De Kleus stelt zich voor.

Nieuws:

 

Auteur Topic: De Kleus stelt zich voor.  (gelezen 5275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • No avatar
  • *
6 apr 2014, 12:35
Hoi

Mijn naam is Bart en ik ben toch alweer een 48 jaar oude knakker.
Ik rij vanaf 1987, en mijn eerste fiets was een GS550 Katana.

Hierna is er ooit een 1100 Kat gekomen en daarna begon het GSX-R tijdperk voor mij. Tussendoor stond er dan toch wel weer eens een katana bij mij te pronken. Eerst nog een 1100, daarna een 750 waar de vrouw op reed.

Deze gingen op een gegeven moment ook weer de deur uit en een lange katanaloze periode begon.
Afgelopen winter heb ik de rode kat van Camokat gekocht, en deze heb ik sinds een weekje rijvaardig.
Op zich was er weinig mis mee. Voornamelijk de carbs was een grote troep van binnen.
Op ebay een zadeltje en een paar nieuwe remleidingen gekocht, en een nieuwe rempomp voor iets meer remvermogen.
De accu wilde natuurlijk ook niet bijladen, dus is er nog een slectric spanningsregelaar opgegaan. Kabeltje gelijk omgelegd, dus nu laadt het weer super.

Het is de bedoeling dat het ding in de toekomst weer zijn zilveren jasje terugkrijgt. Maar dat zien jullie dan vanzelf.

Heb ik nog meer fietsen?
Yep. Een RF900 voor woon-werk (rijdt de vrouw altijd op)
Een BMW S1000RR voor de adrenaline.
En een GSX-R 750 RK (dubbel R) voor circuit en fun.

Meer plaatjes volgen nog wel eens.

« Laatst bewerkt op: 6 apr 2014, 12:40 door Kleuske »

  • *****
6 apr 2014, 17:40
Hoi&welkom oude knakker Bart  ;)

Het is goed om te horen dat die rooie Kat van Camo nu dan toch onder handen genomen gaat worden..  [yes]

Het is de bedoeling dat het ding in de toekomst weer zijn zilveren jasje terugkrijgt. Maar dat zien jullie dan vanzelf.

Al verdere plannen gemaakt? Wordt het een restauratie-project, of een verbouw-project? (of iets daar tussenin?) En het 750-blok behouden of iets groters erin lepelen?

Hoedanook zal het sleutelwerk je als Katana-recidivist wrs niet voor verrassingen stellen neem ik aan..
Succes, en ik hoop je verrichtingen hier op het forum te kunnen gaan volgen.. Wel effe een project-topic aanmaken natuurlijk..  ;)


                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
7 apr 2014, 13:39
Welkom Bart en veel rijplezier op de rooie kat  8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz

  • ****
8 apr 2014, 21:15
Hallo Bart,
Welkom en gefeliciteerd met het beeindigen van je Katanaloze tijdperk  [tu]
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • ****
9 apr 2014, 14:53
Welkom!
Toevallig ook een foto van de RRrrrrrrr... ;D
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • ****
9 apr 2014, 19:30
Meer interesse in een foto van de RF hier ;)
Eh, welkom overigens en heel veel plezier van de Katana.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • No avatar
  • *
11 apr 2014, 11:06
Welkom!
Toevallig ook een foto van de RRrrrrrrr... ;D

De RR is momenteel in de revisie. Heeft een nogal zware klapper gemaakt met mij erop.

Nog een oud plaatje van sterrijden in Assen....1997 :)



Bart

  • *****
11 apr 2014, 22:35
Nice.. 

De RR is momenteel in de revisie..

Wellicht een aanleiding om de Kat tot iets circuitwaardigs om te bouwen?  [winky]
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • *
13 apr 2014, 09:38
Hoi

De kat wordt zoveel mogelijk weer origineel.
De RR blijft circuitfiets, daar is hij tensltte voor bedoeld.

Bart

  • ****
14 apr 2014, 14:43
Nice... [yes]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • No avatar
  • ***
21 apr 2014, 18:44
Mooie motor(en)!

Zo'n RR is zeker een fraaie exclusieve motor, hopelijk is die niet al te zwaar gehavend.

Wat heb je precies gedaan met de spanningsregelaar en het omleggen van een kabel?

gr. Bram