar moet ik nog even naar kijken.

Ik heb de originele uitlaat weer gemonteerd en de hoofdsproeier grootte iets verlaagd. Rijdt prima en het ziet er beter uit dan de Marving 4-1.

 [tu]


Big boys, big toys.

  • *****
13 jul 2021, 18:51
Het is weer dicht. :D

Ah.. Da's rap gefikst!

Enige wat nog niet goed is, is de voorrem. Nog een beetje sponzig en de hendel moet ik ver inknijpen. Dus daar moet ik nog even naar kijken.

Zelf geen ervaring mee, maar ik vermoed dat de anti-duik-installatie nogal een lastig ding kan zijn w.b. ontluchting van het hele remsysteem? Wellicht daarin de banjobout wat lossen met systeem op druk? Positie van de leiding naar de anti-duik-joenit kan hierbij wellicht ook oorzaak van het probleem zijn als hoogste punt boven de aansluitingen ligt.

Ik heb de originele uitlaat weer gemonteerd en de hoofdsproeier grootte iets verlaagd. Rijdt prima en het ziet er beter uit dan de Marving 4-1.

De originele megafoon-uitlaten zijn toch wel deel van het ontwerp, vind ik. Vooral als de driehoek-voetsteunsteunen nog aanwezig zijn (en niet weggerot) moet je eigelijk wel een (origineel) uitlaatsysteem met megafoondemppers monteren. Een wat ingekorte aftermarket megafoon demper (b.v. V&H zoals op m'n EFE) smoelt ook erg goed als die strak aansluit.
« Laatst bewerkt op: 13 jul 2021, 18:54 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .