[nieuw lid] Arend

Nieuws:

 

Auteur Topic: [nieuw lid] Arend  (gelezen 12130 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ***
6 feb 2014, 14:53
er staat nog een zeer mooie katana te koop op marktplaats, mischien wat voor jou Arend 8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz

  • **
7 feb 2014, 20:42


Ook mag ik er dan niet mee rondrijden op Spa, dus die optie valt af.


Ik neem aan dat je bekend bent met de CSBK? En dan vooral de motoren die meerijden  ;D
(ik geloof dat er een paar groene dingen rijden die niet helemaal tijd-conform zijn...)
Rijden ook op Spa.

Stefan

  • No avatar
  • ***
23 feb 2014, 19:19
Welkom hier.

Erg fraaie foto van je Spa actie-foto!

gr. Bram

  • No avatar
  • *
25 feb 2014, 19:40


Ook mag ik er dan niet mee rondrijden op Spa, dus die optie valt af.


Ik neem aan dat je bekend bent met de CSBK? En dan vooral de motoren die meerijden  ;D
(ik geloof dat er een paar groene dingen rijden die niet helemaal tijd-conform zijn...)
Rijden ook op Spa.

Stefan
Ja, nouja.. ik weet niet wat het is, maar naar mij zijn ze best streng qua inschrijven.
Mijn GPz turbo gaat bijvoorbeeld niet.
Een FZ750 met 1100 blok lukte ook niet.
FZR750 met USD ook een dikke no-go....

Welkom hier.

Erg fraaie foto van je Spa actie-foto!

gr. Bram
Thnx  8)

er staat nog een zeer mooie katana te koop op marktplaats, mischien wat voor jou Arend 8) 8) 8)
Dank, had hem al gezien ja, maar vind hem niet bepaald goedkoop

  • No avatar
  • **
25 feb 2014, 22:01
A-Jan kijk naar de toegestane motoren op de lijst ,anders mail ik je deze
Bromer

  • *****
26 feb 2014, 23:40
Ook mag ik er dan niet mee rondrijden op Spa, dus die optie valt af.
Ik neem aan dat je bekend bent met de CSBK? En dan vooral de motoren die meerijden  ;D
(ik geloof dat er een paar groene dingen rijden die niet helemaal tijd-conform zijn...)
Rijden ook op Spa.
Ja, nouja.. ik weet niet wat het is, maar naar mij zijn ze best streng qua inschrijven.

Euhmm.. Vlgs mij is er een beetje een spraakverwarring aan de gang..  ::)
Arend heeft het over Bikers' Classics op Spa-Franchorchamps (en de regels/klassen die men daar hanteert), terwijl Stefan het vlgs mij heeft over CSBK, wat de Duitse ClassicSuperbikes kampioenschapseries zijn..!
In dat CSBK zijn er dus 3 aparte raceklassen. Die gaan van "Vintage" (vrijwel geheel originele fiets) tot "Extreme" (vrijwel alles mag t/m bj '85 als het maar 4 cylinders en 2 wielen heeft  :D)
Kortom..
Citaat
Een FZ750 met 1100 blok..
FZR750 met USD..
..moet geen enkel probleem zijn..  ;) Een turbo (GPz) mag echter niet (inspuiting ook niet)..
                                        .. . . .  .  .   .