[nieuw lid] Arend

Nieuws:

 

Auteur Topic: [nieuw lid] Arend  (gelezen 12118 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • No avatar
  • *
26 jan 2014, 13:19
Hallo allemaal,

Op aanraden van een vriend (Johan, moet hier bekend zijn) me hier aangemeld.
Heb afgelopen twee jaar de luxe gehad om op zijn Katana 1000 (geen typefout!) op Spa Francorchamps te mogen rijden, dus via hem ben ik 'besmet'.
Omdat het 'marktplaats'-deel van dit forum afgeschermd is, wilde ik me registreren, want ik ben zelf nog Katana-loos.
Wel heb ik contact gehad met de verkoper van een 1100, op speurders: http://www.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/motoren-oldtimers/suzuki-gsx-1100-s-katana-138500862.html.
Nou was ik benieuwd, of deze fiets hier bekend is, en wat men denkt van de vraagprijs? Ik mag hem voor minder komen halen, maar er komen natuurlijk best wat kosten bij om hem netjes te maken (topkuip, topkuipframe, koplamp, windscherm, buddyzit).

Groeten
Arend

PS Bijlage: Spa 2013 :)

  • *****
26 jan 2014, 19:33
Hoi Arend,

Welkom hier bij de KatanaClub.nl. Die foto is een geweldige binnenkomer natuurlijk  8) en ik ben blij dat het "proefrijden" idd heeft mogen leiden tot interesse voor een 1100 Katana.  ;)

W.b. die donkergrijze Kat op speurders, die staat al veel langer te koop op diverse plekken.. We hadden 'm zelf ook al eerder gesignaleerd en besproken.

De vraagprijs lijkt laag (vooral gezien de km-stand), maar er mist nogal wat qua originele delen. Als je de kosten van die te verzamelen delen bij de vraagprijs optelt zit je opeens tegen een aardig prijskaartje aan te kijken..
Bovendien is er dus aardig aan gesleuteld, waarbij je dus een groot risico neemt als je geen indruk hebt/krijgt van de sleutelkunde van de verkoper (of vorige eigenaren?).
Al deze dingen beschouwend zou ik zeggen dat er wel wat van die vraagprijs af zou moeten kunnen. Je wordt hierbij geholpen door het feit dat de Kat dus al vrij lang te koop staat..  [winky]

Citaat
Omdat het 'marktplaats'-deel van dit forum afgeschermd is, wilde ik me registreren, want ik ben zelf nog Katana-loos.

Ik hoop toch dat je aanmelding verder zal gaan dan alleen het toegang verkrijgen tot ons marktplaats-gedeelte..?  :-X
Hierbij is het wellicht aardig om van de gelegenheid gebruik te maken en de redenen van het afschermen van dit forumgedeelte eens te noemen:
- Afscherming maakt het minder aantrekkelijk voor mensen die niks met Katana's op hebben om spullen te koop dan wel spullen aan te bieden die zeer weinig raakvlak met Katana's hebben.
- Afscherming geeft meer bescherming van persoonlijke info die nodig kan zijn om een voldoende toelichting op de aangeboden onderdelen te kunnen geven.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
26 jan 2014, 20:01
He Arend welkom hier

Kuipje heb ik nog liggen incl de onderstukken   hier de link  http://www.katanaclub.nl/forum/index.php?topic=100.0  let even niet op de prijs die is lager inmiddels

Lees weer van je
George

  • ***
26 jan 2014, 22:08
Hoi Arend,
Welkom op het forum enneh kicke foto  [tu]
Katana ni rei

  • ***
26 jan 2014, 22:15
Welkom Arend  8) 8) 8)
Succes met het vinden van een mooie katana gaat vast wel lukken, geduld is een schone zaak in je zoektocht. ;)
« Laatst bewerkt op: 26 jan 2014, 22:19 door Pat »
Katana1100sz  Katana1100sz

  • ***
26 jan 2014, 22:24
Je moet addijos mischien ff een mailtje sturen, die had de oude katana van peterr weer te koop staan, dan heb je gelijk een top katana


grt Pat 8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz

  • **
27 jan 2014, 06:42
Welkom enne, een originele buddyseat heb ik nog wel liggen. En dan heb ik op mijn beurt weer interesse in de Nico Bakker uitlaat  ;D

Stefan

  • *****
27 jan 2014, 11:00
Je moet addijos mischien ff een mailtje sturen, die had de oude katana van peterr weer te koop staan, dan heb je gelijk een top katana


grt Pat 8) 8) 8)

Dat is inderdaad een topkatana, die zou je dan even moeten mailen ja
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
27 jan 2014, 15:34
Welkom...  [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
27 jan 2014, 19:49
Hallo Arend, Welkom hier. Succes met de zoektocht. En inderdaad een heel fraaie actiefoto. Kun je de Katana niet gewoon van Johan blijven lenen dan??  [devil]
Ik neem aan dat je Johan K de verzamelaar bedoelt?
De door jou gevonden speurders Katana heb ik ook bij de aanbieder op het Nationaal Veteranen Treffen gezien. Verkoper sprak me er nog over aan, omdat ik daar (uiteraard) met m'n klapkat aankwam. Maar eens stevig over de prijs bakkeleien denk ik zo. [whip]
Of inderdaad de ex van Peterrr, die is echt heel mooi. [yes]
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • No avatar
  • *
28 jan 2014, 11:20
Hallo Arend, Welkom hier. Succes met de zoektocht. En inderdaad een heel fraaie actiefoto. Kun je de Katana niet gewoon van Johan blijven lenen dan??  [devil]
Ik neem aan dat je Johan K de verzamelaar bedoelt?
De door jou gevonden speurders Katana heb ik ook bij de aanbieder op het Nationaal Veteranen Treffen gezien. Verkoper sprak me er nog over aan, omdat ik daar (uiteraard) met m'n klapkat aankwam. Maar eens stevig over de prijs bakkeleien denk ik zo. [whip]
Of inderdaad de ex van Peterrr, die is echt heel mooi. [yes]
Inderdaad die van Johan K  :)
En ja die kan ik op zich best blijven lenen....
....maar dat voelt niet goed, en ik zou er graag een verbouwen  ;)
En dan daarmee naar Spa  ;D
Dat verbouwen heb ik eerder gedaan, heb een GPz Turbo staan (zo ken ik Johan) met ZXR voorvork, ZZR achterbrug, wielen, remmen etc etc. Zie bijlage  [winky]

Zal de advertentie van Adijos eens bekijken.
edit
Die is zeker érg fraai ja!
Maar daardoor heeft hij natuurlijk wel ook een heel ander prijskaartje..
En als ik ga verbouwen komen er al snel nog flinke kosten bij natuurlijk, terwijl de waarde alleen maar afneemt. Wat dat betreft kan ik beter met een 'mindere' aan de slag.
« Laatst bewerkt op: 28 jan 2014, 11:25 door Arend »

  • ***
28 jan 2014, 17:19
als je toch gaat verbouwen zou ik gewoon voor die grijze op speurders gaan  8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz

  • *****
28 jan 2014, 18:40
als je toch gaat verbouwen zou ik gewoon voor die grijze op speurders gaan  8) 8) 8)

Psies.. [yes]  Of een goedkoop GSX750EX/ET frame nemen, een EFE blok opspeuren, en het plaatwerk op ebay bijelkaar scharrelen (of gedoneerd krijgen!)..  ;D
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • **
30 jan 2014, 12:16
Arend-J.
Welkom.
Een oproep om met meer katana's deel deelnemen met de classic races in Francorchamps de 4 5 en 6 juli
Brommer

  • No avatar
  • *
30 jan 2014, 13:38
als je toch gaat verbouwen zou ik gewoon voor die grijze op speurders gaan  8) 8) 8)

Psies.. [yes]  Of een goedkoop GSX750EX/ET frame nemen, een EFE blok opspeuren, en het plaatwerk op ebay bijelkaar scharrelen (of gedoneerd krijgen!)..  ;D
Haha, creatief antwoord  8) Maar dan zou ik wel blijven balen dat het geen échte is  ;)
Ook mag ik er dan niet mee rondrijden op Spa, dus die optie valt af.
Arend-J.
Welkom.
Een oproep om met meer katana's deel deelnemen met de classic races in Francorchamps de 4 5 en 6 juli
Brommer
[tu]